סקודה קארוק 2021 - אוטו 

סקודה קארוק 2021 יד שניה

סקודה קארוק 2021 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
15.1 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

סקודה קארוק 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות מרחב בתא נוסעים, תא מטען, נוחות, יחידות הנעה.
חסרונות התנהגות, עיצוב פשוט, ישיבה לא גבוהה.
בשורה התחתונה מתחרה ראוי בעטיפה שמרנית.

סקודה קארוק 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    קארוק החליף את סקודה 'ייטי', ומבוסס על פלטפורמת MQB שמשמשת שפע כלי פנאי בקבוצת פולקסווגן. הוא חולק בסיס גלגלים, מכלולים, יחידות כוח ופס ייצור עם אחיו, סיאט אטקה, ומבחינת מידות הם כמעט זהים.

    סקודה קארוק הגיע לישראל במאי 2018, וכמו רוב דגמי סקודה הציע מגוון מנועי בנזין ודיזל. אבל מאמצע 2019 דולל היצע יחידות הכוח, ונתרה רק אחת שהמשיכה ללא שינוי ב-2020 וגם ב-2021. זו מורכבת ממנוע טורבו-בנזין 1.5 ל' שמייצר 150 כ"ס ומתיבה אוטומטית דו-מצמדית (7 היל') והנעה קדמית.

    כמו בעבר, גרסה זו משווקת בשלוש רמות גימור, 'אמבישן', 'סטייל' ו'פרימיום', שלא השתנו משנה שעברה. בכולן מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות וכולן זכאיות לציון של 5 כוכבי בטיחות של ארגון יורו NCAP.

  • עיצוב ונוכחות

    סקודה קארוק 2021 שואב השראה מאחיו הגדול, קודיאק. העיצוב נאה וכנדרש מרכב שנועד להפגין דמיון לרכב שטח.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים עוטה את הקווים המוכרים של סקודה עם עיצוב פשוט ושמרני למדי. חלקי הפלסטיקה העליונים נעימים למגע, התחתונים ודיפון הדלתות נוקשים יותר. הנדסת האנוש טובה לרוב ומערך המולטימדיה נוח לתפעול.

    תנוחת הנהיגה אינה גבוהה במיוחד אך מוצלחת והמושב נוח. מאחור המרחב טוב והמרווחים מספקים ודומים למקובל בקבוצה. כך גם תא המטען.

     

  • מנוע וביצועים

    עם 150 כ"ס לא מפתיע לגלות שהמנוע חזק, והביצועים טובים מאוד. תיבת ההילוכים נמרצת וסה"כ פעולת חטיבת הכוח נעימה ויעילה. צריכת הדלק טובה ממוצע הסגמנט ובמבחן עמדה על 12.4 ק"מ לליטר.

  • נוחות והתנהגות

    איכות הנסיעה של סקודה קארוק 2021 סבירה. כיול מתלים רך מאפשר לו להתמודד עם פגמים קלים בכביש אך פחות עם שיבושים גדולים. ככול שעולה המהירות הנוחות משתפרת אבל אז מורגש מחסור בריסון ובכביש גלי מתקבל נדנוד יתר. בידוד רעשי הרוח והכביש בולטים למדי.

    אותה רכות פוגמת בהרגשת הבטיחון בנסיעת שבילים, וגם אינה מעודדת נהיגה מהירה בכביש מפותל.

     

  • תמורה למחיר

    קארוק מביא את ההופעה הנדרשת, מרחב פנימי הולם, רמות אבזור מכובדות וחטיבת כוח יעילה וחסכונית. המחיר ממוצע לקטגוריה, וגם אם יש טובים ממנו, התמורה עדיין טובה.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה פרימיום 1.5 ליטר טורבו עם כ-1400 יחידות.

    אחריה גרסת אמבישן 1.5 ליטר טורבו עם כ-900 יחידות.

     

  • מה חדש בסקודה קארוק 2021

    אין שינוי בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    עיצוב שמרני מבחוץ ומבפנים, ושימושיות גבוהה.

סקודה קארוק 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סקודה קארוק
סקודה קארוק גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1498
150
1310
-
1498
150
1344
-
1498
150
1360
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סקודה קארוק

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סקודה קארוק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5