היצע המנועים של הפוקוס יכלול את מנוע ה-1.6 ליטר מסדרת האקו-בוסט (Eco Boost) החדשה בהספקים של 150 ו-180 כ"ס. בנוסף יוצא גם מנוע 1.6 אטמוספרי בהספקים של 125 ו-105 כ"ס. באירופה יוצעו גם שני מנועי טורבו דיזל במבחר רמות הספק. האחד בנפח של 1.6 ליטר בהספקים של 95 ו-115 כ"ס והשני בנפח 2.0 ליטר בספקים של 115, 140 או 163 כ"ס. על פי פורד שתי גרסאות הדיזל החזקות יוצעו גם עם תיבת הפאוור-שיפט (Power Shift) החדשה וכפולת המצמדים. בפורד לא ציינו אם התיבה תשודך גם למנועי הבנזין אך סביר להניח שגם זה יקרה בשלב מסוים על מנת להציע אלטרנטיבה לשילוב מנועי ה-TSI ותיבת ה-DSG של קבוצת פולקסווגן. בפורד יודעים לספר לנו כי המנועים החדשים משיגים שיפור של עד 20% בצריכת הדלק לעומת הפוקוס הפורשת.
פורד פוקוס החדשה – בכורה אירופאית בז'נבה (וידאו)
אחרי שהוצגה דווקא בתערוכת דטרויט, מגיעה פורד פוקוס לבכורה אירופאית בתערוכת ז'נבה כשהיא חמושה בגרסת סטיישן ומבחר מנועים חדשים.היצע המנועים של הפוקוס יכלול את מנוע ה-1.6 ליטר מסדרת האקו-בוסט (Eco Boost) החדשה בהספקים של 150 ו-180 כ"ס. בנוסף יוצא גם מנוע 1.6 אטמוספרי בהספקים של 125 ו-105 כ"ס. באירופה יוצעו גם שני מנועי טורבו דיזל במבחר רמות הספק. האחד בנפח של 1.6 ליטר בהספקים של 95 ו-115 כ"ס והשני בנפח 2.0 ליטר בספקים של 115, 140 או 163 כ"ס. על פי פורד שתי גרסאות הדיזל החזקות יוצעו גם עם תיבת הפאוור-שיפט (Power Shift) החדשה וכפולת המצמדים. בפורד לא ציינו אם התיבה תשודך גם למנועי הבנזין אך סביר להניח שגם זה יקרה בשלב מסוים על מנת להציע אלטרנטיבה לשילוב מנועי ה-TSI ותיבת ה-DSG של קבוצת פולקסווגן. בפורד יודעים לספר לנו כי המנועים החדשים משיגים שיפור של עד 20% בצריכת הדלק לעומת הפוקוס הפורשת.