דגמי סלון ופאר כוללים, באופן טבעי, כמות מצומצמת של דגמים - גם כי עיקר ההצעות הן ממותגי יוקרה, גם בשל העדפת הקהל לרכוש דגמי פנאי. לצד זאת, המעבר לחשמל עשה חסד עם הפלח הזה, שעיקר החידושים בו השנה יגיעו מסין - עם שמות כמו ניאו, נטע, זיקר, אקספנג - כשלכולם דגמים מונעי חשמל. לא מדובר בצירוף מקרים - הממדים (והמחיר) של דגמי הסלון מקלים על התקנת מערכת הנעה חשמלית, עם סוללה גדולה ויקרה שמחייבת הרבה מקום ברצפת הרכב.

על השאלה מי הוא מותג יוקרה או לא נענה לכשנבחן את הדגמים, אך בינתיים מופיעה לפניכם רשימת החידושים.
 

ספיישל ראש השנה

 - המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל
 - המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
 - המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
 - מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
 - מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
 - רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
 - דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל
 

סלון

אקספנג P7 – דגם חדש, חשמל. בסיס גלגלים של כ־3 מטרים. נשענת על פלטפורמה ייעודית עם מנוע אחד והנעה אחורית או צמד מנועים והנעה כפולה. מצוידת בסוללת 81 קוט"ש וטווח הנסיעה מגיע עד כ־700 ק"מ (לפי התקן הסיני).

אקספנג P7
צילום: אקספנג

ב.מ.וו סדרה 5 – דור חדש, גם חשמל. אותה פלטפורמה (CLAR) של הדור הפורש, ממדים גדולים יותר, מנועי בנזין ודיזל, היברידי־נטען לטווח עד 100 ק"מ, וגם בחשמל, i5, בשתי גרסאות: מנוע יחיד (40e) או עם שניים (60M), עד 580 ק"מ.

ב.מ.וו סדרה 5
צילום: יצרן

זיקר 001 – דגם חדש, חשמל. עיצוב שוטינג ברייק, אחות לפולסטאר 4. שתי מערכות הנעה: מנוע והנעה אחוריים (272 כ"ס), שני מנועים, הנעה כפולה ו־544 כ"ס. טווחי הנסיעה בין 590 ל־620 ק"מ, טעינה מהירה עד 200 ק"ו.

זיקר 001
צילום: זיקר

יונדאי גרנדיור – דגם חדש (בישראל). מכונית סלון לא של מותג יוקרה, דגם פופולרי בדרום קוריאה. הדור העכשווי, חולק רצפה (N3) מכלולים עם דגמי יונדאי אחרים. גם גרסה היברידית עם מנוע טורבו־בנזין 1.6 ליטר, לצד מנועי טורבו־בנזין בנפחי 2.5 ליטר ו־3.5 ליטר.

יונדאי גרנדיור
צילום: יצרן

מרצדס E קלאס – דור חדש. אותה רצפה (MRA) ובגרסה משופרת. בסיס הגלגלים וממדי המרכב גדלו, מנועי בנזין ודיזל, כולם 2.0 ליטר ו־4 צילינדרים; גם גרסאות היברידיות־נטענות מבוססות בנזין, בכולן מנוע חשמלי 129 כ"ס וסוללת 25.4 קוט"ש ל־100 ק"מ.

מרצדס E קלאס
צילום: יצרן

ניאו ET7 – דגם חדש, חשמל. בסיס גלגלים של למעלה מ־3 מטרים ומרכב באורך מעל 5 מטרים. ל־ET7 צמד מנועים חשמליים להספק משולב של 653 כ"ס וניתן לבחור בין מספר סוגי סוללה: 75 קוט"ש ל־460 ק"מ, 100 קוט"ש ל־580 ק"מ, סוללת 150 קוט"ש (אין נתונים).

ניאו ET7
צילום: יצרן

נטע S – דגם חדש, חשמל. ממדים נכבדים – בסיס הגלגלים כ־3 מטרים, המרכב כ־5 מטרים. מוצעת עם סוללות 64.5-91 קוט"ש, מנוע יחיד/הנעה אחורית או שני מנועים והנעה כפולה, בהספק 461 כ"ס וטווח נסיעה של 500-1100 ק"מ לפי התקן הסיני.

ספיישל ראש השנה: מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
צילום: יצרן
 

פאר

ג'נסיס G90 – דור חדש. לראשונה באופן רשמי כאן, דור שני מ־2021 (ראשון ב־2015), במרכב רגיל ומוארך. מנוע בנזין 3.5 ליטר V6 עכשווי עם שני מגדשי טורבו (379 כ"ס) או שלושה בגרסה המוארכת, עם מערך היברידי־מתון 48 וולט המזין מגדש־על חשמלי (415 כ"ס).

ג'נסיס G90
צילום: יצרן
 

ספיישל ראש השנה

 - המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל
 - המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
 - המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
 - מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
 - רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
 - מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
 - רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
 - דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל