שפת העיצוב של ה-6 החדשה נקראת 'קודו' (Kodo) וראינו אותה לראשונה במכוניות הקונספט של מאזדה – שינארי, שהוצגה ב-2010, והטאקרי מ-2011. מצד שני, מאזדה שומרת כרגע על גישת הבאז, וגם התמונות החדשות שפורסמו לא ממש מספקות מבט טוב על המכונית. כפי שכבר אמרנו, ניתן לזהות את חזית ואחורי המכונית, ולא הרבה יותר מזה. כרגע נראה שנמשיך להסתפק בשלל זוויות שונות וחתיכות מהפאזל עד להצגתה הרשמית. כזכור, גם מאזדה CX-5, רכב הפנאי הקומפקטי של החברה, מעוצב באותה שפה, אם כי נראה ששילוב הגריל והפנסים מעט עדין יותר ב-6 ומשתלב בצורה נאה.
לראשונה מפרסמת מאזדה גם מספר פרטים טכניים. לצד השימוש הצפוי בטכנולוגיית הסקיי אקטיב, וכחלק מהמכלול שנועד לשפר ולמצות את היכולת של הטכנולוגיות הקיימות, מספרת מאזדה גם על מערכת הבלימה i-ELOOP. מדובר במערכת בלימה שמסוגלת לנצל את אנרגיית הבלימה, בדומה למכוניות היברידיות, ולהזין את מערכת החשמל במכונית באופן שחוסך, ולו במעט, מאמץ מהמנוע, ובכך משפר את צריכת הדלק ופליטת המזהמים. כמו כן מספרת מאזדה שהמכונית שתוצג במוסקבה תכיל מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר אשר אליו תשודך תיבת 6 הילוכים אוטומטית.