רנו טראפיק - אוטו

רנו טראפיק

רנו טראפיק מידע כללי

קטגוריה: מסחריות בינוניות
גירסה מומלצת:
12.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2014

רנו טראפיק יתרונות וחסרונות

יתרונות נוחות נסיעה, ביצועים, מושב נהג, צריכת דלק, תיבה אוטומטית
חסרונות היעדר מערכות בטיחות מתקדמות, עידון כללי, סביבת נהג מיושנת
בשורה התחתונה שווה לשקול

רנו טראפיק 2023 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    במחצית 2014, הכריזה רנו על טראפיק חדש, דור שלישי לדגם שהוצג ב-1981, ומחליף את דור 2 מ-2000. רנו טראפיק משרת גם כניסאן פרימסאר ומ-2016 גם כפיאט טלנטו.

    הדגם החדש, שיצא לאור לרגל כניסת יורו 6, מביא לשוק את העיצוב המרשים של דור 2 בהופעה משופרת יותר, מרכב ארוך ב-21.6 ס"מ, סביבת נהג מחודשת, ואבזור בטיחות ונוחות משודרגים. טראפיק מוצע כמשאית-שלדה/טנדר עם תא-נהג יחיד/כפול וגם כרכב משלוח בשני גבהים, קומבי לסחורה ולנוסעים, כמיניבוס ואפילו כמיניוואן מפואר – הכל בשתי מידות בסיס-גלגלים/אורך.

    בעבר שווק עם מנוע 1.6 ל' (120-160 כ"ס, 2 מגדשים בגרסת ההספק הגבוה. אולם לאחר מתיחת הפנים הראשונה (2019) שווק הדגם עם מנוע 2.0 ל' המציע 170 כ"ס ובשידוך לתיבה רובוטית דו-מצמדית.

    בשנת 2019 הדגם עבר מתיחת פנים שכללה עדכונים לעיצוב החיצוני ולסביבת הנהג.

    בשנת 2022 החל שיווק מהדורה לאחר מתיחת פנים שנייה שכללה בעיקר שינויי עיצוב לחוץ ולפנים ותוספת מערכות בטיחות מתקדמות בחלק מגרסאות הדגם.

  • עיצוב ונוכחות

    רנו טראפיק המחודש נראה מצוין מבחוץ, עם סממני עיצוב (יחידות תאורה, למשל) המשייכים אותו באופן ברור למבחר הדגמים של היצרנית.

  • תא נוסעים ומטען

    טראפיק שאחרי מתיחת הפנים מציע סביבת נהג סולידית למראה. יש לא מעט חלקים שנראים מיושנים עם כמה חלקים שמוכרים מדגמי רנו עדכניים יותר. חבל שאין ידית אחיזה מלפנים שהייתה מקלה על הכניסה.

    שדה הראייה לפנים מצוין, מושב הנהג נוח מאוד והמראות נוחות לתמרונים צפופים. רשימת האבזור קצרה — יש מסך מולטימדיה (7“) עם מצלמת נסיעה לאחור אך איכותו בינונית.

    דלתות ההזזה בגרסת הנוסעים קלות לתפעול, והמרחב לנוסעים בשורות 2 ו-3 מצוין. הכניסה לשתי השורות קלה ונוחה.

    תא המטען גדול ונוח ועשוי היטב.

  • מנוע וביצועים

    המנוע החדש (2.0 ל‘, 170 כ“ס) חזק ומאפשר לטראפיק כושר תנועה מכובד ביותר, גם במעלה הררי ארוך.

    התיבה (רובוטית דו-מצמדית) פועלת חלק ומסייעת להפיק את המיטב מהמנוע.

    צריכת הדלק טובה למדי — 11.5 ק“מ לליטר במבחן מאומץ.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה בחלקים מסוימים (בעיר) ואפילו טובה מאוד באחרים (מחוץ לעיר). לכך מוסיף הטראפיק גם ריסון טוב של המרכב.

    בידוד הרעשים לא מצטיין — לא מעט רעשי רוח וכביש חודרים לתא הנוסעים.

    היכולת הדינאמית של הטראפיק טובה ומאפשרת לו לנוע בבטחה גם בכבישים עקלקלים.

  • תמורה למחיר

    טראפיק הוא לא הרכב העדכני בקטגוריה, אבל הוא מתומחר בצורה הוגנת ומציע יכולת טובה. רק היעדר מערכות הבטיחות מציק קצת.

     

  • בטיחות

    הדגם נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2015 (מבחן פחות מחמיר) וזכה לציון של שלושה כוכבים בלבד. במבחן ייעודי לבדיקת פעולת מערכות בטיחות ברכב מסחרי שערך הארגון בשנת 2021 הרכב קיבל דירוג "לא מומלץ".

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק טובה למדי — 11.5 ק“מ לליטר במבחן מאומץ.

  • מה חדש ברנו טראפיק 2023

    בינואר 2022 החל שיווק הדגם לאחר מתיחת הפנים השניה. זו כללה שינויי עיצוב חיצוניים המיישרים קו עם היצע הדגמים הנוכחי של רנו. גם סביבת הנהג עודכנה וכוללת מסך מולטימדיה חדש וגדול יותר (9 אינץ').

    השינוי החשוב ביותר נוגע למערכות הבטיחות: לראשונה מוצע הדגם עם מערכת בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב.

    שינויים אלה רלוונטים עבור גרסת 'קומבי' וגרסת נוסעים. גרסאות משלוח סגור מוצעות עדיין עם מסך 7 אינץ' ומערכת 'מובילאיי' בהתקנה מקומית.

    המנוע ללא שינוי בכל הגרסאות.

     

  • סיכום

    מסחרי נוח וחזק.

רנו טראפיק גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו טראפיק

כתבות ומבחני דרכים רנו טראפיק

ברשותך רנו טראפיק?

ציון ותגובת גולשים

רנו טראפיק מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5