סיאט אטקה 2022 - אוטו 

סיאט אטקה 2022 יד שניה

סיאט אטקה 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
14.7 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

סיאט אטקה 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות הנדסת אנוש טובה, שקטה מחוץ לעיר, מנוע וביצועים, אבזור בטיחות (ברמת הגימור המומלצת)
חסרונות עיצוב שבלוני, נוחות נסיעה במהירות נמוכה, מוגבלת בשטח גם ביחס לקטגוריה, אחריות
בשורה התחתונה תמורה טובה

סיאט אטקה 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    בשנת 2016 חשפה סיאט את אטקה, רכב הפנאי הראשון שלה. הדגם נמכר בישראל בהיקפים סבירים, אך לא היה לרב-מכר מסוגו.

    פחות משלוש שנים אחרי השקתו, אטקה צויד במנוע הטורבו-בנזין החדש 1.5 ליטר שהחליף את ה-1.4 ליטר. בנוסף, רמת הגימור הבכירה, 'אקסלנס+', הוחלפה ב-'FR' הספורטיבית למראה והפופולרית כאן.

    בספטמבר 2020 נחתה לשראל מהדורה מחודשת; במסגרת מתיחת הפנים נעשו שינויים עיצוביים מלפנים ומאחור, וכן נוספה להיצע רמת גימור חדשה, 'אקספיריינס' ('XP' בקיצור).

    סיאט אטקה מוצע בישראל בשלוש רמות גימור, וכבר בזו הבסיסית חישוקי "17, תאורת לד, בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה עם קישוריות אנדרואיד/אפל ("8.25), חיישני תאורה וגשם, בלם חנייה חשמלי ועוד. מפרט הבטיחות כולל, בין היתר: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    במסגרת מתיחת הפנים זכה אטקה לשינויים בחזית הרכב ובאחוריו, אשר הביאו לכך שהדגם המחודש נראה כמעין סיאט לאון מוגבהת. התוצאה נאה, אך לא עשירה בנוכחות.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג איכותית ועשויה היטב, עיצובה נקי ונטול גימיקים - אך פשוט מדי. ובכל זאת, גלגל ההגה החדש, מערכת המולטימדיה המעודכנת ולוח המחוונים המוקרן (החל מרמת הגימור 'XP') תורמים את חלקם ליצירת הופעה עדכנית מבעבר. עוד יצוינו לטובה: הנדסת האנוש המצוינת והמושבים הקדמיים הנוחים.

    המרחב מלפנים ומאחור מספק בהחלט. תא המטען גדול (510 ליטר) ומבנהו שימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה מוכרת מיתר דגמי קבוצת פולקסווגן: מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר, 150 כ"ס, 25.5 קג"מ, תיבה דו-מצמדית 7 הילוכים, הנעה קדמית.

    זוהי חטיבת כוח מצוינת והיא מעניקה לאטקה ביצועים טובים גם תחת עומס. פעולת התיבה חלקה במהלך נהיגה, אך היינו שמחים לשילוב מעודן יותר בין ראשון לשני, במהירות זחילה (פקקים, חניות).

     

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים נוקשה יחסית. עם זאת, נוחות הנסיעה סבירה, גם בעיר ובמהירות איטית. מחוץ לעיר הנוחות משתפרת ובידוד הרעשים מרשים.

    כיול המתלים הנוקשה מסייע גם לייצר יכולת דינמית טובה. בשבילים אטקה מציע לשוהים ברכב נוחות נסיעה סבירה, מאפשר נהיגה מהירה כל עוד השביל מפולס יחסית.

     

  • תמורה למחיר

    סיאט אטקה המחודש הוא רכב פנאי מוצלח, המציע חבילה טובה, מאוזנת ותחרותית.

    וכשמחברים זאת עם תג המחיר האטרקטיבי - ברמת הגימור 'סטייל' המומלצת - מתקבלת הצעה שהיא ללא ספק בין המשתלמות בקטגוריה.

     

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק במבחן עמדה על 11.3 ק"מ/ל' בממוצע.

  • מה חדש בסיאט אטקה 2022

    אין עדכונים בשנת הדגם 2022.

  • סיכום

    מוצלח ומשתלם.

סיאט אטקה 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סיאט אטקה
סיאט אטקה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1498
150
החל מ- 1450 ₪
-
1498
150
החל מ- 1437 ₪
-
1498
150
החל מ- 1456 ₪
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סיאט אטקה

ברשותך סיאט אטקה?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5