ג'יפ רנגלר 2021 - אוטו 

ג'יפ רנגלר 2021 יד שניה

ג'יפ רנגלר 2021 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח גדול
גירסה מומלצת:
9.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

ג'יפ רנגלר 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות יכולת שטח, נוחות, מערכת הנעה, הופעה
חסרונות בטיחות, מחיר, צריכת דלק
בשורה התחתונה דור חדש לאגדה

ג'יפ רנגלר 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    בנובמבר 2017, כמעט 12 שנים אחרי שהוצג הדור הקודם (JK), ג'יפ הציגה רנגלר חדש (JL). רשמית זה דור רביעי לדגם שנקרא רנגלר, אבל בפועל זהו אחד הדגמים וותיקים בתעשייה כששורשיו מגיעים עד לג'יפ וויליס (MB) מ-1941. לישראל עלה בדצמבר 2018 ומאז לא השתנה בכלל.

    רנגלר JL מבוסס על שלדה חדשה, השומרת על המבנה המסורתי של שלדת סולם ושני סרנים חיים – אחד מכלי הרכבים הבודדים כיום בעלי מבנה שלדה שכזה. כבעבר, מוצע בשתי אורכי מרכב – קצר וארוך – ושתיהן מעט גדולות מבעבר. לגרסה הקצרה בסיס גלגלים של 246 ס"מ ואורך כללי של 424 ס"מ (לעומת 242 ס"מ ו-417 ס"מ בעבר, בהתאמה). לגרסה הארוכה בסיס גלגלים של 301 ס"מ ואורך כללי של 478.5 ס"מ (לעומת 295 ס"מ ו-470 ס"מ בעבר, בהתאמה). הרוחב (187.5 ס"מ, ללא שינוי) והגובה (187 ס"מ, גדול ב-3 ס"מ) זהים בשתי גרסאות המרכב. למרות הגידול בממדים המשקל העצמי הופחת בזכות שימוש נרחב באלומיניום. גם זוויות הגישה, נטישה ובטן טובות מבעבר.

    גם בדור החדש נמצא גרסאות "כביש" עם כיול מוכוון נוחות, יחסית ('סהרה'), לצד גרסאות "שטח" קשוחות שמהוות כרטיס כניסה לעולם נהיגת השטח האתגרית ('רוביקון'). כמו גם את האפשרות לפירוק הדלתות והגג, כמו גם קיפול השמשה הקדמית לחוויית שטח נטולת הפרעות.

    לישראל ביבוא הרשמי הוא מגיע רק עם מנוע אחד: 2.0 ליטר טורבו-בנזין, 272 כ"ס המחליף בארץ את V6 בנפח 3.6 ליטר. תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם שמונה יחסים. זו אותה יחידת כוח שנמצא בדגמי אלפא, ג'וליה וסטלביו. ההנעה היא אחורית-כפולה כשלראשונה יש גם כפולה לנסיעה בכביש, המשנה העברת מומנט לפנים לפי האחיזה. בנוסף, יש גם הילוך כוח ולפי הגרסה נעילות שונות.

    ביבוא מקביל הוא מגיע גם בגרסה ההיברידית נטענת, 4xe, שמתבסס עם אותו מנוע טורבו-בנזין ואותה תיבת הילוכים, ומוסיף שני מנועים חשמליים (44 ו-134 כ"ס) ליצירת תפוקה כוללת של 375 כ"ס.

    הוא מוצע בישראל בשלוש רמות/גרסאות: 'ספורט' הבסיסית, 'רוביקון' הייעודית לשטח ו'סהארה' המפוארת. ל'ספורט' גג ברזנט, חישוקי "17, מולטימדיה "7 עם מצלמת רוורס, בקרת אקלים ועוד. ל'רוביקון', גג קשיח/מתפרק, תאורת לד, ובעיקר: יחס העברה סופי קצר יותר, הילוך כוח כוחני יותר (4:1 במקום 2.3:1), נעילות מלפנים ומאחור, סרנים דנה 44 מלפנים ומאחור, מוט מייצב קדמי מתנתק חשמלית וצמיגי BF גודריץ' ייעודיים לשטח. ל'סהרה' חישוקי "18, מדרגות צד, כיסוי קשיח לגלגל החלופי (רך באחרות), גג בד נפתח חשמלית, מפתח חכם, ריפוד עור, מולטימדיה עם שיקוף סלולרי וצג "8.4, מערכת שמע משודרגת של אלפין ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    ג'יפ רלנגלר 2021 לא זונח את העיצוב הקלאסי, שמזוהה איתו עוד לפני שנקרא רנגלר, והמראה נהדר.

