סקודה סופרב 2009-2012 יד שניה חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
הסקודה סופרב עברה מתיחת פנים בתחילת 2013 ולמרות שהעיצוב אומנם מעט גמלוני ומיושן, המכונית עדיין בולטת ובעלת נוכחות.
תא הנוסעים מרשים למראה, עשיר ואיכותי (במיוחד בגרסאות המאובזרות) והמרווח מאחור חסר תחרות.
היצע יחידות הכוח עשיר וכולל שני מנועי בנזין, 1.8 ל' טורבו 160 כ"ס כמו-גם 2.0 ל' טורבו 200 כ"ס וכן מנוע דיזל בנפח 2.0 ל' (170 כ"ס).
תיבת ההילוכים בכל הדגמים היא ה-DSG המוכרת (עם 6 או 7 הילוכים) והיא פועלת ביעילות ברוב התנאים.
בעבר, יש לציין, הוצעה בישראל גרסת-קצה עם מנוע 3.6 ליטר, המוכר מאודי Q7 ופולקסווגן טוארג, עם 260 כ"ס ו-6.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש - דגם ששימש כרכב-השרד של שרי הממשלה.
היכולת הדינאמית טובה, אך ההגה מנותק ופוגם בהנאה מהנהיגה.
נוחות הנסיעה היא על הצד הנוקשה, במיוחד בגרסת ה-3.6 ל'. לסקודה סופרב ציון ריסוק של 5 כוכבים ב-E-NCAP והיא מוצעת כסטנדרט עם 7 כריות אוויר ובקרת יציבות.
הדור השלישי לסופרב נחשף בתערוכת ז'נבה 2015.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום