ניסאן אקס טרייל 2019 - אוטו 

ניסאן אקס טרייל 2019 יד שניה

ניסאן אקס טרייל 2019 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
15.9 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2016

ניסאן אקס טרייל 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות אבזור בטיחות עדכני, 7 מקומות, יכולת מנוע טובה, צריכת דלק חסכנית.
חסרונות השורה השלישית טובה רק לילדים, נוחות הנסיעה בינונית ורמת הרעש גבוהה מדי, היכולת בשטח מוגבלת מאוד.
בשורה התחתונה רכב פנאי לשבעה, בטיחותי וחסכוני.

ניסאן אקס טרייל 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    הדור השלישי של האקס טרייל, רכב הפנאי הקומפקטי של ניסאן, הוצג ב-2013 והגיע לישראל ב-2015. דגם זה חולק אותה רצפה עם קשקאי שהדור הנוכחי שלו הוצג באותה שנה, ויחד איתו עבר ב-2017 את מתיחת הפנים.

    לדגם זה, הגדול מקשקאי בבסיס הגלגלים ובאורך (6.5 ו-30 ס"מ), מקום לשבעה נוסעים, ועד היום הוצע בישראל רק עם מנוע דיזל. החל מאפריל 2019, כמו קשקאי ודגמים נוספים של ניסאן-רנו, הוא מוצע עם מנוע הטורבו-בנזין 1.3 שפותח עם מרצדס. בגרסה זו מייצר מנוע הבנזין 160 כ"ס ו-27.5 קג"מ. הוא משודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית ולהנעה קדמית.

    ביוני 2019 הוחלף גם מנוע ה-1.6 ליטר דיזל (130 כ"ס) הוותיק, במנוע חדש בנפח 1.75 ליטר עם 150 כ"ס. למנוע, שמשודך לתיבה רציפה, מומנט מרבי של 34.6 קג״מ לעומת 32.6 קג"מ בעבר. ה-X-טרייל דיזל יוצע רק בגרסת שבעה מושבים.

    מחירי ניסאן אקס טרייל 2019 בגרסאות הבנזין זולים במעט מגרסאות הדיזל ברמות הגימור המקבילות. רמת גימור "אסנטה" כוללת חישוקי "18, חלון גג, מערכת מולטימדיה מקורית ובקרת אקלים מפוצלת. בתחום הבטיחות מוצעת בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב (אך ללא סיוע בהיגוי) ועמעום תאורה אוטומטי.

    רמת גימור "טקנה" מוסיפה חישוקי "19, תאורת לד, מערכת חנייה אוטומטית, מושבי עור חשמליים, מצלמות היקפיות וכניסה והנעה ללא מפתח. באבזור הבטיחות תקבלו בנוסף ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור.

  • עיצוב ונוכחות

    באותה מתיחת פנים של 2017 זכה הרכב לחזית מוחצנת יותר והוא נראה כמו אח גדול ומסיבי לקשקאי. בין השאר הוא צויד בחזית גם ביחידות תאורה לד-אדפטיביות (רק ברמת הגימור הגבוהה, 'טקנה'), והפך יותר נוכח ומושך לעין. ה-X כבר אינו צעיר, אך המבנה החסון והעיצוב הנוכחי, יוצרים רכב פנאי בולט.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג לא השתנתה בהרבה והיא נעימה לעין ושימושית, גם אם עיצובה אינו עדכני במיוחד. ברמות הגימור הבכירות אווירה יוקרתית ותחושה אוורירית בסביבת הנהג. המחוונים שגרתיים, ברורים וקריאים המידע שבמרכזם נאה אך תפעול פרטים מסוימים דרכו מורכב מדי. מערך המולטימדיה המקורי נראה מיושן; התצוגה פשוטה והצג קטן יחסית. מושב הנהג נאה ונעים, גם אם הוא חסר מעט תמיכה. שדה הראייה לפנים נפגע מקורות רחבות מדי, וגם לאחור אינו מבריק.

