אלו שמות הדגמים הקומפקטיים שיגיעו לישראל ב-2024.
ספיישל ראש השנה
- המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל- המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
- המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
- מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
- מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
- רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
- דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל
פנאי קומפקטי
אלפא רומיאו טונאלה – גרסה חדשה. היברידי־נטען עם מנוע טורבו־בנזין 1.3 ליטר ומנוע חשמלי לסרן האחורי להנעה כפולה, 279 כ"ס, 6.2 שניות ל־100 קמ"ש. לסוללה 15.5 קוט"ש.אקספנג G3i – דגם חדש (כאן), חשמל. במקורו ותיק יחסית (2018), מוצע עם אחת משתי סוללות – 50.5 קוט"ש או 65.5 קוט"ש, עם טווחי נסיעה של 400־520 ק"מ לפי התקן הסיני המלטף.
ג'יפ קומפאס – גרסה חדשה. קומפאס קשישא (2016) יוצע (שוב) עם מנוע טורבו־בנזין חדש, 1.5 ליטר (גם באלפא טונאלה), עם 130 כ"ס או 160 כ"ס, מגדש עם גיאומטריה משתנה ומערך היברידי מתון 48 וולט.
הונדה ZR-V – דגם חדש. היברידי, אלטרנטיבה זולה ל־CR־V, מבוסס על רצפת הונדה סיוויק/CR־V העכשוויים ומצויד במערכת הייחודית של הונדה: מנוע בנזין 2.0 ליטר ושני מנועים חשמליים (אחד להנעה, שני לטעינה, גם סיוע בהנעה).
הונדה CR-V – דור חדש. חולק אותה רצפה עם סיוויק העכשווית, גדול מקודמו אך ללא שורה שלישית. הנעה היברידית מבוססת מנוע 2.0 ליטר מערכת ההנעה (HEV, היברידית טעינה עצמית, על בסיסי מנוע בנזין 2.0 ליטר) מוכרת מדגמי הונדה אחרים, כאן עם הנעה כפולה. לצידה, תוצע גרסה היברידית־נטענת עם מערכת כמו ב־HEV, אבל עם סוללת 17.7 קוט"ש לטווח עד 82 ק"מ. ההנעה קדמית.
וולוו XC40/C40 – גרסאות מחודשות, חשמל. בגרסאות עם מנוע יחיד המנוע הועבר לסרן האחורי, המנועים מסוג חדש ומערכת הקירור משופרת. בנוסף, בגרסאות הסוללה המוגדלת חדשה עם 82 קוט"ש במקום 78, הטווח גדל ב־40-60 ק"מ והספק הטעינה ב־50 ק"ו ל־200 ק"ו.
זיקר X – דגם חדש, חשמל. שתי גרסאות – מנוע והנעה אחוריים, או שני מנועים והנעה כפולה ל־430 כ"ס. סוללה של 69 קוט"ש להספק טעינה של 150 ק"ו ב־DC.
טויוטה C-HR – דור חדש. בסיס הגלגלים ללא שינוי (264 ס"מ) העיצוב מרהיב, ובהנעה מערכת היברידית עם מנוע 1.8 ליטר (140 כ"ס במשולב) ו־2.0 ליטר (197 כ"ס במשולב), וגם הנעה היברידית־נטענת (כמו בפריוס, 223 כ"ס).
יונדאי קונה – דור חדש, גם בחשמל. דגם הפנאי הקטן היה לקומפקטי בממדיו, מבוסס על רצפה K3 (אלנטרה, קיה נירו) ובסיס גלגלים של 266 ס"מ. בהנעה, כמו בדור הראשון: בנזין, היברידית, חשמל; התיבה בשתי הגרסאות הראשונות דו־מצמדית (7 היל' בבנזין, 6 היל' בהיברידי).
לקסוס UX – גרסה חדשה, חשמל. סוללה גדולה משמעותית: 72.8 קוט"ש לעומת 54.3, השיפור בטווח בהתאם: 450 ק"מ לעומת 315. המנוע החשמלי (204 כ"ס) ללא שינוי, גם הטעינה: עד 50 ק"ו ב־DC.
מיני קאנטרימן – דור חדש, גם חשמל. חולק את מרבית המכלולים עם ב.מ.וו X1 ומיוצר לצדו. העיצוב מרובע וזוויתי יותר, אורך בסיס הגלגלים כשהיה (267 ס"מ), והרכב יוצע עם מנועי בנזין, דיזל, גם חשמל לטווח עד 440 ק"מ.
