קיה פרו-סיד - אוטו

קיה פרו-סיד

קיה פרו-סיד מידע כללי

קטגוריה: קופה
גירסה מומלצת:
16.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2012

קיה פרו-סיד יתרונות וחסרונות

יתרונות
חסרונות
בשורה התחתונה

קיה פרו-סיד 2017 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    הפרו-סיד היא גרסת 3 דלתות לסיד המשפחתית.

    ההבדל העיקרי הטמון בין השתיים הוא העיצוב החיצוני - ומדובר בהבדל משמעותי, כזה שבהחלט הופך את עניין העיצוב לצד החזק של הפרו-סיד.

    המרכב הנמוך יותר, בשילוב קו המותניים הגבוה, יוצרים פרופיל קרבי ומאוד-מושך - כשלכך תורמות גם נגיעות עיצוביות מלפנים ומאחור.

    בסופו של דבר, הקשר המשפחתי ברור, אבל ההופעה של הפרו-סיד מאוד מושכת. מכל שאר הבחינות, מדובר (כמעט) באותה הסיד, לטוב (תא נוסעים מעוצב ואיכותי, כולל נגיעות יוקרתיות-ספורטיביות גם כאן) ולרע (נוחות נסיעה, במיוחד עם הצמיגים נמוכי-החתך).

    בניגוד לדור הקודם ששווק בישראל עם מנוע 2.0 ל', הדור השני של הפרו-סיד עושה שימוש באותה יחידת הנעה של הדגם המשפחתי - 1.6 ל', עם תיבה רובוטית דו-מצמדית (6 היל') - המנפקת ביצועים סבירים, אך כלל לא ספורטיביים.

  • עיצוב ונוכחות

    מהרגע שהתייצבה הפרו-סיד אצלנו, היא לא הפסיקה לעורר אינטראקציה עם הקהל – ובצדק.

     

    לפרו-סיד מראה חיצוני מאוד מושך.

  • תא נוסעים ומטען

    האווירה בתא הנוסעים שונה מבדגם הרגיל, עם תחושה יוקרתית יותר, עם דוושות אלומיניום ופלסטיקה מהודרת יותר.

     

    גם מאחור התחושה טובה – אנם יש קצת פחות מרחב לראש ולרגליים כמובן, אבל עדיין המרחב מספק.

     

    הכניסה לאחור נוחה יחסית, אבל חבל שהמושב אינו חוזר למקומו בפעולה אחת.

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה (1.6 ל', תיבה רובוטית דו-מצמדית 6 היל') מגיעה היישר מהסיד המשפחתית - ובהתאמה, גם הביצועים וצריכת הדלק (13-14 ק"מ לליטר במבחן) דומים לשל הדגם הרגיל.

     

    מדובר ביחידת הנעה שגרתית למדי שתספיק לכל שימוש סביר - אבל ממש לא ספורטיבית, לא באופי ולא בביצועים.

  • נוחות והתנהגות

    בהשראת העיצוב הספורטיבי, כיול המתלים של הפרו-סיד הפך מוצק ומרוסן יותר מהדגם הרגיל.

     

    אז כן, התנהגות הכביש קצת יותר שובבה, אבל עדיין אין כאן ריגושים.

     

    מנגד, השילוב של כיול מתלים קשיח יחד עם הצמיגים נמוכי החתך פוגם בנוחות הנסיעה.

  • תמורה למחיר

    ביחס למתחרותיה (אופל אסטרה GTC, יונדאי ולוסטר, רנו מגאן קופה) הסיד נהנית מתחושה בוגרת ואיכותית, כמעט יוקרתית.

     

    המחיר גבוה קצת יותר - אבל גם מקבלים כאן חבילה מוצלחת יותר.

  • סיכום

    רכב סטייליסטי ואופנתי, עם ניחוח יוקרתי.

קיה פרו-סיד גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
קיה פרו-סיד גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1591
135
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים קיה פרו-סיד

ציון ותגובת גולשים

ברשותך קיה פרו-סיד?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • רוני

    האוטו שלי

    קיה פרו-סיד 1.6 ל', אוט'
    מודל: 2013 - 2017

    תאריך: 11.06.2023

    רכב נהדר נוח

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

קיה פרו-סיד מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5