שינויים להופעה
חיצונית, היקף השינויים מקיף למדי ביחס למקובל ובמתיחת הפנים ה-ASX זוכה לעיצוב חיצוני רענן. יחידות התאורה ותאורת הלד-יום חדשות לגמרי, אולם ניתן לזהות כי הן נלקחו בשלמותן מאחיו הצרפתי. ההבדלים בין הדגמים מלפנים מסתכמים בעיקר בסבכה רחבה ואגרסיבית יותר למראה. בנוסף, יש חישוקי 18 אינץ׳ בעיצוב חדש, יחידות תאורה ופגוש מעודכנים קלות מאחור.בסביבת הנהג שינויים קלים יותר. מסך המולטימדיה גדל במעט ל-10.4 אינץ׳ (עד 10.2 אינץ׳ בעבר), וברנו מדווחים על מסך משופר עם תגובות טובות יותר למגע. בנוסף, הממשק כעת כולל הטמעה מלאה של מערכות גוגל השונות כולל העוזרת הקולית החכמה, מערכת הניווט, חנות האפליקציות ועוד. מעבר לכך במיצובישי מדווחים על אפליקציה חדשה שתאפשר, בין היתר, לזהות את מיקום הרכב לאחר חניה.
בצד הבטיחות במיצובישי מדווחים על מערך סיוע חניה משופר, מערך זיהוי תנועה חוצה כולל בלימה אוטונומית ועוד.
היצע יחידות ההנעה ללא שינוי. העסק מתחיל עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ל׳ בשידוך לתיבה ידנית, מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ל׳ עם תיבה ידנית או אוטומטית רובוטית דו-מצמדית. בראש ההיצע נמצאת הגרסה ההיברידית אשר עושה שימוש ביחידה המוכרת של רנו: מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ל׳, מנוע חשמלי, סוללת 1.2 קוט״ש תיבה.