יונדאי i30CW - אוטו 

יונדאי i30CW

יונדאי i30CW מידע כללי

קטגוריה: סטיישן
גירסה מומלצת:
17.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2012

יונדאי i30CW יתרונות וחסרונות

יתרונות סטיישן משפחתית עם מנוע טוב.
חסרונות תיבה רובוטית דו-מצמדית לא מעודנת מספיק, נוחות נסיעה בינונית, רעשי כביש מחוץ לעיר.
בשורה התחתונה הגרסה המוצלחת ביותר של ה-i30.

יונדאי i30CW 2017 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    ה-i30 הוחלפה בחו״ל בדגם חדש בסוף 2016, אך בגלל תמחיר גבוה לא יובאה לישראל עד תחילת 2018. יבוא גרסת הסטיישן לישראל הופסק עם המעבר לדור החדש, כך ש-2017 היא שנתו האחרונה בשיווק של הדור השני ל-i30CW - שכבר התחיל להראות את גילו.

    לישראל מגיעים שני מנועי הבנזין - לאחד נפח של 1.4 ליטר עם 100 כ"ס המשודך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים, ומעליו 1.6 ליטר עם 135 כ"ס, שבמסגרת מתיחת הפנים שהגיעה לישראל בסוף 2015, שודך לתיבה הרובוטית הדו-מצמדית החדשה של יונדאי, עם 7 היל'.

    כל הגרסאות צוידו במערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית הכוללת מסך מגע "7, דיבורית בלוטות', ווייז, מצלמה אחורית ועוד. בנוסף, מותקנת מערכת מובילאיי ללא תשלום.

  • עיצוב ונוכחות

    למרות גילה, יונדאי 2017 i30CW היא מכונית נאה בהחלט. שפת העיצוב ה"פיסול הזורם" של יונדאי, מיושמת כאן היטב, עם מראה שמצליח לשלב אלגנטיות ודינמיות. רק מאחור היא נראית מעט גמלונית ומסורבלת.

  • תא נוסעים ומטען

    תא המסעים מציע עיצוב נעים ואיכות חומרים סבירה. המרווח מלפנים נדיב ומאחור יש הרבה מקום לרגליים ולראש – נקודת תורפה בגרסת ההאצ׳בק, בעלת הגג המשתפל. תא המטען ענק ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.6 ליטר מציע הספק נאה, 135 כ"ס, והמכונית מעניקה תחושה זריזה למדי, אך יחידת הכוח רועשת במאמץ. התיבה כפולת המצמד מעט קופצנית בפקקים ובתמרונים עדינים, ומגיבה לאט למדי לדרישה לקיקדאון. צריכת הדלק טובה.

    מנוע ה-1.4 ליטר חסר מחץ ודורש סל״ד גבוה כדי לספק את תפוקתו. התיבה הידנית מדויקת ונעימה לשימוש, והמצמד רך ואינו נקודתי. צריכת הדלק מצוינת.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה אינה מצטייינת, ויותר מדי שיבושים חודרים לתא. בכביש המפותל ה-i30CW מציגה התנהגות בטוחה מאוד, עם מעט תת-היגוי שמתפתח בצורה ליניארית וצפויה. בטוח מאוד – אבל חסר כל שביב של הנאה. גם ההגה המנותק והמלאכותי לתחושה לא מוסיף לחגיגה, למרות דיוק סביר ושלושה מצבי תגבור.

    התלונה המשמעותית ביותר לגבי מערכת היחסים שמפתחת ה-i30 עם האספלט נוגעת לתחום הרעש – על פני אספלט ישן ומחוספס, רמת הרעש שחודרת מבתי הגלגלים גבוהה יחסית.

     

  • תמורה למחיר

    בשנתה האחרונה בשוק הישראלי, יונדאי 2017 i30CW כבר מתחילה להראות את גילה ומתקשה להציע אטרקטיביות מול מתחרות מוצלחות מודרניות יותר.

  • מה חדש ביונדאי i30CW 2017

    בחו״ל הוצג דגם חדש, אך הוא לא הוצע בישראל. 2017 היא אפוא שנת המודל האחרונה של ה-i30CW בארץ.

  • סיכום

    מכונית טובה אבל כבר פחות אטרקטיבית מבעבר.

יונדאי i30CW גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי i30CW
יונדאי i30CW גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1591
135
לקבלת הצעה
-
1368
100
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים יונדאי i30CW

ברשותך יונדאי i30CW?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5