יונדאי סונטה 2021 - אוטו 

יונדאי סונטה 2021 יד שניה

יונדאי סונטה 2021 יד שניה

קטגוריה: משפחתיות גדולות / מנהלים
גירסה מומלצת:
20.0 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2020

יונדאי סונטה 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, מרחב, אבזור עשיר, מערכות בטיחות מתקדמות, זריזה, חסכונית
חסרונות פתח תא מטען יחסית קטן
בשורה התחתונה תמורה מצוינת, ואחת הטובות בקטגוריה

יונדאי סונטה 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    הדור השמיני של יונדאי סונטה הוצג בעולם במרץ 2019 עם מנועי בנזין, וביולי אותה שנה בגרסה ההיברידית. לישראל הגיעה המכונית רק בספטמבר 2020 בשל מאמצי היבואן בשיתוף היצרן להשאיר את המכונית בדרישות הכניסה לקבוצה 2 במיסוי הירוק, דבר המבטיח לה הקלות גדולות במיסוי ותג מחיר תחרותי.

    ב-2022 ההטבות הקשורות לציון הירוק ולמיסוי משתנות, ומחירה של המכונית מתייקר. לכן בסוף 2021 הצטרפה גרסת טורבו-בנזין של המכונית. למעשה זו הפעם הראשונה מאז 2015, מאז הדור הקודם, שתימכר בישראל סונטה שהיא לא היברידית.

    הגרסה החדשה מצוידת במנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר מסדרת 'סמארט סטרים', שמייצר 180 כ"ס, ומשודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. ההנעה קדמית. לגרסה ההיברידית מנוע בנזין אטמוספרי 2.0 ל', גם הוא מסדרת 'סמארט סטרים'. מנוע הבנזין מפיק 152 כ"ס, המנוע החשמלי 51 כ"ס, וביחד מספקים השניים 192 כ"ס. גם כאן ההנעה קדמית, כשהתיבה האוטומטית מציעה 6 הילוכים. הטורבו חזקה יותר, ההיברידית חסכונית יותר.

    יש שלוש רמות גימור: שתיים לכל גרסת מנוע. בנוסף חל עדכון ברמת הגימור הבסיסית של הגרסה ההיברידית. רמת הגימור היא כעת 'פרסטיג'' ומחליפה את רמת 'פרימיום' שהיתה קודם. רמת 'פרסטיג'' כוללת חישוקי "17, תאורת לד היקפית, מולטימדיה עם צג "8, מערכת אודיו של BOSE, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, טעינה אלחוטית ועוד. ביחס לרמת פרימיום אותה החליפה היא מוסיפה התנעה מרחוק, תצוגה עלית, תאורת לד פנימית, וגג שמש. מנגד רמת פרסטיג' מחסירה ביחס לרמת 'פרימיום', ריפוד עור, תאורת חוץ עשירה יותר ותאורת אווירה.

    גרסת הטורבו מוצעת ברמת גימור 'סופרים' ששונה במעט מ'פרסטיג'', ביחס אליה היא מוסיפה, חישוקי "18, ריפודי עור, זיכרונות למושב הנהג, אוורור מושבים קדמיים, תאורת אווירה ותאורת חוץ עשירה יותר. מנגד היא מחסירה ביחס ל'פרסטיג'', גג שמש פנורמי, תאורת לד פנימית, וילונות בדלתות מאחור, אפשרות לקיפול משענת אחורית וחיישני חנייה אחוריים מקוריים.

    רמת הגימור הגבוהה בשתי הגרסאות היא 'לימיטד' ומוסיפה חלון גג פנורמי, אוורור למושבים הקדמיים, זיכרונות למושב הנהג, מחוונים מוקרנים ומצלמות היקפיות.

    בתחום הבטיחות רמת 'פרסטיג'' ו'סופרים' כוללות בלימה אוטונומית, סיוע במניעת תאונה בכניסה לצומת, תיקון סטייה מנתיב, ניטור היקפי אקטיבי לשטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, חיווי למניעת שכחת ילדים מאחור ועוד. רמת גימור 'לימיטד' מוסיפה בלימה אוטונומית בחניה והקרנה במחוונים של תמונת השטח המת עם הפעלת האיתות.

  • עיצוב ונוכחות

    יונדאי סונטה 2021 נראית גדולה ובזכות החזית הנוכחת, הבוהקת והנמוכה, הפרופיל הייחודי, והאחוריים המושכים, היא פשוט מרשימה. גרסת הטורבו מרשימה עוד יותר בזכות השבכה האגרסיבית יותר והחישוקים הגדולים יותר ("18 לעומת "17 בהיברידית).

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נראית גדולה והיא מעוצבת באופן נאה. החומרים טובים ברובם, ואיכות הגימור מעולה. תצוגות המולטימדיה ובקרת האקלים מעט מיושנת, ובלם החנייה מוזר לתפעול (מוסתר על-ידי ההגה, והפוך לכיוון הפעולה).

    מבנה סביבת הנהג מחייב תנוחת נהיגה גבוהה ממה שניתן לייצר, וגם המושב הנאה אינו מאוד נוח למרות שפע אפשרויות הכיוון. מאחור מרווח הברכיים מצוין ומרווח הראש סביר. במרכז, המושב המוגבה ומנהרת ההינע יפריעו לנוסע שלישי. תא המטען גדול, אבל המפתח צר.

     

  • מנוע וביצועים

    על הנייר להיברידית יותר כוח ויותר מומנט. אפילו משקלו של השתיים כמעט זהה. אבל יותר הילוכים בטורבו, וניהול מנוע שונה, מאפשרים לה להציע ביצועים זריזים יותר ועדיפים על על של ההיברידית, שסה"כ מציעה ביצועים טובים לכשעצמה. צליל המנוע נעים יותר בטורבו.

    צריכת הדלק בטורבו במהלך המבחן הייתה 10.3 ק"מ/ל' ובשיוט 15 ק"מ/ל'. בהיברידית נרשם ביום המבחן 14.5 ק"מ/ל', ובשיוט 19.5 ק"מ/ל'.

     

  • נוחות והתנהגות

    הסונטה מסתדרת היטב עם אספלט מחוספס במהירות עירונית, ופחות טובה על שיבושים בינונים וגדולים. מחוץ לעיר שיבושים גדולים מורגשים מדי, אבל היכולת בפרוש טובה יותר, והתחושה בפנים משופרת בזכות הבידוד המוצלח. הגרסה ההיברידית נוחה יותר בזכות הצמיגים השונים והקטנים במידה.

    יונדאי סונטה 2021 מציעה יכולת דינמית גבוהה. הרכב יציב, צולח פניות והעברות משקל באופן נכון, ומשדר התנהלות בטוחה.

     

  • תמורה למחיר

    יש משפחתיות גדולות מלוטשות ממנה, אבל יונדאי סונטה 2021 מציע מתכון מוצלח, שמשלב הידור, ממדים מכובדים, אבזור עשיר, ויחידת כוח מוצלחת. ההיברידית חסכונית יותר מהטורבו, אבל גם יקרה משמעותית.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה לימיטד 2 ליטר עם כ-2500 יחידות.

  • מה חדש ביונדאי סונטה 2021

    הצטרפות גרסת טורבו-בנזין להיצע הדגם (לראשונה מאז 2015, סונטה מוצעת בישראל עם מנוע שהוא לא היברידי). רמת גימור בסיסית חדשה לגרסה ההיברידית. רמת הגימור החדשה היא 'פרסטיג'' ומחליפה את רמת גימור 'פרימיום'.

  • סיכום

    גרסת הטורבו מספקת תמורה עדיפה.

יונדאי סונטה 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי סונטה
יונדאי סונטה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1999
192
1804
-
1999
192
1896
-
1598
180
1810
-
1598
180
1676
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים יונדאי סונטה

ברשותך יונדאי סונטה?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5