מרצדס E קופה וקבריולה 2017 - אוטו 

מרצדס E קופה וקבריולה 2017 יד שניה

מרצדס E קופה וקבריולה 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, איכות, נוחות, התנהגות
חסרונות בידוד רעשים, מרווח לגבוהים, מנוע בסיסי קטן על השלדה
בשורה התחתונה קופה גדולה ומרשימה

מרצדס E קופה וקבריולה 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    ביוני 2017 החל שיווקה של מרצדס E קלאס קופה החדשה – הנציגה שלה בנישת מכוניות קופה שתי דלתות מבוססות-סלון.

    ה-E קופה מוצעת בשלוש גרסאות הנעה. הבסיסית היא ה-E200 בעלת מנוע 2.0 ליטר טורבו ו-184 כ"ס. מעליה נמצאת ה-300 עם אותו המנוע אך בהספק גבוה יותר של 245 כ"ס, ובראש המבחר המקומי ניצבת ה-E400 לה מנוע V6 3.0 ליטר ושני מגדשי טורבו, בהספק מרבי של 333 כ"ס.

    לכל הגרסאות תיבת תשעה הילוכים אוטומטית, לגרסאות הבסיס הנעה אחורית ול-E400 הנעה כפולה. המתלים התקניים מבוססים על קפיצי מתכת שגרתיים, ובתוספת תשלום ניתן להזמין מתלים מתכווננים – על בסיס קפיצי מתכת או קפיצי אוויר.

    הקופה הגדולה מוצעת בשתי רמות גימור - ספורט אדישן ו-AMG, כאשר אבזור הנוחות דומה בכל רמות הגימור, וכולל בין היתר כניסה והנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות, ממשק מולטימדיה עם תאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, תפעול מגלגל ההגה עם מתגי מגע ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב של מרצדס E קופה 2017 משלב היטב את הקו החדש של מרצדס עם מבנה הקופה, והמכונית נראית דומה למדי לגרסאות הקופה של C ו- Sקלאס; רק שכאן זה נראה טוב עוד יותר, ממדי ה-E כאילו מתלבשים בול על קו העיצוב. התמונות אינן משקפות זאת ובמציאות היא מרשימה הרבה יותר.

  • תא נוסעים ומטען

    גם תא הנוסעים יפהפה. שני צבעים מקנים אווריריות וביניהם דיפון עץ בהיר ופה ושם ישנם נגיעות אלומיניום. בדומה לגרסת הסדאן, גם כאן תמצאו ברמת הגימור הבכירה צמד מסכי ענק שמקרין לכם כל מה שאתם צריכים,

    תנוחת הנהיגה טובה בלבד, מרווח הראש טוב, אך נהגים ארוכים ימצאו שהקונסולה מרכזית הרחבה נוגסת במעט במרווח הרגליים. מאחור, ישנו צמד מושבים בלבד. מרווח הראש מפתיע לטובה למרות שהגג משתפל; מרווח הרגליים פחות טוב משמעותית מזה שבגרסת הסדאן, גם בגלל בסיס הגלגלים המקוצר אך גם בגלל שהמושבים הקדמיים הותקנו נמוך יותר.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ארבעת הצילינדרים בגרסת E300 מייצר תאוצה טובה, ההשתלבות בתנועה קלה כמעט בכל מהירות וזה לא מפתיע, שכן המנוע מתהדר בנתון מומנט של 37.7 קג"מ ברצועת כוח מרשימה שמתחילה ב–1400 סל"ד.

    יחידת הכוח אגב, שעשתה עבודתה נאמנה בכל הנוגע להשתלבות ונסיעה מנהלתית, אכזבה מעט בפאן הדינאמי. בנהיגה מאתגרת, המנוע קטן על השלדה, והצליל אמנם לא צורם, אך גם לא כזה שמדרבן אותך להדביק את הדוושה הימנית לרצפה.

     

  • נוחות והתנהגות

    המכונית שלנו צוידה בקפיצי אוויר, ואלה גורמים לקופה להתנהל ממש טוב בעיר, הן במעבר על פסי האטה, הן בשינויי גובה והן בכביש מפותל. מה שמוציא אותה משלוותה הם שברי כביש ושם למערכת קפיצי האוויר אין מענה.

    בכביש בינעירוני כמעט ואין תלונות ביחס לפעולת המתלים, ועדיין הנסיעה אינה מושלמת: רעשי הכביש נשמעים יותר ממה שצפוי ממכונית כזו, ואליהם מצטרפים גם מעט רעשי רוח.

    בפיתולים ההתנהגות טובה מאוד, והשלדה ש"קוצרה" ביחס לסדאן עושה לה טוב בשינויי כיוון. למרות שמשקלה של הקופה נושק ל–1700 ק"ג (יבש) היא נשארת מרוסנת ללא זוויות גלגול גדולות והמכונית נטועה.

    עם זאת, במגבלות האחיזה ישבן המכונית מהדק את הפנייה כאשר מרפים מדוושת התאוצה, ממש לפי הספר. מורגש שבמרצדס תיבלו את הקופה במעט פלפל. אבל הבעיה היא במידע החסר, הן מהשלדה והן מההיגוי, וכאשר המגבלות כה גבוהות, בעיית התקשורת הזאת משמעותית יותר.

     

  • תמורה למחיר

    ה-E קופה מסתכלת לב.מ.וו סדרה 6 וללקסוסLC ישר בלבן של הפנסים, גם מבחינת תמחור, ויש להן ממה לחשוש.

  • גרסאות ורמות גימור

    ההבדל העיקרי בין רמות הגימור נוגע למסכי התצוגה - זוג מסכים בגודל "12.3 (אחד משמש כלוח מחוונים, שני למולטימדיה) תקבלו רק ברמת האבזור AMG בעוד שברמ הבסיסית מוצע לוח מחוונים שגרתי (אנלוגי) עם מסך מידע מרכזי ("7), ומסך מולטימדיה בגודל "8.4. רמות האבזור מובדלות גם בעיצוב - פגושים, חצאיות ומסיטי רוח שונים מלפנים ומאחור, חישוקי "19 לעומת "18 בדגם הבסיס, ודיפון מהודר יותר בתא הנוסעים.

    הבדלים משמעותיים יותר קיימים באבזור הבטיחות.

     

  • בטיחות

    המפרט התקני כולל בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים ומערכת קדם-תאונה. רמת הגימור הבכירה מוסיפה בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי תנועה חוצה בצמתים, בקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע בעומס תנועה, מערכת עזר להתחמקות ממכשול ותאורת דרך ("אור גבוה") אדפטיבית. יחידות התאורה בכל הגרסאות מציעות פנסי לד מלא.

     

  • צריכת דלק

    בשיוט בינעירוני על 120 קמ"ש מחשב הדלק הצביע על ליטר לכל עשרה קילומטרים בממוצע, וזה לא רע למכונית שכזו.

     

  • מה חדש במרצדס E קופה וקבריולה 2017

    תחילת שיווק בישראל ביוני 2017.

  • סיכום

    ההתרשמות הראשונית ממרצדסE קלאס קופה 2017 היא חיובית מאוד, החל מהעיצוב, דרך הנוחות ועד למערך הבטיחות. היא לא חפה מפגמים, אך אלו שוליים יחסית.

מרצדס E קופה וקבריולה 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מרצדס E קופה וקבריולה

כתבות ומבחני דרכים מרצדס E קופה וקבריולה

ברשותך מרצדס E קופה וקבריולה?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5