מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2021 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
מיצובישי אאוטלנדר PHEV הוא למעשה הגרסה ההיברידית-נטענת (פלאג-אין) של רכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית, האאטלנדר.
הדור הנוכחי מבוסס על הדור הרביעי של מיצובישי אאוטלנדר שהוצג בשנת 2012 (ובעצמו מבוסס על הדור שקדם לו).
בשנת 2015 עבר האאוטלנדר מתיחת פנים ואיתו עודכנה גם גרסת ה-PHEV. עדכון זה כלל בעיקר שינויים לעיצוב החיצוני, אבזור הבטיחות המתקדם ואבזור הנוחות.
בשנת 2018 עבר הדגם מתיחת פנים נוספת. במסגרתה זכה האאוטלנדר PHEV ליחידת הנעה חשמלית מעודכנת - מנוע בנזין בנפח 2.4 ל' במקום ה-2.0 ל' שהיה בעבר, מנוע חשמלי חזק יותר מלפנים ושינויים נוספים כמו כיול חדש למתלים, מערכות קירור וחימום חדשות לסוללה ועוד.
ההנעה כפולה - מנוע חשמלי מניע את הגלגלים האחוריים, מנוע חשמלי נוסף מניע את הקדמיים ומנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור. בעומס מלא מנוע הבנזין מסוגל להניע ישירות את הגלגלים הקדמיים.
טווח הנסיעה החשמלי הרשמי עמד על 54 ק"מ בדגם שלפני מתיחת הפנים בתקן NEDC הישן והפחות מחמיר. לגרסה המחודשת יש טווח רשמי נמוך יותר של 45 ק"מ, אך זה נרשם ע"י תקן WLTP המחמיר ונחשב לטווח ריאלי שניתן להשיג בחיי היום יום.
בשנת 2019 נחתה בישראל הגרסה המעודכנת של מיצובישי אאוטלנדר PHEV.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
מה חדש במיצובישי אאוטלנדר PHEV 2021
באוקטובר 2021 מיצובישי הכריזה על אאוטלנדר PHEV החדש. מדובר בגרסת פלאג-אין הייבריד של הדגם העושה שימוש בשני מנועים חשמליים להנעה ומנוע בנזין לטעינת הסוללה וסיוע בהנעה תחת עומס. הסוללה החדשה מציעה 20 קוט"ש (13.8 קוט"ש בעבר) וטווח הנסיעה החשמלי כמעט כפול - 89 ק"מ.
לראשונה הדגם מוצע בסידור של שבעה מושבים לעומת חמישה בלבד בעבר.
השיווק בישראל צפוי להתחיל במחצית השניה של 2022.
 
-
סיכום