טויוטה סיטי - אוטו
בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "VA הַנְגָּשָׁת אָתָרִים". הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לִפְתִיחַת תַּפְרִיט הֵנְּגִישׁוּת לְחַץ ALT+0

טויוטה סיטי

טויוטה סיטי מידע כללי

קטגוריה: מסחריות קטנות
גירסה מומלצת:
18.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

טויוטה סיטי יתרונות וחסרונות

יתרונות צריכת דלק, מרווח, יעילות מסחרית, שימושיות משפחתית
חסרונות ביצועים בעומס, נוחות ישיבה בשורה השלישית בגרסה הארוכה
בשורה התחתונה מסחרית קטנה מצוינת

טויוטה סיטי 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    עם תחילת העשור הקודם טויוטה החלה בשיווק מסחריות ייעודיות לאירופה בשיתוף פעולה עם פיג'ו-סיטרואן (שמאוחר יותר הפכה לחלק מסטלנטיס), והדגם הראשון שהציגה הוא המסחרית הבינונית פרואייס שהגיעה לישראל ב-2017.

    לאחר מכן הציגה טויוטה את המסחרית הקטנה סיטי, שנחתה בישראל ב-2020 – והיא זהה לחלוטין לדור השלישי של סיטרואן ברלינגו.

    בסוף 2023 הכריזה סטלנטיס על מהלך של מתיחת פנים ועדכונים טכניים לכל הדגמים המסחריים של מותגיה ואיפשרה לכל מותג לבדל את עצמו מהאחרים בעיצוב שונה לכל חזית הרכב.

    העדכונים שבוצעו בטויוטה סיטי במסגרת מתיחת הפנים כוללים מסך מרכזי שהוגדל ל־"10 וכך גם לוח המחוונים המוקרן, ממשק אלחוטי לאנדרואיד ולקארפליי, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת 360 מעלות, מערכות בטיחות משופרות ועוד. הגרסה החשמלית 'אלקטריק' (שאינה משווקת בארץ) זכתה לסוללה גדולה יותר, 50 קוט"ש לטווח עד 330 ק"מ.

    הגרסה המשווקת בישראל מצוידת במנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר המייצר 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ, התיבה אוטומטית עם 8 הילוכים וההנעה קדמית.

  • עיצוב ונוכחות

    החזית של סיטי היא כזאת של טויוטה העכשווית – וחלקה העליון אטום, כמו במכוניות חשמליות. מהצד ומאחור הסיפור שונה, וסיטי נראית כמו שאר הדגמים הזהים (ברלינגו, דובלו ושות').

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג דומה לזו של ברלינגו ושאר המשפחה - על כל יתרונותיהם: כניסה ויציאה נוחות, מבנה מסיבי, תאי אחסון רבים מאוד, אבזור ראוי, בד ריפוד טוב, מסך מרכזי נאה הפונה קצת לנהג (אך מחייב חיבור חוטי לסלולרי) ושדה ראייה טוב מאוד.

    גם החסרונות דומים: החומרים נוקשים, תפעול מושב הנהג אינו מוצלח ובסיסו שוקע מעט לאחור,המקום לכף רגל שמאל אינו נוח וחסרות מראות בסוככי השמש.

    הצג המרכזי, כמקובל בימינו, מעט מסורבל לתפעול.

    הכניסה לאחור נוחה מאוד והמרחב שם גדול גם לנוסע במרכז בזכות רצפה שטוחה.

    בגרסה הארוכה שנבחנה 7 מושבים, אך התנאים בשורה שלוש פחות מוצלחים. כדי להיכנס אליה צריך להשתחל ממש, אולם אחרי שנכנסים מוצאים כי מרווחי הראש והברכיים טובים מאד, אך נוחות המושב טעונה שיפור.

    במצב של שבעה מושבים נפח ההטענה ממש קטן, אבל הוא גדול מאוד עם קיפול שורה שלוש. הדלת האחורית נפתחת ל-90 מעלות וננעלת במצב זה; אפשר לפתוח לכמעט 180 מעלות, אך במצב זה אין נעילה.

  • מנוע וביצועים

    הביצועים, לא מעט בזכות המומנט הנכבד, טובים לכל צורך רגיל. הרכב יוצא מהמקום באופן יעיל, צובר היטב מהירות, משמר קצב טוב בעליות ממושכות ומאפשר האצות ביניים לצורך עקיפה באופן ראוי. כאשר מדובר בעקיפה בתנאים מכבידים והיציאה אליה ממהירות נמוכה (בגלל הסמיטריילר שנגררים אחריו, למשל) מגלים כי למנוע חסר מחץ.

    שילוב ההילוכים חלק, גם בעומס.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה לרוב וסיטי מטפלת היטב בשיבושים קטנים ובינוניים בעיר, מעט נוקשה במעבר על שיבושים גדולים, וכך גם מחוץ לעיר. איכות הנסיעה טובה יחסית; המנוע שקט ואילו רעשי רוח נשמעים בכביש הבין-עירוני בואכה 100 קמ"ש, כי בכל זאת מבנה מוגבה של מסחרית.

    היכולת הדינמית טובה ככל שצריך וסיטי מאפשרת קצב נהיגה גבוה גם בכבישים מפותלים, הרבה מעבר למה שיש בו טעם במסחרית שכזאת. ההגה סביר במשקלו ובפעולתו, וכושר התמרון טוב.

  • תמורה למחיר

    מחירה של טויוטה סיטי דומה לזה של ברלינגו הזהה, ואנשי טויוטה פונים ללקוח באמצעות הבטחת שירות 24/7, אפשרות להארכת האחריות עד 4 שנים. וכן, גם הסמל של החברה משחק פה תפקיד. התמורה טובה מאוד.

  • גרסאות ורמות גימור

    המסחרית הקטנה סיטי מוצעת בשתי גרסאות, בשתיהן חלונות סביב ושתי דלתות הזזה: קצרה ל-5 נוסעים – בסיס גלגלים 278.5 ס"מ; אורך 440 ס"מ – וארוכה ל-7 נוסעים: בסיס גלגלים 297.5 ס"מ; אורך 475 ס"מ. המנוע טורבו-דיזל 130 כ"ס והתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. לזו בין השאר 2 דלתות אחוריות הנפתחות לצדדים (קודם אחת כלפי מעלה). בשתיהן מקום לשני משטחי הטענה תקניים (יורו-פאלט).

  • בטיחות

    טויוטה סיטי נבדק ע"י יורו NCAP ב-2018 וזכה לציון של 4 כוכבים.

    מערכות הבטיחות עודכנו במתיחת הפנים וכוללות בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג, מגביל מהירות חכם ועמעום אור גבוה אוטומטי.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק בממוצע המבחן הייתה טובה מאוד: 14.7 ק"מ/ל'.

  • מה חדש בטויוטה סיטי 2025

    תחילת שיווק הדגם המעודכן בישראל בספטמבר 2024, אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.

  • סיכום

    טויוטה סיטי, ממש כמו המקור הצרפתי שלה סיטרואן ברלינגו, היא מסחרית יעילה ומוצלחת לעבודה, אשר יכולה לשמש גם כמכונית משפחתית ראויה בחיי היום יום.

טויוטה סיטי גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה סיטי
טויוטה סיטי גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1499
131
החל מ- 1,414 ₪
180,990
1499
131
החל מ- 1,484 ₪
189,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים טויוטה סיטי

ברשותך טויוטה סיטי?

5
מתקדמים לרכב חדש? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

open chatbot