מתחת לעור הדיסקברי ספורט מאמץ את פלטפורמת ה-PTA המחודשת של לנד רובר, שמשמשת גם את האווק החדש. השדרוג העיקרי נוגע ליחידות הכוח - כאשר הפלטפורמה המחודשת מאפשרת להציע הנעת כלאיים מתונה (מנוע חשמלי לא מניע לבד את הגלגלים) ובהמשך גם גרסת כלאיים נטענת משקע מתקדמת יותר.
לכל הגרסאות המוצעות בישראל כעת שבעה מושבים והיצע המנועים השתנה: הרכב המחודש יוצע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין בשתי גרסאות הספק (200 ו-249 כ"ס) ובגרסת 2.0 ליטר טורבו-דיזל עם 180 כ"ס. לכל המנועים סיוע חשמלי מתון, תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת שניות בגרסת ה-200 כ"ס, 7.8 שניות בגרסת ה-249 כ"ס ו-10.1 בגרסת ה-180 כ"ס. תצרוכת הדלק בהתאמה: 12.7, 12.5 ו-17.5 ק"מ לליטר. הציון הירוק נקבע על 14 לגרסאות הבנזין ו-10 לדיזל.
הדיסקברי ספורט יוצע בשתי רמות גימור - S ו-S פלוס. הבסיסית כוללת גג זכוכית, מושבים קדמיים חשמליים וריפודי עור, מולטימדיה עם מסך "10 וחשוב מכך - בלימת חירום אוטונומית (עירונית בלבד) ותיקון סטייה מנתיב).
הפלוס מוסיפה דלת אחורית חשמלית, מפתח חכם ומערכת שמע משודרגת מבית מרידיאן. בצד הבטיחות נוספות בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לניטור שטחים מתים.
מחיר גרסת הבסיס (200 כ"ס) החל מ-389 אלף שקל. גרסת 249 כ"ס ברמת גימור S פלוס עולה החל מ-448 אלף שקל. גרסת הדיזל ברמת גימור S פלוס עולה החל מ-428 אלף שקל.