סיטרואן ג'אמפי 2025 חוות דעת
נבדק על ידי שגב אלעד-
רקע כללי
ביולי 2024 החל שיווק המהדורה המחודשת של סיטרואן ג'אמפי, המסחרית הבינונית של היצרנית.
הדור השלישי של גא'מפי הושק ב-2016, וב-2023 עבר מתיחת פנים כמו יתר הדגמים הקרובים של מותגי סטלנטיס – אופל, פיאט ופיג'ו, כמו גם טויוטה, אשר קו המסחריות שלה זהה.
במסגרת מתיחת הפנים, החזית עוצבה מחדש כך שתתאים לקו העכשווי של סיטרואן ותבטא באופן מודגש יותר את השוני מהדגמים המקבילים של סטלנטיס. בחידושים: סבכה, פגוש, ויחידות תאורה שונות, וכמובן הלוגו החדש של סיטרואן.
סביבת הנהג חודשה, גם היא בהשראת דגמי סיטרואן החדשים, ולזו מחוונים מוקרנים ובורר הילוכים עדכניים, הצג המרכזי כעת "10 (לפני כן "8) ובגרסת הנוסעים "12.3 (בהתקנה מקומית). ממשקי הקישור כעת אלחוטיים. מפרט הבטיחות שודרג וכולל בלימה אוטונומית מתקדמת יותר, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים. בציוד התקני גם מצלמה אחורית.
סיטרואן ג'אמפי המחודש משווק כמו לפני חידושו עם מנוע טורבו-דיזל 2.0 ליטר המייצר 177 כ"ס ו-40.8 קג"מ. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים וההנעה קדמית.
הדגם מוצע בארץ עם בסיס גלגלים אחד, 327.5 ס"מ (הארוך מבין שניים), ובשתי גרסאות אורך (בינונית וארוכה).
הגרסה הבינונית, שאורכה 498 ס"מ, מוצעת כוואן עם נפח הטענה של 5.3 מ"ק ומשקל הטענה של 1216 ק"ג, או בגרסה לנוסעים 6 מושבים.
הגרסה הארוכה, שאורכה 533 ס"מ, מוצעת כוואן עם נפח הטענה של 6.1 מ"ק ומשקל מותר של 1307 ק"ג, או כגרסה לנוסעים, גם היא עם 6 מושבים.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום