יונדאי i20 מוצע רק עם מנוע איחד וב-5 רמות גימור, בטווח מחירים הנע בין 96,000 שקלים ל-109,000 שקלים.
בעמידה
העיצוב המקורי של הדור העכשווי של i20 מוצלח, וזה שופר עוד עם מתיחת הפנים, באמצעות חזית עדכנית ומאחור יחידות תאורה ודלת אחורית חדשות. ברמת גימור 'סופרים' שבחנו למראה גם חישוקי "16 וגם הם תורמים להופעה.
עיצוב סביבת הנהג לא עבר שינוי משמעותי, אך המחוונים המחודשים תורמים לתחושה מכובדת יותר. מערך המולטימדיה (הרכבה מקומית) נוח לתפעול. סביבת הנהג כהה מדי למראה, האיכות טובה, והאבזור נאות, ובמכונית שבחנו גם בקרת אקלים. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, ותיקון סטייה (לא ברמת הגימור הבסיסית, 'אינטנס').
המושב נוח יחסית ותנוחת הנהיגה נעימה. המרחב נאה ונפח תא המטען (301 ל') מספק.
בנסיעה
כאמור, ל-i20 מנוע טורבו-בנזין 1.0 ליטר, וזה מייצר 100 כ"ס. התיבה היא דו-מצמדית 7 הילוכים, ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 11.4 שניות. זמינות הכוח טובה, המנוע נמרץ בפעולתו, במצב 'ספורט' במיוחד, הוא מטפס היטב לסל"ד גבוה ואפילו יש לו צליל נעים.
פחות אהבנו את העובדה שצליל המנוע נוכח בעמידה, פעולת התיבה אינה תמיד מדויקת בזחילה, והדימום/התנעה פעלתן מדי. צריכת הדלק במבחן הייתה 13.4 ק"מ/ל'.
ברוב מתארי הנהיגה נוחות הנסיעה נאותה, והיונדאי הקטנה מסתדרת היטב עם שיבושים עירוניים גדולים ואינה רועשת.
היכולת הדינמית טובה, ולמרות שהמרכב רוכן באופן מורגש בפנייה, היא פונה היטב, ולהגה משקל ופעולה נכונים.
תמורה
למרות השיפורים שעבר הדור הנוכחי, כיום הוא עומד מול מתחרות חדשות בקבוצה, והדור החדש שלו יגיע לכאן רק בעוד חצי שנה. עם זאת, היבואן יצר חבילה טובה משמעותית מאשר קודם, ולכן הסופרמיני הזו חזרה להוביל את המכירות בקטגוריה.