מבחינה ויזואלית ה-GV60 לא משנה דבר בפרופורציות, סרחים, או במידות, כך שרק בוגרי או מלומדי המותג יצליחו לבודד את השדרוגים החיצוניים שלו ביחס לדגם הקודם; כאן מדובר על פגושים חדשים ושבכה שהותקנה נמוך יותר מבעבר כדי לשוות לו מראה ספורטיבי יותר. כן קיימים פנסים בטכנולוגיית פיזור משופרת (ה-Micro Lens Array) שהוצגה ב-G90, וחישוקי 21" חדשים.
תא הנוסעים הוא המקום שבו חוללה ג'נסיס כמה שיפורים מורגשים יותר בחווית המשתמש. ראשית, גלגל ההגה הוחלף לדגם חדש עם שלושה חישורים, וכך גם כל מערכת המולטימדיה תוכננה מיסודה וכעת מבוססת על מוניטור מאוחד בגודל 27" עם תפריטים ותתי תפריטים נוחים יותר להפעלה, במיוחד בממשוק מהיר עם הסלולרי והפניה מהירה דרך קיצורי דרך חדשים.
בכל הכרוך במערכות ההינע שלו, יכולת, הצפי הוא שה-GV60 יישא את השדרוגים של יונדאי איוניק 5 האחרונה שזכתה לסיוע בעיקר בטווח הנסיעה. על אף פרסומים אודותיה, ישנם דיווחים סותרים אודות מהדורת 'מגמה' ספורטיבית של חטיבת הביצועים המתגבשת אך אלה רחוקים מלקבל חתימה רשמית בשלב זה.
ביבואנית לישראל חברת כלמוביל מעריכים כי ה-GV60 המחודש יגיע לארץ בסוף השנה הנוכחית, אולי תחילת השנה הבאה. מאז החל שיווקו בארץ (יוני 22') נמסרו 840 יחידות של ה-GV60.