ניסאן קשקאי 2019 - אוטו 

ניסאן קשקאי 2019 יד שניה

ניסאן קשקאי 2019 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
18.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2009

ניסאן קשקאי 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות הופעה, מרווח, תא מטען, מערכת הנעה (1.3 ל' טורבו בנזין), תמורה
חסרונות סביבת נהג פשוטה, חסרים פתחי מיזוג מאחור, נוחות נסיעה, מנוע 1.2 ל' טורבו בנזין חלש.
בשורה התחתונה שיפור דרמטי עם תמחור מעודכן ומנוע 1.3 ל' טורבו בנזין.

ניסאן קשקאי 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    זהו הדור השני לניסאן קשקאי ובכל העולם הוא היה לסיפור הצלחה. אפילו יותר מהדור הקודם. אבל כשהגיע לישראל בסוף 2014 הוא לא הצליח לשחזר את ההצלחה של קודמו ולא הצליח ליצור את ההתלהבות שעטפה אותו בשאר העולם. הסיבה היתה יחידת הכוח החלשה. מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.2 ל' (115 כ"ס) ותיבת ההילוכים האוטומטית-רציפה רעשו והתאמצו יותר מידי בכל מצב פרט לשיוט. מתיחת הפנים של 2017 טיפלה בהמון נקודות, אבל לא במנוע, שזכה לעדכון בדגם שנמכר בישראל מינואר 2019.

    במקום מנוע ה-1.2 ל' החלש, צויד ניסאן קשקאי 2019 במנוע 1.3 ל' טורבו חדש שקבוצת רנו-ניסאן פיתחה בשיתוף עם מרצדס ונמצא בין היתר גם במרצדס A קלאס. בישראל מוצע המנוע בשתי רמות הספק: 140 כ"ס עם תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים, ו-160 כ"ס ותיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים.

    במאי 2019 הוחלף מנוע הדיזל 1.6 ל', 130 כ"ס במנוע 1.5 ליטר חלש יותר, 115 כ"ס, עם צריכת דלק עדיפה. גם תיבת ההילוכים הוחלפה ובמקום תיבה רציפה, נמצא את אותה דו-מצמדית 7 הילוכים כמו בבנזין.

    אין הבדל ברמות הגימור או באבזור. יש עדיין 3 רמות גימור לבנזין כשהדיזל עם מנוע ה-1.6 ל' נמכר ברמת הגימור האמצעית והגבוהה ('אסנטה טק', ו'טקנה') ועם מנוע ה-1.5 ל' ברמה הבסיסית וברמה האמצעית ('אסנטה' ו'אסנטה טק').

  • עיצוב ונוכחות

    למרות גילו, ניסאן קשקאי 2019 נראה עדכני עם חזית כוחנית ופגוש מודגש מאחור. קווי העיצוב ספורטיביים בהשוואה לדגמי פנאי אחרים, והמידות הקטנות יחסית, עוזרים לו להיראות קליל ומודרני.

  • תא נוסעים ומטען

    אותות הגיל כבר נכרים בתא הנוסעים. צג המולטימדיה קטן יחסית, הנדסת האנוש לא מתעלה, חסרים פתחי מיזוג למושב האחורי, ואיכות החומרים והצביעה הכהה יוצרים אווירה פשוטה. ברמות הגימור הגבוהות המצב משתפר. המרווח טוב ותא המטען גדול ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    השינוי כאן הוא לא פחות מדרמטי עם תוספת של 45 כ"ס ו-8.1 קג"מ (כ-40% יותר בכל תחום). הביצועים מעולים ומהטובים בקטגוריה. גם צריכת הדלק טובה משמעותית. בגרסת הדיזל החדשה הביצועים דומים כשצריכת הדלק מעט עדיפה מבעבר.

  • נוחות והתנהגות

    בעיר ניסאן קשקאי 2019 מתקשה לפעמים על שיבושים, ומחוצה לה בחיבורי כביש. אבל סה"כ נוחות הנסיעה טובה ועדיפה ברמות הגימור עם החישוקים הקטנים יותר ("17 ו-"18 לעומת "19 ברמה הבכירה). התנהגות הכביש טובה.

  • תמורה למחיר

    מנוע ה-1.3 ל' מפיח חיים חדשים בקשקאי. וגם עם זה עדיין לא מקפיץ את הקשקאי לחוד החנית, לפחות כעת הוא לא נופל באף סעיף, וסה"כ גם מתומחר היטב.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2019 הגרסה הנמכרת הייתה טקנה 1.3 ליטר טורבו עם כ-2500 יחידות.

    אחריה גרסת אסנטה 1.5 ליטר דיזל עם כ-1100 יחידות.

     

  • סיכום

    מנוע ה-1.3 ל' החדש מחזיר את הקשקאי לתחרות.

ניסאן קשקאי 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות ומבחני דרכים ניסאן קשקאי

ברשותך ניסאן קשקאי?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5