סובארו קרוסטרק 2023 - אוטו

סובארו קרוסטרק 2023 יד שניה

סובארו קרוסטרק 2023 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
13.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2023

סובארו קרוסטרק 2023 יתרונות וחסרונות

יתרונות נוחות נסיעה, יכולת שטח, מושב נהג
חסרונות תא מטען קטן, צריכת דלק גבוהה, ביצועים בינוניים בעומס
בשורה התחתונה רכב פנאי לחובבי טיולים בשטח

סובארו קרוסטרק 2023 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי סימונוב ירון
  • רקע כללי

    בספטמבר 2022 הציגה סובארו דור חדש ל- XV.

    הדור החדש נראה דומה לקודמו, כמעט זהה במידות, עושה שימוש באותה שלדה (שזכתה לחיזוקים לטובת שיפור היכולת) - ומאמץ את הכינוי הצפון-אמריקאי 'קרוסטרק' כשם הדגם הגלובאלי במקום XV.

    מבחוץ זכה הדגם להופעה אלגנטית ומודרנית יותר הכוללת לראשונה תאורת לד עוקבת פניה, בעוד שהסבכה הוגדלה וזכתה לצורה טרפזית, מיישרת קו עם דגמים אחרים של היצרן. גם מאחור ישנם פנסים חדשים ונאים יותר, קשתות גלגלים מוגדלות ופגושים חדשים.

    אולם עדכוני העיצוב המשמעותיים יותר הם בתא הנוסעים, שם הקרוסטרק מאמץ את מערכת המולטימדיה העדכנית של סובארו, עם מסך מגע אנכי בגודל 11.6 אינץ'. בדומה לאחיו לפלטפורמה, גם כאן נמצא מצלמה לזיהוי פנים שמפעילה אוטומטית את פרופיל הנהג, כולל כיוון אוטומטי של המושב והמראות שנשמרו בזיכרון.

    מנוע ה-2.0 ליטר בנזין המוכר זכה לשורת שיפורים, ומשודך לתיבה אוטומטית רציפה ולהנעה כפולה.

    השיווק של סובארו קרוסטרק החדש בישראל החל בחודש מאי 2023.

  • עיצוב ונוכחות

    הקווים הבסיסיים, הפרופורציות והצללית ללא שינוי מהדגם המוחלף. עם זאת, בזכות הטיפול במרכיבי החזית ובאלה מאחור, התוצאה הכוללת עדכנית ומקנה לרכב הופעה מחודדת ומודגשת יותר.

  • תא נוסעים ומטען

    לסובארו יש מספר דגמים שהכניסה אליהם משולה למסע במנהרת הזמן. קרוסטרק הוא אחד מהם. משטחי הפלסטיקה חסונים, קשיחים, כהים מדי ונראים כמו במכוניות יפניות מלפני שני עשורים.

    גם מערך המתגים העמוס מדי על גלגל ההגה אינו נראה עדכני, והנדסת האנוש ככלל אינה מצטיינת - למרות הפשטות. החידוש העיקרי בסביבת הנהג הוא הצג הגדול במרכז שמבנהו אנכי. התצוגה אינה מזמינה במיוחד אך נוחות התפעול טובה וההיכרות עם התפריטים מהירה.

    קל לקבוע תנוחת נהיגה טובה והמושב המחודש בהחלט נוח.

    מאחור המרחב מספק עם מרווח רגליים נאה ומרווח ראש סביר. מנהרת גל ההינע תפריע לנוסע במרכז, ובולטים בחסרונם פתחי מיזוג, וחבל שכך.

    תא המטען קטן יחסית, ואינו מגיע עם כיסוי נגלל (ניתן לקבל אותו יחד עם עוד חבילת תוספות בתוספת תשלום).

  • מנוע וביצועים

    בחזית הקרוסטרק בוקסר אטמוספרי 2.0 ליטר המייצר 152 כ"ס ו-20 קג"מ. התיבה רציפה עם 8 יחסי העברה קבועים וההנעה כפולה-קבועה.

    עם היציאה מהמקום, קרוסטרק מפגין זריזות מפתיעה ופעולת יחידת הכוח מעודנת מקודמתה. עם זאת, השילוב של מנוע אטמוספרי שרצועת הכוח של צרה יחסית ונמצאת בטורים גבוהים, יחד עם תיבה רציפה שתגובותיה אינן מהירות, מביא לכך שהרכב אינו מצטיין בביצועיו תחת עומס – כמו בעלייה ממושכת וביחוד בעקיפות בתנאים מכבידים. במצב זה, כאשר המנוע בשיא פעולתו, הצליל שלו חודר לרכב, אבל העוצמה אינה מוגזמת והוא נעים לאוזן.

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים של הקרוסטרק נוטה לכיוון הרך, ונוחות הנסיעה היא ברמה יוצאת דופן לטובה. אלא שקרוסטרק מציע אותה נוחות נסיעה משובחת גם כאשר הוא פונה לשבילי העפר, מאפשר נהיגה בקצב טוב ובאופן נעים בהרבה ממה שאפשר לדמיין.

    לרכב חוסן מבני מכובד, ההנעה הכפולה יעילה ביותר, ומאפשרת לטפס לאט, ללא תנופה, גם בתנאי אחיזה מאתגרים.

    למרות שהתנהלות הרכב מעודנת יותר, עדיין בולטים רעשי הרוח וגם אלה של הצמיגים.