  • תא נוסעים ומטען

    המראה האייקוני ממשיך גם בפנים. איכות החומרים, ההרכבה והגימור טובה מאוד לכשעצמה, משופרת משמעותית ביחס לדגם הקודם. חומרי הדיפון עמידים בשטיפה. הנדסת האנוש סבירה, האבזור לא נדיב.

    הכניסה פנימה, ללא מדרגה ועם ידית אחיזה אחת, יכולה לאתגר בשטח טכני. למרות הגידול בממדים, מרחב הפנים מלפנים בינוני, השמשה קרובה מדי, מנהרת ההינע מפריעה לברך ימין של הנהג ושמאל של הנוסע, הישיבה צמודה מדי. תנוחת הישיבה גבוהה ושדה הראייה מצוין. הכניסה לאחור נוחה, המרחב גדול, המושב נוח, וגם יש פתחי מיזוג אוויר.

    דלת תא המטען עשויה שני חלקים; התחתון, הכולל את הגלגל החלופי, נפתח הצידה; העליון, למעשה השמשה, נפתח כלפי מעלה.

     

  • מנוע וביצועים

    יכולת מנוע ה-2.0 ל' טורבו טובה מאוד. התיבה יעילה ופועלת חלק, והתאוצות זריזות. צריכת הדלק לא מרשימה ועמדה על 7 ק"מ/ל' בתוואי המבחן.

    הגרסה ההיברידית נטענת, 4xe, מפיקה ביצועים טובים יותר וגם אפשרות נסיעה על חשמל בלבד לטווח של 40 ק"מ. השילוב בין יחידות ההנעה לא תמיד חלק, אבל לא באופן מפריע. צריכת הדלק טובה בכ-25% מאשר בגרסת הטורבו-בנזין, ובמבחן שלנו עמדה על 8.7 ק"מ/ל‘.

     

  • נוחות והתנהגות

    יכולות השטח משובחת. לא נמצא משהו טוב יותר בשוק ולא משנה באיזה מחיר.

    נוחות הנסיעה טובה מאוד גם בעיר וגם מחוצה לה. בשל הגג הפריק שאין לו חומרי דיפון, רעשי הרוח נוכחים ממהירויות 90-80 קמ"ש. גם צמיגי השטח נשמעים בכביש המהיר, אבל לא מאוד מטרידים.

    היכולת הדינמית של ג'יפ רנגלר 2021, סבירה בהינתן צמיגי השטח, מרכז הכובד הגובה, והסרנים.

     

  • תמורה למחיר

    הוא אינו זול, אבל עוד לפני הכניסה לשטח, הוא מפגין ביצועים טובים ונוחות נסיעה טובה מאוד. בשטח, אין לו מתחרים.

    הגרסה ההיברידית-נטענת יקרה משמעותית. אבל גם חזקה יותר ומאפשרת נסיעה על חשמל בלבד.

     

  • בטיחות

    היצע מערכות בטיחות לא מוצע כלל ב'ספורט', ובתוספת תשלום ב'רוביקון'. סהרה מוצע עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים מהצד ומאחור. כיוון שחסרה התרעה על סטייה מנתיב, זו מתווספת בהתקנה מקומית. יצוין כי מערכות אלה מפריעות להתקנת כננת, או פגוש ייעודי ולכן ג'יפ ויתרה עליהן בחלק מהגרסאות.

    במבחני הריסוק של EuroNcap רנגלר כשל באופן מהדהד עם ציון של כוכב אחד בלבד. זה לא רק בגלל חסרונן של מערכות בטיחות בחלק מהגרסאות, אלא גם כי ציוני ההגנה נמוכים בשאר הסעיפים. ההגנה על נוסעים שקולה לרמה של שתי כוכבים, ההגנה על ילדים והולכי רגל שקולות לרמה של שלושה כוכבים.

     

  • מה חדש בג'יפ רנגלר 2021

    אין שינוי בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    כלי שופע קסם ובעל יכולת לשנות אורח חיים.

ג'יפ רנגלר 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ג'יפ רנגלר

כתבות ומבחני דרכים ג'יפ רנגלר

ברשותך ג'יפ רנגלר?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5