סובארו קרוסטרק - אוטו

סובארו קרוסטרק

סובארו קרוסטרק מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
13.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2023

סובארו קרוסטרק יתרונות וחסרונות

יתרונות נוחות נסיעה, יכולת שטח, מושב נהג
חסרונות תא מטען קטן, צריכת דלק גבוהה, ביצועים בינוניים בעומס
בשורה התחתונה רכב פנאי למטיילים בשטח

סובארו קרוסטרק 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    סובארו קרוסטרק העדכני נחשף לראשונה בשנת 2022. זהו אינו דגם חדש באמת במבחר הדגמים של היצרנית, אלא מתיחת פנים מקיפה לסובארו XV המוכר. השם 'קרוסטרק' הוענק לדגם בצפון-אמריקה בעבר, וה-XV שווק כאן בשם זה כתלות בגרסה ובמנוע. כעת הוא זוכה לכינוי הזה באופן רשמי גם כאן בישראל.

    העיצוב החיצוני זכה לעדכון המעניק לו הופעה רעננה ואגרסיבית יותר עם סבכה גדולה בצורת טרפז וחיפויי פלסטיק שחור.

    השינויים המשמעותיים נעשו בסביבת הנהג שם קרוסטרק מציג מערכת מולטימדיה חדשה עם צג גדול (11.6 אינץ') ואנכי.

    בתחום ההנעה אין שינוי: זהו אותו מנוע 'בוקסר' אטמוספרי בנפח 2.0 ל' המפיק 152 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה. ההנעה כפולה קבועה.

    בחודש יולי 2024 הצטרפה להיצע גרסה היברידית מתונה בשם e-בוקסר, אשר עושה שימוש באותו מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי, אך בהספק מופחת של 136 כ"ס ו-18.6 קג"מ.

    הפיצוי על הכוח המופחת מגיע בדמות מנוע חשמלי המוסיף 16.5 כ"ס ו-6.7 קג"מ, ובהבטחה לצריכת דלק משופרת.

  • עיצוב ונוכחות

    לסובארו קרוסטרק הופעה חיצונית המזכירה מאוד את זו של הדור היוצא, אבולוציה ולא רבולוציה. ועדין, התוצאה הכללית נאה ועדכנית.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מעוצבת באופן נטול התחכמות, עם לא מעט פריטים שנראים שייכים לעבר כמו מתגים גדולים או לוח מחוונים אנלוגי פשוט. למרות הפשטות במראה, הנדסת האנוש אינה מוצלחת. תצוגת מסך המולטימדיה לא מרשימה אולם הממשק עצמו מוצלח. איכות החומרים סבירה בלבד ביחס למחיר.

    תנוחת הנהיגה טובה ומושב הנהג נוח מאוד גם בנסיעות ארוכות.

    מאחור מרחב מספק לשני נוסעים, לשלישי יהיה צפוף. חבל שאין פתחי מיזוג.

    תא המטען קטן ביחס למרבית הכלים בסגמנט והוא מגיע ללא כיסוי (תוספת תשלום).

  • מנוע וביצועים

    מנוע הבנזין האטמוספרי – 2.0 ל', 152 כ"ס – מפתיע עם יציאה זריזה מהמקום ופעולה מעודנת מבעבר. גם התיבה נעימה בפעולתה בתנאי יום-יום.

    לחובתו – בעומס הוא פחות נמרץ והביצועים אינם מרשימים כשל המתחרים עם מנועי הטורבו.

    הגרסה ההיברידית-מתונה טרם נבחנה.

  • נוחות והתנהגות

    סובארו קרוסטרק מציע נוחות נסיעה טובה במרבית תנאי הדרך בזכות שילוב של כיול מתלים רך ומוצלח יחד עם צמיגים בעלי דופן שמנמנה יחסית.

    הנוחות הטובה נשמרת גם כשיורדים מהאספלט אל שבילי ישראל – מדובר ברכב נעים שמרגיש בבית גם בשביל.

    יכולת השטח עצמה טובה ביחס לסגמנט ומערכת ההנעה הכפולה יעילה מאוד.

    רמת הרעש בינונית.

    התנהגות הכביש מאוזנת אך הכיול הרך מחייב קצב לא מופרז בפיתולים.

