דאצ'יה סנדרו - אוטו
בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "VA הַנְגָּשָׁת אָתָרִים". הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לִפְתִיחַת תַּפְרִיט הֵנְּגִישׁוּת לְחַץ ALT+0

דאצ'יה סנדרו

דאצ'יה סנדרו מידע כללי

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
15.9 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2024

דאצ'יה סנדרו יתרונות וחסרונות

יתרונות מחיר, נוחות, תמרון עירוני
חסרונות בטיחות, ביצועים, איכות, הנדסת אנוש
בשורה התחתונה לא עומד ברף המקובל היום

דאצ'יה סנדרו 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    בספטמבר 2024 החל שיווקו בישראל של הדור השלישי של דאצ'יה סנדרו סטפוויי - הסופרמיני פנאי של היצרנית.

    הסנדרו, שהושקה ב-2004, משווקת בישראל מאז שנת 2015 (דור שני) במגוון גרסאות - הבולטת מתוכן היא גרסת סטפווי המוגבהת, המובלטת גם באמצעות איפור השטח.

    סנדרו החדשה מבוססת על הדור העדכני של הפלטפורמה הקטנה של רנו/ניסאן, CMF-B, ודאצ'יה מבטיחה כי בסיס מודרני זה משפר את קשיחות השלדה וההתנגדות לפיתול, משקלו מופחת, והוא מציע בטיחות פסיבית משופרת, שילוב מערכות בטיחות עדכניות ועוד. מאז שהוצג עבר הדגם מתיחת פנים קלילה ב-2022, ושיפורים נוספים לאורך השנים.

    הממדים החיצוניים דומים עד זהים לאלו של הדור היוצא, וכמותו, גם הדגם החדש מוצע בחו"ל בשתי גרסאות — רגילה או סטפווי מוגבהת, שרק היא מיובאת לארץ לעת עתה; לסטפווי מרווח גחון נדיב למדי של 17.4 ס“מ (4.1 ס“מ יותר מאשר ברגילה), המצטרף ל"משטחי החלקה" ממתכת מלפנים ומאחור האמורים לספק מעט הגנה בנסיעת שבילים.

    גרסת סטפווי מוסיפה כמובן גם פריטי עיצוב אופייניים לרכבי פנאי, כמו סבכה בעיצוב קשוח יותר, חצאיות צד שחורות, פסי הטענה מתכווננים על הגג וחישוקים ייחודיים.

    הגרסה המקומית מוצעת עם מנוע אחד: טורבו-בנזין 1.0 ל' המספק 91 כ"ס ו-14.5 קג"מ. את התפוקה מעבירה לגלגלים הקדמיים תיבת הילוכים רציפה.

  • עיצוב ונוכחות

    הדור החדש של סנדרו נאה משמעותית מקודמו שהיה לו עיצוב תכליתי ופשוט. איפור השטח תורם למראה.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג והמבנה שלה קפצו מדרגה ביחס לדור הקודם. הקווים נאים, מסך מולטימדיה ראוי בגודל "8 ואריג המצפה את הדשבורד מקצה לקצה ונמצא גם על ידיות הדלתות הקדמיות. אבל החומרים פשוטים והמבנה חלול.

    אין הרבה אבזור, יש מה שצריך ועוד קצת, ואילו הנדסת האנוש אינה מבריקה.

    תנוחת הישיבה גבוהה, ומושב הנהג נוח מאוד לאורך זמן. תלונה יחידה נזקפת לקורות הקדמיות שגודלן יכול מעט להפריע לראות בפניות.

    מאחור כמו מלפנים יש שפע של מקום לכל כיוון. הספסל עצמו מעט קצר ונמוך, אבל עדיין נוח. קו החלונות נמוך כך שהראות החוצה טובה גם לילדים.

    תא המטען סביר לרכב מסוגו (328 ל'), אך סף ההטענה מאוד גבוה והדבר פוגע בשימושיות.

  • מנוע וביצועים

    על אף המשקל היחסית קל של 1,193 ק"ג, הביצועים פושרים. עקיפות ידרשו תכנון ובעליות תצטרכו לאמץ את המנוע כדי לשמר קצב סביר.

    חסרונות הכוח והביצועים לא יורגשו בעיר, אבל רעד קל בסרק כן יורגש. תיבת ההילוכים הרציפה שיש לה יחסי העברה קבועים פועלת מצוין.

  • נוחות והתנהגות

    הכיול הראשוני של המתלים מעט נוקשה, יש ריצוד מסוים במעבר על שברי אספלט קטנים ובעיר מורגשת קשיחות על פסי האטה. אבל בכל הטווח שבאמצע, סנדרו סטפווי מצליח לסנן מפגעים באופן מוצלח לאורך כל קשת המהירות.

    בידוד רעשי המנוע מעל הסביר לרכב בסגמנט הזה, זה של הכביש רק סביר, ובידוד רעשי הרוח לוקה בחסר.

    בשבילים מפגין סנדרו סטפווי חוסן מבני ראוי וטוב מזה של רוב דגמי הפנאי הקטנים.

    היכולת הדינמית טובה, אך בעומס יאותת הסטפווי מהר מאוד שהוא מעדיף התנהלות נינוחה יותר; ברחובות העיר, מנגד, תהנו מהגה מהיר ורדיוס סיבוב קטן.

    יצוין כי פעולת מערכות הבטיחות אינה נעימה; זאת האחראית על תיקון סטייה מנתיב מתערבת באופן בלתי פוסק, ובקרת הערנות ממש מטרידה.

  • תמורה למחיר

    סנדרו סטפווי הוא רכב הפנאי הזול בארץ, ומחירו נמוך בכ-6% ממתחרים איכותיים ומבוססים יותר כמו יונדאי וניו, סיאט ארונה וקיה סטוניק. לטעמנו, הם טובים ממנו משמעותית, כך שהתמורה למחיר אינה גבוהה.

  • גרסאות ורמות גימור

    הסנדרו סטפווי משווקת בגרסה אחת וברמת גימור אחת.

    רמת גימור זו, הנקראת 'אקספרשן', כוללת מולטימדיה "8 עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ולאפל קארפליי, חיישני חנייה אחורים ומצלמת רוורס, מפתח חכם, בקרת אקלים, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, תאורת לד מלאה, חישוקי "16 ועוד.

  • בטיחות

    אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג, שש כריות אוויר ועוד.

    למרות הבסיס המודרני ומערכות הבטיחות המתקדמות, הדגם זכה לציון של 2 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של יורו NCAP.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק במבחן המאומץ שלנו לא הרשימה עם נתון של 11.6 ק"מ/ל'. ביום רגוע יותר הצריכה שופרה ל-13.9 ק"מ/ל'.

  • מה חדש בדאצ'יה סנדרו 2025

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.

  • סיכום

    על אף השיפור המשמעותי ביחס לדור הפורש, סנדרו סטפווי עדיין לא עומד ברף המקובל היום.

דאצ'יה סנדרו גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג דאצ'יה סנדרו
דאצ'יה סנדרו גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
999
91
החל מ- 953 ₪
121,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים דאצ'יה סנדרו

ברשותך דאצ'יה סנדרו?

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5
open chatbot