    אותו כיול רך יביא לכך בפיתולים תורגש רכינת מרכב, וההגה מעט מעורפל לנהיגה דינמית של ממש. התחושה בהתחלה אינה מעודדת, אבל היכולת בהמשך טובה מאוד. פעולת הבלמים הדרגתית, אך העוצמה אינה גבוהה במיוחד.

  • תמורה למחיר

    סובארו קרוסטרק אינו פונה ללקוח של דגמי פנאי אופנתיים, והוא נראה יותר כמו סטיישן מוגבה. הוא גם לא מפתה את הלקוח בכל מה שמקובל כיום בדגמי פנאי חדישים – סביבת נהג עדכנית, אבזור עשיר או תא מטען מגודל.

    הקרוסטרק כן פונה לאלה שרוצים רכב פנאי קומפקטי במחיר אטרקטיבי-יחסית, כזה שיכול להעמיק בשטח באופן שדגמי פנאי אחרים אינם יכולים.

    התמורה, אפוא, תלויה בצרכים. ואם אתם חובבי טיולי שבילים - תקבלו תמורה מצוינת.

  • גרסאות ורמות גימור

    סובארו XV קרוסטרק 2024 החדש מוצע בישראל בגרסה אחת – 2.0 ל', 152 כ"ס, הנעה כפולה – ובשלוש רמות גימור.

    רמת 'טורינג' כוללת מסך מולטימדיה המחולק לשני צגי 7 אינץ', תאורת לד עוקבת פניה, חישוקי 17 אינץ', בקרת אקלים ועוד.

    רמת 'לקשרי' מוסיפה צג מולטימדיה 11.6 אינץ', תאורת יום שונה, מפתח חכם, חישוקים צבועים ועוד.

    רמת 'אקזקיוטיב' מוסיפה גג זכוכית, תפעול חשמלי למושב הנהג ועוד.

  • בטיחות

    הדגם החדש זכה לדור העדכני ביותר של מערכת 'אייסייט', הכוללת כסטנדרט שלוש מצלמות במקום שתיים. המצלמות מציעות גם יכולת משופרת בזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים והמערכת מבטיחה להיות מעודנת וטבעית יותר בהתערבותה.

    היצע מערכות הבטיחות התקני כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב ועוד. מרמת גימור 'לקשרי' ומעלה גם ניטור שטחים מתים.

    סובארו קרוסטרק 2023 טרם נבדק ע"י יורו NCAP.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק בתום ימי המבחן המאומצים עמדה על 10.2 ק"מ לליטר בממוצע – נתון לא מרשים במיוחד.

    בשיוט קיבלנו כ-11.5 ק"מ לליטר בלבד.

  • מה חדש בסובארו קרוסטרק 2023

    באפריל 2023 הוצגה בחו"ל גרסת ווילדרנס ("Wilderness") קרבית לשטח, שמציעה שלל שינויים מכאנים וקוסמטיים היישר מהמפעל.

    גרסת הווילדרנס מתחילה את חייה כקרוסטרק רגיל המצויד במנוע הבנזין הבכיר (2.5 ליטר אטמוספרי, 185 כ"ס, 24.5 קג"מ), אך היא זוכה לתיבת הילוכים רציפה שכוילה ​​מחדש, עם יחס העברה סופי קצר יותר ומערכת 'X מוד' דו-מצבית שאמורה לסייע בהעברת מומנט יעילה יותר בתנאים איטיים וחלקלקים. בנוסף, סובארו התקינה מצנן לתיבת ההילוכים המסייע לשפר את יכולת הגרירה באופן משמעותי, ומביא אותה עד לכ-1.6 טון (יותר מכפול מאשר הגרסה הרגילה).

    המרכב הוגבה בסיוע קפיצים ארוכים יותר לצד בולמי זעזועים חדשים, ומרווח הגחון טיפס ב-1.6 ס"מ ל-23.6 ס"מ. בזכות תוספת של פגושים מוגבהים מלפנים ומאחור, התקבלו גם זוויות גישה, נטישה ובטן משופרות.

    כדי להשלים את המראה הקשוח והיכולת המשודרגת, זכו בתי הגלגלים לחיפויי פלסטיק-שחור מוגדלים, לצד מיגונים תואמים בתחתית הדלתות, מדרגות צד וחישוקי 17 אינץ' עטופים בצמיגים מכווני שטח.

    עדיין לא ידוע אם ומתי תוצע גרסה זו בישראל.

  • סיכום

    לחובבי שטח וטיולים, מדובר ברכב פנאי ללא מתחרים בסגמנט.

סובארו קרוסטרק 2023 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סובארו קרוסטרק
סובארו קרוסטרק גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1995
152
החל מ- 1570 ₪
-
1995
152
החל מ- 1633 ₪
-
1995
152
החל מ- 1653 ₪
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סובארו קרוסטרק

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סובארו קרוסטרק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • דויד

    האוטו שלי

    סובארו קרוסטרק, 2.0 ל' אוט', Touring, 4x4
    מודל: 2023 - 2023

    תאריך: 05.06.2023

    רכב נהדר נוח

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • חיים חמו

    האוטו שלי

    סובארו קרוסטרק, 2.0 ל' אוט', Touring, 4x4
    מודל: 2023 - 2023

    תאריך: 28.06.2023

    רכב פנאי קטן היחידי שאפשר להכנס איתו לשטח בראש שקט

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5