  • תמורה למחיר

    למרות שהוא פחות מרשים מהמתחרים בחלק מהתחומים, עבור מי שמחפש רכב פנאי קומפקטי עם יכולת אמיתית לטייל בשבילי ישראל, כמעט ואין לו תחליף.

  • גרסאות ורמות גימור

    רמת גימור טורינג כוללת מסך מולטימדיה המחולק לשני צגי 7 אינץ', תאורת לד עוקבת פניה, חישוקי 17 אינץ', בקרת אקלים ועוד.

    רמת לקשרי מוסיפה צג מולטימדיה 11.6 אינץ', תאורת יום שונה, מפתח חכם, חישוקים צבועים ועוד.

    רמת אקזקיוטיב מוסיפה גג זכוכית, תפעול חשמלי למושב הנהג ועוד.

    ה-e בוקסר מוסיפה לרשימה חישוקי 18", מושבי עור, מראה פנימית מתכהה, מראות צד מתקפלות חשמלית, מערך מצלמות היקפי ועוד.

  • בטיחות

    סובארו קרוסטרק 2024 טרם נבדק ע"י יורו NCAP.

    היצע מערכות הבטיחות התקני כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב ועוד. מרמת 'לקשרי' ומעלה גם ניטור שטחים מתים.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק בגרסת הבנזין במבחן מאומץ עמדה על 10.2 ק"מ לליטר בממוצע – נתון לא מרשים במיוחד.

    בשיוט קיבלנו כ-11.5 ק"מ לליטר בלבד.

    הגרסה ההיברידית-מתונה טרם נבחנה.

  • מה חדש בסובארו קרוסטרק 2024

    בחודש יולי 2024 הצטרפה להיצע גרסה היברידית מתונה בשם e-בוקסר, אשר עושה שימוש באותו מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי, אך בהספק מופחת של 136 כ"ס ב-5600 סל"ד ו-18.6 קג"מ.

    הפיצוי על הכוח המופחת מגיע בדמות מנוע חשמלי המוסיף 16.5 כ"ס ו-6.7 קג"מ, ונתמך בסוללת 4.5 קוט"ש.

    אין שינוי בנתוני הביצועים (10.5 שניות למאה ו-198 קמ"ש מרביים), אך יש מספר שינויים במפרט; לתיבת ההילוכים הרציפה חלוקה ל-7 יחסי העברה, במקום 8 בשאר הגרסאות, לאורך נוספו 1.5 ס"מ (ל-449.5 ס"מ), ולמיכל הדלק 15 ליטרים פחות (48 ליטרים). מנגד, צריכת הדלק מבטיחה להיות נמוכה יותר, עם נתון מעבדה משולב של 15.3 ק"מ לליטר, לעומת 13.8 ק"מ לליטר בגרסת הבנזין הרגילה.

    יכולת הגרירה עומדת על 650 ק"ג לנגרר ללא בלמים, ו-1270 ק"ג לנגרר עם בלמים (750/1400 ק"ג בשאר הגרסאות).

    בתחום האבזור, לגרסת e-Boxer מפרט עשיר מזה של הגרסאות האחרות, והוא כולל חישוקי 18" לעומת 17", אך במקום צמיג חלופי היא מצוידת בערכת ניפוח - עניין שעשוי להוות מכשול לחובבי טיולים בשטח.

    בורר מצבי הנהיגה (SI-מוד) ובורר מצבי השטח (X-מוד) כוללים מצבים נוספים שאינם מוצעים בשאר הגרסאות, ובמקום מצלמה אחורית היא מצוידת במערך מצלמות היקפי.

    מושבי עור מוצעים כסטנדרט, כמו גם מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מראות צד מתקפלות חשמלית ומתזי שטיפה לפנסים הקדמיים.

    המחיר יקר משמעותית משאר הגרסאות, ועומד על כ-220 אלף שקלים.

  • סיכום

    שומר על המתכון המוכר והמוצלח.

סובארו קרוסטרק גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סובארו קרוסטרק

כתבות ומבחני דרכים סובארו קרוסטרק

ברשותך סובארו קרוסטרק?

ציון ותגובת גולשים

סובארו קרוסטרק מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5