סובארו פורסטר 2018 - אוטו 

סובארו פורסטר 2018 יד שניה

סובארו פורסטר 2018 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
15.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2013

סובארו פורסטר 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות יכולת שטח מכובדת לרכב פנאי, מערכת ניהול-ניהוג מעולה, נוחות נסיעה טובה, ביצועים מצוינים (בטורבו) ויכולת דינמית טובה.
חסרונות המנוע האטמוספרי רועש ומייצר ביצועים בינוניים.
בשורה התחתונה רכב פנאי מצוין עם יכול שטח אמיתית

סובארו פורסטר 2018 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    בשנים האחרונות הפופולריות של רכבי הפנאי נמצאת במגמת עלייה. אל הטרנד הזה הצטרף אי שם בשנות ה-90' הפורסטר והיה חלק מהקטגוריה כמעט מיומה הראשון. כיום משווק בישראל הדור הרביעי של הדגם (הוצג בשנת 2012) אשר שומר על אותם מאפיינים המלווים את הפורסטר מתחילת דרכו – הנעה כפולה קבועה, מנוע בוקסר והופעה פשוטה מבחוץ ומבפנים.

    סובארו פורסטר 2018 מבוסס על הפלטפורמה של האימפרזה היוצאת. הוא חמוש במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ל' שמפיק 150 כ"ס, כמו גם בגרסת טורבו כוחנית שמייצרת 240 כ״ס.

    בזכות מערכת הנעה כפולה שמוצעת כסטנדרט בכל הגרסאות, כיול מתלים טוב ובקרת משיכה יעילה, הוא מציג יכולת טובה למדי מעבר לאספלט. לא מדובר על לועס סלעים קשוח, אבל בתוך גבולות הקטגוריה של רכבי הפנאי הרכים אליה הוא שייך הוא מאפשר להרחיק אל עומק השטח בטיולי סוף השבוע.

    זוהי שנתו האחרונה של הדור הרביעי בשוק, והוא הוחלף בדגם כל-חדש לקראת 2019. לכבוד תום הייצור הוצעה בארץ מהדורה מוגבלת בת 300 יחידות הנקראת 'אוסאקה' – וזו מוסיפה, ביחס לרמת גימור Z הבסיסית, חישוקי "17 קלים, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושב הנהג ומצלמת רוורס מקורית.

  • עיצוב ונוכחות

    הפורסטר מעולם לא היה מהנאים בחבורה, אך הוא העביר מסר חסון ומוצק, כנדרש מרכב פנאי. למרות הדמיון הכללי בפרופיל, הדור הרביעי שונה מקודמיו, עם קו מותניים גבוה ומודגש מאוד וגריל שנראה פוזל כלפי מעלה בשל פס הכרום הרחב שבחלקו העליון. התוצאה פחות מוצלחת.

  • תא נוסעים ומטען

    העיצוב שבלוני ופשוט ואיכות החומרים בינונית. קל למצוא תנוחת נהיגה טובה, ויש שפע מקום, אולם בסיס המושב מעט קצר מדי. מאחור המקום שופע גם כן. תא המטען רחב וארוך, אבל רצפתו גבוהה.

  • מנוע וביצועים

    לחיצה בריאה על הדוושה בגרסה האטמוספרית – לטובת עקיפה או סתם נהיגה נמרצת – תגרור מיד טיפוס של הסל"ד לכיוון הקו האדום, כמקובל בתיבות הילוכים רציפות. ומכיוון שהמנוע לא בדיוק נמנה על מסדר השתקנים בסל"ד גבוה, מדובר בבעיה עבור מי שנוהג הרבה בצירים הרריים.

  • נוחות והתנהגות

    איכות הנסיעה של סובארו פורסטר 2018 חלקה ונעימה מאוד, אך ההתמודדות עם שיבושים גדולים עדיין לא מושלמת. בתוך העיר, ובנהיגה רגועה, הפורסטר שקט למדי ונעים. במהירויות בינעירוניות מתחיל להיבנות רעש רוח מכיוון משקוף הדלת. ההגה החשמלי מעט קל מדי, אך מדויק, ומסייע לפורסטר לייצר יכולת דינאמית גבוהה בכביש המפותל - עם יציבות גבוהה ותחושת ביטחון חשובה. הבלמים בינוניים.

    בשטח, המתלים שומרים את הגחון גבוה מעל האדמה, והפורסטר הוא בהחלט מקום נוח לשהות בו על השביל. ההנעה הכפולה הקבועה יעילה מאוד בתנאים חלקלקים, ומערכת ה-X-DRIVE המצוינת מציעה גם בקרת גלישה במורד.

     

  • תמורה למחיר

    הפורסטר מציע יכולת שטח הנדירה בקטגוריה ו-5 שנות אחריות, שמצדיקים את מחירו הגבוה. אך לצערנו, את רוב הקונים הפוטנציאלים יעניין הפער במחיר מול המתחרים הרבה יותר מאשר ההפרש בזווית הגישה או במרווח הגחון.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2018 הגרסה הנמכרת הייתה OSAKA 2 ליטר עם כ-700 יחידות.

    אחריה גרסת Z 2 ליטר עם כ-200 יחידות.

     

  • סיכום

    סובארו פורסטר הוא רכב פנאי מרווח מאוד ומציע נוחות טובה יחסית יחד עם יכולת שטח גבוהה בהרבה ממה שהייתם חושבים. הוא בנוי ברמה סבירה וחטיבת הכוח הבסיסית מייצרת ביצועים מספקים, בעוד שגרסת הטורבו מציעה ביצועים מעולים. הבעיה היחידה היא שכל זה עטוף בעיצוב לא-סקסי בקטגוריה שבה סקס-אפיל הוא הצדקת הקיום.

סובארו פורסטר 2018 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סובארו פורסטר

כתבות ומבחני דרכים סובארו פורסטר

ברשותך סובארו פורסטר?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5