קיה נירו חשמלי 2021 - אוטו 

קיה נירו חשמלי 2021 יד שניה

קיה נירו חשמלי 2021 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
455 ק"מ
שנת השקה: 2021

קיה נירו חשמלי 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות מרחב לנוסעים, צריכת דלק, יחידת כוח.
חסרונות עיצוב סתמי, נוחות נסיעה בעיר, אבזור נוחות' תא מטען ב-PHEV.
בשורה התחתונה להיט בגרסאות ההיברידי וב-PHEV.

קיה נירו חשמלי 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    כשקונצרן יונדאי-קיה החליט ללכת בכיוון החשמלי וההיברידי, הוא הציג פלטפורמה חדשה ייעודית לדגמים "ירוקים". על בסיס הפלטפורמה הזו יונדאי הציגה את איוניק, וקיה הציגה את נירו. השתיים חולקות לא רק פלטפורמה אלא גם את מרבית המכלולים.

    נירו עלה לישראל בנובמבר 2016 כשגרסת הפלאג-אין (PHEV) שהוצגה בהמשך, הגיעה בסוף 2018. נירו ההיברידי עלה לאחר מתיחת פנים באוגוסט 2019 כאשר גרסת ה-PHEV עודכנה אח"כ ועלתה במאי 2020 ובמקביל נוספה רמת גימור 'LX' נמוכה מרמת 'EX' ששווקה קודם לכן וששיווקה נמשך.

    בשנת 2021 התרחשו שני חידושים. נירו ההיבריד קיבל רמת גימור חדשה, 'אורבן' (שמיועדת לשוק הפרטי) מעל רמת גימור 'LX' (שפונה יותר לציי רכב). החידוש השני נוגע להצטרפות נירו החשמלי – לראשונה בישראל – שמסוקר בדף דגם נפרד.

    רמת גימור 'אורבן' גבוהה מ-'LX' וכוללת במפרט, בנוסף, מפתח חכם, שמשות כהות, חיישני חניה מלפנים ומאחור והתרעה על שכחת ילדים במושב האחורי. פירוט יתר רמות הגימור (LX ו-EX נמצא בדף הדגם של שנת 2020).

    נירו ההיברידית ונירו פלאג-אין, ממשיכים ללא שינוי מכאניים ובשניהם נמצא מערכות זהות לאלה שנמצא גם ביונדאי איוניק. שתיהן משלבת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר עם מחזור אטקינסון (105 כ"ס) ומנוע חשמלי (43.5 כ"ס בהיברידי ו-60 כ"ס בפלאג אין). בשתיהן ההספק המשולב הוא 141 כ"ס, התיבה היא דו-מצמדית עם שישה הילוכים וההנעה קדמית. יש כמה הבדלים נוספים בין נירו ההיברידי לפלאג-אין: להיברידי סוללות ליתיום-איון (1.56 ק"ו/שעה), שמאפשרות צריכת דלק ממוצעת מוצהרת של 26.3 ק"מ לליטר. בנירו PHEV סוללות עם קיבולת גדולה יותר (8.9 ק"ו/שעה) שמאפשרות טווח נסיעה חשמלי של 49 ק"מ (לפי תקן WLTP המחמיר מבעבר). משך ההטענה בכבל ברמה 2 הוא 2.5 שעות. המערך החשמלי הגדול יותר מצמצם את נפח תא המטען מ-401 ל-324 ליטר, את מיכל הדלק בשני ליטר ל-43, ומעלה את המשקל ב-94 ק"ג. מנגד ביצועי גרסת ה-PHEV מעט טובים יותר משל נירו "הרגיל".

  • עיצוב ונוכחות

    הופעה עדכנית ונאה. עם זאת, ובין היתר בגלל ממד הגובה, המופע החיצוני של קיה נירו 2021 מעט אנונימי ומחסיר מעט נוכחות שקיימת בדגמי פנאי קומפקטיים אחרים.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג כהה, החומרים טובים וכך גם הנדסת האנוש מלבד התצוגות בלוח המחוונים שאינם טובות בכל המצבים. אבזור הנוחות סביר, אבל המתחרים מצעים הרבה יותר גם ברמות הגימור הנמוכות.

    המרחב מאחור מספק בזכות רצפה שטוחה. נפח תא המטען בגרסה היברידית סביר (427 ל'), בפלאג-אין מעט קטן עם 324 ל'. בכל הגרסאות הכיסוי הקשיח אינו מתרומם עם דלת תא המטען.

     

  • מנוע וביצועים

    נירו ההיברידי מספק ביצועים סבירים ומעט מתחת לממוצע הקבוצה. יצאה מהמקום זריזה וההתנהלות העירונית טובה, אבל ככל שעולה המהירות היכולת מתמתנת. צריכת הדלק במבחן הייתה 15.5 ק"מ/ל', 22 ק"מ/ל' בשיוט נינוח.

    לגרסת ה-PHEV ביצועים עדיפים, בזכות מנוע חשמלי חזק יותר (60 כ"ס). הביצועים טובים במהירויות נמוכות כל עוד הסוללה טעונה, קצת פחות בכאלה תלת-ספרתיות. יתרונה של גרסה זו הוא ביכולת הנסיעה על חשמל בלבד.

     

  • נוחות והתנהגות

    כיול הבולמים של קיה נירו 2021 מעט נוקשה. בעיר הוא מצליח להתמודד עם פגמים קטנים אבל פחות עם בינוניים וגדולים. ככול שעולה המהירות נוחות הנסיעה משתפרת. רעשי הכביש והרוח מורגשים אבל אינם מוגזמים. בשבילים, נוחות הנסיעה סבירה. היכולת הדינמית, גם בזכות אותו כיול נוקשה, טובה.

  • תמורה למחיר

    נירו אולי מחסיר מעט בתחום הפוזה, אבל הוא עשוי היטב, חסכוני ומתומחר באופן תחרותי. כל אלה – וכמובן ההטבות הניתנות לרכב היברידי צמוד – עשו אותו לאחד הדגמים הנמכרים בישראל.

  • בטיחות

    קיה נירו נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2016 (מבחן פחות מחמיר מזה הנהוג כיום) וזכה בחמישה כוכבי בטיחות. בכל הגרסאות (היברידי, פלאג-אין וחשמלי) מפרט בטיחות זהה וכולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, שמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית המודיעה לנהג שהרכב מלפנים החל לנוע ועוד.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק הממוצעת במבחן עמדה על 17.5 ק"מ/ל'.

  • טווח נסיעה

    טווח ראלי של בין 45-50 ק"מ.

  • מה חדש בקיה נירו חשמלי 2021

    בשנת 2021 התרחשו שני חידושים. נירו ההיברידי קיבל רמת גימור חדשה, 'אורבן' (שמיועדת לשוק הפרטי) מעל רמת גימור 'LX' (שפונה יותר לציי רכב). החידוש השני נוגע להצטרפות נירו החשמלי – לראשונה בישראל. זה הופך אותו לדגם היחיד המוצע בארץ ב-3 הגרסאות הירוקות: היברידי, היברידי פלאג-אין (PHEV) וחשמלי. נירו החשמלי מסוקר בדף דגם נפרד.

  • סיכום

    רכב פנאי חסכני ויעיל. גרסאות ההיברידי וה-PHEV מוצעות במחיר טוב.

קיה נירו חשמלי 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קיה נירו חשמלי
קיה נירו חשמלי גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
455 ק"מ (WLTP)
204
החל מ- 1468 ₪
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים קיה נירו חשמלי

ברשותך קיה נירו חשמלי?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5