סיטרואן C4 2014 - אוטו

סיטרואן C4 2014 יד שניה

סיטרואן C4 2014 יד שניה

קטגוריה: קומפקטיות
גירסה מומלצת:
14.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2010

סיטרואן C4 2014 יתרונות וחסרונות

יתרונות חומרים טובים בתא הנוסעים, מרחב פנים מאחור, תא מטען יעיל, ביצועים טובים ופעולה נעימה, איכות נסיעה טובה.
חסרונות נוחות נסיעה על שיבושים גדולים, דגם וותיק יחסית, ללא אבזור בטיחות עדכני.
בשורה התחתונה משפחתית מוצלחת, למרות גילה.

סיטרואן C4 2014 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    הדור השני של ה-C4 הוא למעשה מתיחת פנים עמוקה לדגם הקודם, עם אותה רצפה ובסיס גלגלים, למרות שהממדים החיצוניים מוגדלים במעט.

    בהשוואה ל-C4 המקורית שנראתה בזמן השקתה רעננה וייחודית, החדשה שמרנית ומכובדת יותר בהופעתה.

    זהו חלק משינוי תפישתי שעובר על המותג: פחות גימיקים, יותר איכות, ולכן בסיטרואן גם נטשו את לוח המחוונים הדיגיטלי הממוקם במרכז לטובת עיצוב שיגרתי יותר.

    אבל הם לא ויתרו לגמרי על הגאדג'טים ומציעים אפשרות לבחור את צבע תאורת המחוונים וצלילי ההתראה, בלם יד חשמלי, מערכת פנסים עוקבי פניה ואופציה למסאז' במושבים הקדמיים.

    היצע המנועים כלל, בשנים הראשונות, את המגוון המוכר של פיז'ו-סיטרואן: 1.6 ליטר אטמוספרי עם 120 כ"ס (עם אפשרות בחירה נדירה בין תיבה אוטומטית 4 היל' לבין תיבה ידנית 5 היל') לצד 1.6 טורבו עם 156 כ"ס (רק עם תיבה רובוטית חד-מצמדית), ומנוע טורבו-דיזל (e-HDi) עם 110 כ"ס, מגנון כיבוי-ועצירה ברמזור ואפשרות בחירה בין תיבה ידנית או רובוטית חד-מצמדית (שתיהן עם 6 היל').

    בסוף 2014 עברה ה-C4 מתיחת פנים (אצלנו מתחילת 2015) במסגרתה הוחלפה יחידת ה-1.6 ליטר בנזין הבסיסית ביחידת ה-3 ציל' 1.2 ליטר טורבו החדשה (130 כ"ס) של הקונצרן, עם תיבה אוטומטית-פלנטרית 6 היל'.

    לצד אלו, בוצעו גם שינויי עיצוב עדינים מבפנים ומבחוץ.

  • עיצוב ונוכחות

    סיטרואן נטשה את המראה האוונגרדי של המכונית היוצאת והלכה על משהו יותר שמרני.

     

    הדגם מתוח-הפנים שומר על מראה כמעט-זהה.

  • תא נוסעים ומטען

    סיטרואן נטשה את רוב הפרטים הייחודיים של הדגם היוצא.

     

    הפלסטיקה רכה ברובה ולמרות גוונים כהים, הקווים הנאים משרים אווירה נעימה.

     

    מאחור המרחב טוב למדי וגם תא המטען מתגלה כגדול ושימושי.  

  • מנוע וביצועים

    ה-C4 אינה מבריקה עם יציאה איטית יחסית מהמקום (1.6 ל' אטמוספרי), והתגובות בהמשך מהוססות לעיתים. מנוע ה-1.6 (והתמסורת) אינו שקט תחת עומס, אך הוא אינו מציק בנסיעה רגילה.

     

    צריכת הדלק טובה. גרסת הטורבו (1.6 ליטר), מציעה ביצועים מצוינים אך מצוידת בתיבה רובוטית לה פעולה לא נעימה הפוגמת בחבילה הכללית.

  • נוחות והתנהגות

    ההתנהגות צפויה למדי, האחיזה טובה, והתגובות להעברות משקל בפניה נכונות.

     

    כיול רך יחסית אחראי לכך שבעיר היא מסתדרת עם חריצים ובליטות קלות ומתקשה מעט על מפגעים גדולים יותר.

     

    מחוץ לעיר רוב הזמן איכות הנסיעה טובה.

  • תמורה למחיר

    ה-C4 היא מכונית נעימה המציעה אווירה עשירה ואיכותית בתא הנוסעים, אולם גילה ניכר בהחלט.

     

    לכן, בשביל לשמור על רלוונטיות בשוק המקומי, עליה להציע מחיר אטרקטיבי בגרסה המחודשת.

     

    גרסאות הדיזל ייחודיות וחסכוניות למדי.

  • סיכום

    בניגוד למה שאנו מצפים מהיצרן, זו משפחתית שפונה יותר אל הראש מאשר אל הלב.

סיטרואן C4 2014 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות ומבחני דרכים סיטרואן C4

ברשותך סיטרואן C4?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5