לקסוס LC 2023 חוות דעת
נבדק על ידי סימונוב ירון-
רקע כללי
בתחילת 2016 הציגה לקסוס את LC - התשובה היפנית לב.מ.וו סדרה 6, מרצדס E קלאס קופה ואסטון מרטין DB11.
הקופה היפנית נשענת על פלטפורמת הנעה אחורית מודולרית חדשה של לקסוס המכונה "GLA", העתידה לשרת את קו הדגמים העתידי של יצרן היוקרה.
הקופה, הבולטת בעיצוב רב נוכחות, מוצעת עם שתי מערכות הנעה: הראשונה היברידית (3.5 ל', 359 כ"ס), בעוד שהשנייה מונעת ע"י מנוע בנזין V8 אטמוספרי (5.0 ל', 477 כ"ס).
לשתי הגרסאות תיבות עם עשרה הילוכים, אולם מדובר בשני סוגים שונים של תיבות. גרסת ה-V8 מוצעת בישראל עם חבילת אבזור ספורטיבית תקנית בשם "פוג'י" (דיפ' אחורי מוגבל החלקה, חישוקי "21, מושבים ספורטיביים ועוד). שיווק לקסוס LC בישראל החל באוגוסט 2017.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
מה חדש בלקסוס LC 2023
בינואר 2021 החל שיווקה של לקסוס LC קבריו, גרסה בעלת גג בד נפתח של מכונית הקופה המיוחדת של לקסוס. הקבריו מוצעת רק עם מנוע ה-V8 האטמוספרי של LC500 המפיק 47 כ”ס ו-55 קג”מ. גרסה זו כבדה מהקופה בכ-90 ק”ג ומוותרת על דיפרנציאל מוגבל החלקה, יחס היגוי משתנה והיגוי אחורי.
-
סיכום