סוזוקי S-Cross - אוטו 

סוזוקי S-Cross

סוזוקי S-Cross מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
17.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2022

סוזוקי S-Cross יתרונות וחסרונות

יתרונות נוחות נסיעה, יכולת שבילים בהנעה כפולה, מרחב
חסרונות בידוד רעשים, מיושן, בטיחות, מחיר
בשורה התחתונה עדכון נדרש לרכב ותיק

סוזוקי S-Cross 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    זהו הדור השני של סוזוקי S-Cross, רכב הפנאי הקטן (B-SUV) של היצרנית היפנית, והוא נחשף בסוף שנת 2021. בדורו הראשון הגיע לכאן הדגם תחת השם 'קרוסאובר', אולם כעת הוא משווק כאן בשמו הגלובלי.

    הדגם החדש מבוסס בכבדות על פלטפורמת הדגם הקודם (הוצג ב-2013) והוא מעין מתיחת פנים מקיפה מאוד לקרוסאובר המוכר.

    ממדיו החיצויים זהים לאלה של הרכב היוצא, כולל בסיס הגלגלים (260 ס"מ), אך ה-S-קרוס נהנה מהופעה חיצונית עדכנית וקשוחה יותר ליצירת מראה מובהק של רכב פנאי.

    סביבת הנהג מזכירה מאוד את זו של הקרוסאובר אך שולב בה מסך מולטימדיה חדש גדול יותר (9 אינץ').

    ה-S-Cross מוצע בישראל עם יחידת הנעה אחת: מנוע 1.4 ל', טורבו עם מערך היברידי מתון (48V) המפיק 129 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. ההנעה קדמית או כפולה.

    השיווק בישראל החל בחודש יוני 2022.

  • עיצוב ונוכחות

    ל-S-Cross מופע עדכני ונאה למדי. הניפוחים במרכב, יחידות התאורה הבולטות מאחור והמבנה הכללי הרבוע בהחלט נראים עליו טוב.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג של סוזוקי S-Cross בעלת הופעה פשוטה, אפילו מעט מיושנת. בצד החיובי, המבנה הזה מוביל להנדסת אנוש טובה ברוב המקרים. בצד השלילי, איכות חומרים נמוכה מהמקובל כיום.

    מערכת המולטימדיה החדשה מוצלחת למדי ויש קישוריות אלחוטית ל'אפל קארפליי', חבל שאין משטח טעינה אלחוטי.

    המרחב מלפנים מספק ותנוחת הישיבה טובה אך לא גבוהה במיוחד. מושב הנהג סביר.

    הכניסה לשורה השניה נוחה בזכות מפתח רחב והמרווח שם טוב לשני נוסעים. אין פתחי מיזוג מאחור.

    תא המטען גדול למדי אך סובל מסף הטענה גבוה.

  • מנוע וביצועים

    עם 129 כ"ס הביצועים של סוזוקי S-Cross טובים למדי, גם בגרסת ההנעה הקדמית וגם בגרסת ההנעה הכפולה.

    תיבת ההילוכים חלקה ונעימה למדי, אך איטית בפעולתה.

    המערכת ההיברידית-המתונה כמעט ואינה מורגשת, והיא אינה יכולה להניע את הרכב לבדה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה בזכות כיול מתלים רך ומוצלח לרוב. ה-S נוח למדי בעיר ונוח מאוד מחוץ לעיר. לחובתו בידוד רעשים שאינו מוצלח הפוגם בנינוחות הכללית.

    התנהגות הכביש טובה אך כיול המתלים הרך לא מעודד נהיגה דינמית.

    בשבילים הנוחות טובה למדי ובגרסת ההנעה הכפולה היכולת גבוהה ביחס למקובל בסגמנט.

  • תמורה למחיר

    ביחס למתחרים מודרניים התמורה אינה מרשימה.

  • גרסאות ורמות גימור

    סוזוקי S-Cross משווק בישראל עם מנוע אחד (1.4 ל', טורבו, 129 כ"ס), עם הנעה קדמית או כפולה ובשתי רמות גימור.

    לרמת הכניסה המכונה 'GLX' חישוקי "17, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "7, בקרת אקלים ועוד.

    רמת 'GLXV' מוסיפה מצלמות היקפיות, צג "9, מערכת שמע משופרת, ריפוד המשלב עור ודמוי עור.

  • בטיחות

    ל-S-Cross מפרט בטיחותי הכולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור היקפי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת גם בפקקים ועוד.

    ציון הריסוק הוא 5 כוכבים אך יש לציין כי הוא נבחן לאחרונה בשנת 2013, תחת תקן פחות מחמיר מהנהוג כיום.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק טובה אך אינה מצטיינת. במבחן מאומץ גרסת ההנעה הקדמית רשמה 12.2 ק"מ לליטר, ובמבחן רגוע יותר גרסה ההנעה הכפולה רשמה 13 ק"מ לליטר. בשיוט ניתן להגיע לכ-15-16 ק"מ לליטר.

  • מה חדש בסוזוקי S-Cross 2024

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2024

  • סיכום

    רכב ותיק ופשוט שמתקשה להתמודד מול מתחרים מודרניים בסגמנט.

סוזוקי S-Cross גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי S-Cross

כתבות ומבחני דרכים סוזוקי S-Cross

ברשותך סוזוקי S-Cross?

ציון ותגובת גולשים

סוזוקי S-Cross מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5