סיטרואן ג'אמפי 2023 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
ג'אמפי, המסחרית הבינונית של סיטרואן (לראשונה ב-1995), הוצגה בדור שלישי באפריל 2016 בתערוכת הרכב המסחרי המסורתית בברמינגהם, אנגליה.
הדור החדש – תאום לפיג'ו אקספרט וטויוטה פרו-אייס כחלק משיתוף פעולה בין היצרניות – מציג לראשונה בידול בשם - ג'אמפי לגרסה המסחרית וספייסטורר בגרסת מוביל נוסעים (אקספרט/טראוולר בפיג'ו, בטויוטה פרו-אייס/ורסו).
רצפת EMP2 המודרנית, בשני אורכים (292 או 328 ס"מ) מהווה את הבסיס, ומאפשרת שלושה אורכי מרכב (460, 495, 530 ס"מ), רוחב של 192 ס"מ וגובה של 190 ס"מ (193 בארוך).
שפע תצורות מרכב מוצעות; החל מתא צוות בודד (2-3 מושבים) ועד 9 מושבים כמוביל נוסעים; סגור/סגור למחצה, דלת אחורית מפוצלת/יחידה ועוד.
כושר ההעמסה מגיע עד 1.4 טון.
שני מנועי טורבו-דיזל וארבעה תיבות הילוכים במפרט: 1.6 ו-2.0 ליטר (4 ציל') - 95-115 כ"ס בקטן ו-120-180 כ"ס בגדול, כשלגרסאות החלשות תיבה ידנית עם 5 הילוכים או רוב' (מצמד יחיד) עם 6 הילוכים, לחזקות תיבה אוטומטית או ידנית עם 6 הילוכים.
כמו כן, מוצעת מערכת All Grip עם מספר תכניות למערכת בקרת האחיזה, בהתאם לתנאי הדרך.
סיטרואן מבטיחה התנהגות כביש עדיפה ובידוד רעשים משופר, כך גם הנדסת האנוש והשימושיות. המפרט כולל (גם אם בעיקר כאופציות) גם מערכות בטיחות מתקדמות, דוגמת בלימה עירונית אוטומטית, התרעה על שמירת מרחק, בקרת שיוט אקטיבית, אורות גבוהים אוטומטיים, בקרת סטייה מנתיב וקריאת תמרורים.
הדגם החדש הגיע לישראל בפברואר 2017.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום