הונדה סיוויק האצ'בק 2018 - אוטו 

הונדה סיוויק האצ'בק 2018 יד שניה

הונדה סיוויק האצ'בק 2018 יד שניה

קטגוריה: קומפקטיות
גירסה מומלצת:
21.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

הונדה סיוויק האצ'בק 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות הופעה, אבזור בטיחות, נוחות נסיעה, התנהגות כביש.
חסרונות איכות גימור, יחידת ה-1.0 ל' האוטו', מחיר.
בשורה התחתונה מרשימה בהופעתה ומהנה. השאר פחות.

הונדה סיוויק האצ'בק 2018 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    הדור העשירי של הונדה סיוויק האצ'בק הוצג ב-2016, שנה אחרי הסדאן, והגיע לישראל ביוני 2017 – ארבעה חודשים לפני שיווק הסדאן בארץ. עבור שנת המודל 2018 נוספה למנוע ה-1.5 ל' האוטומטית רמת גימור מאובזרת יותר, ולמנוע זה נוספה גם אפשרות לתיבה ידנית.

    סיוויק היא המכונית הראשונה של הונדה שמציעה בישראל את סדרת מנועי הטורבו החדשים: 1.0 ל', שלושה צילינדרים, 129 כ"ס, ו-1.5 ל', ארבעה צילינדרים עם 182 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, כשבתחילת הדרך רק מנוע ה-1.0 ל' הוצע גם עם תיבה ידנית (6 הילוכים) ומתחילת 2018 נוספה אפשרות ידנית גם למנוע ה-1.5 ל'. אלטרנטיבה משפחתית חצי-ספורטיבית כמעט וייחודית בשוק הישראלי.

    גם הסדאן וגם ההאצ'בק מבוססות על אותה פלטפורמה – שינוי ביחס לשני הדורות הקודמים – ומציעות בסיס גלגלים זהה (270 ס"מ). מבחינת ההאצ'בק מדובר על תוספת משמעותית לאורך, לרוחב ובעיקר לבסיס הגלגלים שגדל ב-10.5 ס"מ ביחס לדור הקודם.

    עד עתה שווקה הסיוויק בשתי רמות אבזור, אחת לכל יחידת הכוח. ב-2018 נוספה עוד רמת גימור לגרסת ה-1.5 ל'. זו גבוהה יותר, נקראת 'ספורט פלוס' ומוסיפה לרמת 'ספורט' (שהיתה קודם) גג שמש חשמלי, מערכת שמע משודרגת (עם 11 רמקולים), משטח טעינה אלחוטי לסלולר, בולמי זעזועים מתכווננים (שני מצבים) וניטור שטחים מתים.

  • עיצוב ונוכחות

    אם יש משהו שהסיוויק מצטיינת בו - זהו עניין הנוכחות. לסיוויק הופעה בולטת, גסה ולא מצטנעת, במיוחד ברמת הגימור הבכירה.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של הונדה סיוויק האצ'בק 2018 עמוס בפרטים ובנוי מחומרים שמרגישים פשוטים. רמת הגימור הבסיסית מציעה רשימת אבזור קצרה מהמקובל. המרווח מלפנים טוב, מאחור יחסר מרווח ראש לגבוהים. תא המטען גדול.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.0 ל' האוטומטית לא מוצלח. השילוב ביניהם יוצר תחושה מהוססת ומעיקה. אותו מנוע עם תיבה ידנית מוצלח הרבה יותר. גרסת 1.5 ל' טורבו חזקה בהרבה, אך לא מרגישה כך. בשתיהן צריכת הדלק סבירה.

  • נוחות והתנהגות

    למרות מנגנון הגה בעל תפקוד שונה (איטי בתחילה ומהיר בהמשך), התנהגות הכביש של הונדה סיוויק 2018 היא אחת המהנות בקטגוריה המשפחתית. גם נוחות הנסיעה טובה כשרק בידוד הרעשים מעט חסר.

  • תמורה למחיר

    הונדה סיוויק האצ'בק 2018 לא מציעה תמורה יוצאת דופן למחיר – פרט למקדם הנוכחות החריג, עבור מי שמחפשים את זה. תצוין גם רשימת אביזרי בטיחות מרשימה, לצד רשימת אביזרי נוחות קצרה מהמקובל בגרסת ה-1.0 ל'.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2018 הגרסה הנמכרת הייתה גרסת ספורט 1.5 ליטר טורבו 5 דלתות עם כ-800 יחידות

    אחריה גרסת קומפורט 1 ליטר טורבו 5 דלתות עם כ-750 יחידות.

     

  • סיכום

    מרשימה על הנייר, מעט פחות במציאות.

הונדה סיוויק האצ'בק 2018 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג הונדה סיוויק האצ'בק

כתבות ומבחני דרכים הונדה סיוויק האצ'בק

ברשותך הונדה סיוויק האצ'בק?

ציון ותגובת גולשים

הונדה סיוויק האצ'בק מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5