    מאחור פתחי מיזוג, מרווחי הרגליים שם גדולים ואלה לראש קצת פחות. המושב האחורי מוגבל לילדים במידות קטנות; הכניסה והיציאה קשות, ואין מקום ראוי לכפות הרגליים. כדי להשתמש במושבים אלה חייבים יושבי השורות הקדמיות להתחשב – כלומר, להזיז את המושבים שלהם קדימה. קיפול המושבים האחוריים קל ואז מתקבל תא מטען גדול ונוח.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הבנזין החדש מייצר בגרסה זו 160 כ"ס ו-27.5 קג"מ ומשודך לתיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים. זמינות הכוח המצוינת והפעולה הלינארית יוצרים התנהלות שאינה מאומצת. בעיר יכולה יחידת הכוח הזו לאתגר את אחיזת הצמיגים הקדמיים. מחוצה לה, תחת עומס, עולה כי תגובת התיבה לקיק דאון פחות מיידית. התיבה עצמה פועלת באופן נעים מאוד, ורק במהירות זחילה של חנייה, היא לא תמיד חלקה. צריכת הדלק ביום המבחן עמדה על 12.1 ק"מ/ל' במסלול מאתגר.

  • נוחות והתנהגות

    התחושה היא שהגרסה החדשה מעט נוחה מזו שהכרנו לפני מתיחת הפנים. על חישוקי "19 אקס טרייל עדיין אינו מצטיין באספקת נוחות בעיר, שם הוא מתקשה בעיקר על שיבושים גדולים. מחוץ לעיר המצב משתפר באופן משמעותי, ונוחות הנסיעה טובה. בכביש הבין-עירוני מורגשים רעשי כביש ורוח.

    בשבילים מפולסים אקס טרייל יכול לנוע מהר, הנסיעה בו נעימה והתחושה היא שמדובר ברכב חסון לתוואי כזה. במפגש עם בורות יש להאט באופן משמעותי כדי שהרכב לא ייחבט.

    הרושם הראשון בכביש המתפתל הוא כי אקס טרייל המחודש מעט קליל מקודמו, הניהוג בו צפוי, ההיגוי מדויק והוא טוב מאוד בפניות מהירות. עם זאת, לחיצה חזקה מדי על המצערת בעיקול חד או בעיר, תגלה כי אחיזת הצמיגים אינה גבוהה כנדרש, והם מתקשים להתמודד עם כוח המנוע המחוזק. מערכת הבלימה פועלת היטב, אך היינו שמחים לעוצמת נשיכה גבוהה יותר.

     

  • תמורה למחיר

    ניסאן אקס טרייל 2019 שצויד במנוע ובתיבה חדשים אינו מביא בשורה גדולה לשוק, אבל הוא פחות יקר מדגמים חדשים מקבילים ומעניק תמורה טובה למחירו.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2019 הגרסה הנמכרת הייתה אסנטה 1.75 ליטר דיזל עם כ-1000 יחידות.

    אחריה גרסת טקנה 1.75 דיזל ליטר עם כ-500 יחידות.

     

  • מה חדש בניסאן אקס טרייל 2019

    באפריל 2019 הצטרף מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ל' שפותח ע"י קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי יחד עם מרצדס. ניסאן אקס טרייל מוצע רק במהדורה החזקה יותר עם 160 כ"ס בשילוב לתיבת שבעה הילוכים דו-מצמדית והנעה קדמית. ביוני 2019 הוחלף מנוע הטורבו-דיזל הוותיק (1.6 ל', 130 כ"ס) במנוע חדש בנפח 1.75 ל' עם 150 כ"ס שמשולב כמו בעבר לתיבה רציפה ומניע את הגלגלים הקדמיים.

  • סיכום

    האקס טרייל אינו צעיר, ובתחומים מסוימים הוא אינו מעודכן כמו מתחרים חדשים, אבל הוא בולט כרכב פנאי והופעתו מוצלחת, אבזורו עשיר, תא הנוסעים מהודר וכעת הוא מצויד במנוע בנזין מוצלח ובתיבה יעילה.

ניסאן אקס טרייל 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ניסאן אקס טרייל

כתבות ומבחני דרכים ניסאן אקס טרייל

ברשותך ניסאן אקס טרייל?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5