צ'רי טיגו 7 פרו - אוטו 

צ'רי טיגו 7 פרו

צ'רי טיגו 7 פרו מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
13.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2022

צ'רי טיגו 7 פרו יתרונות וחסרונות

יתרונות אבזור, מרחב לנוסעים, ביצועים, מחיר
חסרונות נוחות נסיעה, עידון, בידוד רעשים, התנהגות, צריכת דלק
בשורה התחתונה המחיר מדבר

צ'רי טיגו 7 פרו 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    צ'רי טיגו 7 פרו הוא רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) של יצרנית הרכב הסינית. הדור הראשון של הדגם נחשף בשנת 2016. הדור השני, זה שמגיע לישראל, הוצג לראשונה בשנת 2019 ומדובר למעשה במתיחת פנים מאוד מקיפה לדור הראשון של הדגם.

    צ'רי טיגו 7 פרו משווק בעולם גם כטיגו 7 פלוס, ושני השמות מייצגים גרסה יוקרתית ומושקעת יותר מטיגו 7 "רגיל" המיועדת לשווקים מחוץ לסין. ההבדלים בין טיגו "רגיל" לפרו כוללים בעיקר פגוש וסבכה שעוצבו מחדש וסביבת נהג העשויה מחומרים איכותיים יותר.

    צ'רי טיגו 7 מציע מידות מקובלות בסגמנט עם אורך של 450 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ, גובה של 170 ס"מ ובסיס גלגלים של 267 ס"מ.

    סביבת הנהג עדכנית בהופעתה וכוללת לוח מחוונים מוקרן, מסך מולטימדיה גדול במרכז ואבזור עשיר הכולל מערך מצלמות היקפי, דלת תא מטען נפתחת חשמלית, טעינה אלחוטית לנייד ועוד.

    בדומה לשאר דגמי צ'רי, טיגו 7 פרו מוצע כרגע עם יחידת הנעה אחת: מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ל' (186 כ"ס) המשודך לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים.

    השיווק בישראל החל בנובמבר 2022.

    באוגוסט 2024 החל שיווק הגרסה המחודשת של טיגו 7 פרו, לאחר שעבר מתיחת פנים.

    במסגרת חידוש הדגם, נעשו שינויים חיצוניים בחזית הרכב, כולל סבכה מודגשת ויחידות תאורה חדשות. ברמת האבזור 'נובל' גם קאליפרים אדומים. בפנים מערך מולטימדיה חדש.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו של טיגו 7 פרו עוקב אחר המתכון הכללי לרכבי פנאי: קווים ישרים, סבכה גדולה, מראה כללי גבוה וקשוח. התוצאה נאה.

  • תא נוסעים ומטען

    המופע הכללי נאה ומכובד, יש מספיק חומרים רכים ולרוב ההרכבה טובה. מסך המולטימדיה נאה אך הנדסת האנוש אינה מצטיינת.

    תנוחת הנהיגה גבוהה, המושב סביר, אך טווח הכוונון של ההגה קטן מהרצוי.

    הכניסה לשורה השניה נוחה והמרחב שם לשלושה נוסעים נדיב מאוד. יש פתחי מיזוג, תאורה עשירה וגג פנורמי גדול.

    תא המטען בעל פתח גדול, נפח טוב ומבנה שימושי.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.6 ל' (טורבו, 186 כ"ס) מעמיד לרשות הנהג ביצועים טובים מאוד בכל מצב, מאפשר שמירה על קצב גבוה גם בתוואי הררי ומספיק כוח לעקיפות.

    לחובתו אופי פעולה שאינו מעודן – הוא נשמע גם בעומס נמוך והעברת הכוח לא תמיד חלקה.

    תיבת ההילוכים מעבירה הילוכים בחלקות במהירות שיוט, אך היא איטית בתגובותיה ופחות מדויקת במהירויות נמוכות.

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים רך מאוד והצמיגים בעלי דופן גבוהה – זה מוביל ליכולת נאותה בשיכוך וספיגה של שיבושים בודדים, גם גדולים. אולם בתוואי יותר טיפוסי לכבישי ישראל הכולל מגוון שיבושים הבאים ברצף, המתלים מתקשים לטפל ויש יותר מדי תנודות מרכב - כך שלרוב הנוחות סבירה בלבד.

    בידוד הרעשים אינו מצטיין – יש יותר מדי רעשי רוח וכביש כבר במהירויות שיוט נמוכות ונשמעים גם רעשים מכיוון המנוע-תיבה-מתלים.

    בשבילים הנוחות טובה למדי אך כדאי לשמור על קצב טיול רגוע ונינוח.

    התנהגות הכביש נפגעת בגלל אותו כיול מתלים רך: זוויות הגלגול בולטות וריסון המרכב חסר. האחיזה סבירה, אך פעולת דוושת הבלם ההיגוי אינם מדויקים. עוצמת הבלימה טובה.

  • תמורה למחיר

    הטיגו 7 פרו מוצע במחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים משל המתחרים המקבילים. תמורת מחיר זה מוותרים על איכות ועידון.

  • גרסאות ורמות גימור

    צ'רי טיגו 7 פרו 2024 משווק בישראל בגרסה אחת – 1.6 ל', טורבו, 186 כ"ס – ובשתי רמות גימור.

    כבר ברמת 'קומפורט' רשימת האבזור עשירה למדי וכוללת תאורת לד, חישוקי "18, גג זכוכית, מפתח חכם, צג "12.3, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים מפוצלת, ריפוד דמוי עור ועוד.

    'נובל' היא רמת הגימור המיועדת ללקוחות פרטיים, שכן בתוספת מחיר קטנה מקבלים תוספת אבזור גדולה: מערך מצלמות היקפי, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים, מערכת שמע משודרגת של סוני ועוד.

  • בטיחות

    צ'רי טיגו 7 פרו 2024 טרם נבדק ע"י יורו NCAP.

    היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים היקפי ובקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק סבירה בהתחשב בביצועים: 12 ק"מ לליטר בממוצע במבחן דרכים נינוח יחסית, וכ-13.5 ק"מ לליטר בשיוט.

  • מה חדש בצ'רי טיגו 7 פרו 2024

    באוגוסט 2024 החל שיווק הגרסה המחודשת של טיגו 7 פרו, לאחר שעבר מתיחת פנים.

    לקראת סוף שנה זו צפויה להגיע גם הגרסה ההיברידית-נטענת של הדגם.

  • סיכום

    טיגו 7 פרו עדיין לא יישר קו עם המתחרים, אבל המחיר הנמוך מותיר אותו תחרותי.

צ'רי טיגו 7 פרו גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג צ'רי טיגו 7 פרו

כתבות ומבחני דרכים צ'רי טיגו 7 פרו

ברשותך צ'רי טיגו 7 פרו?

ציון ותגובת גולשים

צ'רי טיגו 7 פרו מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עוברך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5