נטע U – דגם חדש, חשמל. בישראל עם מנוע קדמי והספק 163 כ"ס, סוללה 70.5 קוט"ש והטווח כ־400 ק"מ; בסין גרסאות חזקות יותר לטווח גדול יותר. U יוצע בישראל בתקינה מוגבלת (עד 400 יחידות).
סאנגיונג טורס – דגם חדש, גם בחשמל. דגם זה הוצג ב-2022, חולק רצפה עם קורנדו, ומצויד במנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר המייצר 170 כ"ס או בחשמלי (EVX) עם 204 כ"ס. בסיס הגלגלים 268 ס"מ, האורך 470 ס"מ והעיצוב עדכני ורב־נוכחות.
סיטרואן C5 איירקרוס, פיג'ו 3008, 5008 – גרסאות חדשות. מערכת הנעה חדשה: מנוע טורבו־בנזין 1.2 ליטר חדש הכולל מערך היברידי מתון 48 וולט, תיבה דו־מצמדית חדשה עם 6 הילוכים ובתוכה המנוע החשמלי הנ"ל.
סמארט #1– דגם חדש, חשמל. דגם זה הוצג בסוף 2021, כעת בייצור עם תקינה אירופאית מלאה; סמארט כיום היא חלק מג'ילי הסינית. הרצפה ייעודית (SEA B), בסיס הגלגלים 275 ס"מ, אורכו 427 ס"מ, רוחבו 182 ס"מ וגובהו 164 ס"מ. המנוע מייצר 272 כ"ס ו-35 קג"מ והוא אחורי כמו ההנעה, והביצועים נאים: 6.7 שניות ל־100 קמ"ש, עד 180 קמ"ש. לסוללה 66 קוט"ש לטווח של 430 ק"מ וטעינה מהירה עד 150 קילוואט.
סאמרט #3 – דגם חדש, חשמל. הרצפה היא החשמלית-ייעודית של ג'ילי, SEA, ועל בסיס גלגלים נאה של 278.5 ס"מ משתרע מרכב קומפקטי – אורכו 444 ס"מ, רוחבו 184 ס"מ, גובהו 156 ס"מ – של דגם הפנאי החדש הזה של סמארט שהושק השנה. בתפריט: מנוע יחיד 272 כ"ס והנעה אחורית או 2 מנועים ל-422 כ"ס ולהנעה כפולה, סוללה של 66 קוט"ש לטווח של כ-430 ק"מ, טעינה מהירה בהספק 150 קילוואט.
פולקסווגן טיגואן – דור חדש. הבסיס והמנועים ללא שינוי, כמעט ולא בממדים. לראשונה שתי גרסאות היברידיות-נטענות (204 ו־272 כ"ס) לטווח 120 ק"מ וטעינה מהירה. סביבת הנהג חדשה, כמו זו בדגמים החשמליים של המותג, כולל מסכי "12.9 ו-"15.
צ'רי FX – גרסה חדשה, חשמל. לדגם המוכר כאן תצטרף גרסה חשמלית עם מנוע והנעה קדמיים, 204 כ"ס, סוללת 61 קוט"ש לטווח 450 ק"מ (WLTP).
רנו סניק E-טק – דור חדש, חשמל. סניק, שנולד כמיניוואן ב־1996, יהיה לדגם פנאי חשמלי. מידע אין, ולמכונית התצוגה בסיס גלגלים של 283 ס"מ, אורכה 450 ס"מ ורוחבה 190 ס"מ.
רנו אספאס – דור חדש. המיניוואן הראשון היה לדגם פנאי, בפועל גרסה מוגדלת של אוסטרל, עם בסיס גלגלים ארוך ב־7 ס"מ (274 ס"מ) ומרכב ארוך ב־21 ס"מ (ל־472 ס"מ) ורחב ב־2 ס"מ (184.5 ס"מ). מערכת ההנעה היא היברידית, כמו באוסטרל.
רנו ראפאל – דגם חדש. בפועל, גרסת קופה לאספאס, והוא רחב במקצת (186 ס"מ). המופע החיצוני ייחודי, סביבת הנהג דומה. מערכת ההנעה ההיברידית כמו באספאס (200 כ"ס), בהמשך חזקה (300 כ"ס).
קיה EV5 – דגם חדש, חשמל. הממדים קרובים לאלה של ספורטאז', הרכב ממוקם מתחת ל־EV6 איתו הוא חולק אותה רצפה GMP-E, העיצוב עדכני בעקבות EV9, ובשלב ראשון מנוע אחד 218 כ"ס והנעה קדמית.
ספיישל ראש השנה
- המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל- המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
- המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
- מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
- מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
- רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
- דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל