רנו מגאן גרנד קופה 2022 יד שניה חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
לקראת 2022 החל שיווק הגרסה המחודשת בישראל של רנו מגאן גרנד קופה, לאחר שזו עברה מתיחת פנים ב-2020.
מגאן גרנד קופה המחודשת מוצעת עם מנוע הדיזל 1.5 ליטר המייצר 116 כ"ס ו-27.5 קג"מ, אשר משודך לתיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים. כדי לצמצם את פליטת המזהמים, מערכת הפליטה (SCR) מוזנת באוריאה. לפי רנו המתלים וההיגוי כוילו מחדש ושילוב ההילוכים מהיר מבעבר.
רנו מגאן גרנד קופה מוצעת כעת ברמת גימור אחת: 'אינטנס פלוס'; במפרט האבזור: תאורת לד, חישוקי "17, בקרת אקלים, מפתח חכם. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, התרעת סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית.
-
עיצוב ונוכחות
חיצונית, קל לזהות את הדגם המעודכן דרך הפגושים החדשים, בייחוד אלה שבחזית, וגם במבט אל אזור כונסי האוויר ופנסי הערפל. יחידות התאורה מלפנים ומאחור עודכנו, אך השינויים בולטים פחות.
לגרנד קופה נוכחות רבה ביותר והיא גדולה בממדיה ומרשימה למראה.
 
-
תא נוסעים ומטען
בתא הנוסעים עודכנו בין היתר המולטימדיה שיש לה צג "9.3, השליטה והתצוגה בבקרת האקלים והמחוונים המוקרנים.
הקוקפיט מציע אווירה מהודרת, מפרט אבזור עשיר ומרווח פנימי גדול ביותר - לנוסעים ולמטען. חריג לרעה הוא מרווח הראש המצומצם מאחור.
בצד השלילה נמצאת הנדסת אנוש לא מוצלחת, בעיקר בשל מערכת המולטימדיה שאיננה נוחה ואינטואיטיבית לתפעול.
 
-
מנוע וביצועים
מנוע הדיזל מציע שפע כוח זמין במהירות נמוכה, אך בעקיפות במהירות בינעירונית מורגש מחסור בדחף. תיבת ההילוכים לא תמיד חלקה ולעיתים פעולתה איטית.
-
נוחות והתנהגות
נוחות הנסיעה טובה מהמקובל בפלח המשפחתיות. התנהגות הכביש בטוחה, אך היעדר התחושות מההגה והמתלים הרכים אינם מעודדים מהירות גבוהה בפיתולים. הבלמים עוצמתיים, אך הדוושה אינה חדה מספיק בתגובתה.
-
תמורה למחיר
ביחס לקטגוריית המשפחתיות, הגרנד קופה אינה מציעה תמורה יוצאת דופן לחיוב. יחד עם זאת, מבין משפחתיות הדיזל, הגרנד קופה נהנית מיתרון אבזור נוחות משמעותי.
-
צריכת דלק
ממוצע צריכת הדלק במבחן היה מצוין: 16.9 ק"מ/ל'.
 
-
מה חדש ברנו מגאן גרנד קופה 2022
תחילת שיווק גרסה מתוחת פנים לקראת 2022.
-
סיכום
חבילה מאוזנת, טובה ואטרקטיבית.