סוזוקי איגניס 2019 - אוטו 

סוזוקי איגניס 2019 יד שניה

סוזוקי איגניס 2019 יד שניה

קטגוריה: מיני
גירסה מומלצת:
20.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

סוזוקי איגניס 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות רמת אבזור הנוחות גבוהה, מרחב במושב האחורי, תא מטען גדול, נראית גדולה יחסית.
חסרונות ציון הבטיחות נמוך, נוחות הנסיעה בינונית, רגישות לרוחות צד, המנוע רועש תחת עומס.
בשורה התחתונה מיני קרוסאובר מיוחד וחמוד שזכאי בארץ לציון בטיחות נמוך.

סוזוקי איגניס 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    כעשור לאחר סיום ייצור הדור הראשון של האיגניס, הציגה סוזוקי את הדור השני שלמעשה ניסה להמציא קטגוריה חדשה – מיני קרוסאובר. כלומר: מכונית מקטגוריית מיני, עם סממני שטח כמו סרחי עודף קצרים ומרווח גחון יחסית גדול (18 ס"מ). לישראל הגיע הדגם באמצע 2016 והמשיך ללא שינוי עד מתיחת הפנים שהגיע ישראל באוקטובר 2020.

    איגניס מבוסס על פלטפורמת המכוניות הקטנות של סוזוקי (כמו סלריו, סוויפט ובאלנו), וממדיו מציבים אותו כאחד מהדגמים היותר גדולים בקטגוריית המיני. יחידת הכוח דומה לזו של הבלאנו: 1.2 ל', 4 צילינדרים עם שני מזרקים לצילינדר, 90 כ"ס. הוא משווק בישראל עם תיבה ידנית (חמישה הילוכים) או אוטומטית-רציפה.

    יש רק רמת גימור אחת (GLX) שכוללת חישוקי "16, בקרת שיוט, בקרת אקלים, לחצן התנעה, תאורת לד, מוטות מטען ועוד. כסטנדרט נמצא מערך שמע מקורי שכולל בלוטות', ושליטה מגלגל ההגה, כשבתוספת תשלום מוצעת מולטימדיה (בהתקנה מקומית) עם אפליקציית ווייז.

    בחו"ל הוא מוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית ותיקון סטיה מנתיב, שעזרו לו לקבל ציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של EURONCAP. אולם לישראל הדגם הגיע בלי מערכות אלה, ולכן זכאי לציון המאכזב של שלושה כוכבי בטיחות. מערכות אלה יצטרפו במסגרת מתיחת הפנים לדגם שתגיע בסוף 2020.

  • עיצוב ונוכחות

    יש משהו חביב ובולט במראה של סוזוקי איגניס 2019, ובעיקר בחזית החייכנית. הזנב עוצב בהשראת דגם משנות ה-70 של המאה הקודמת שכונה SC100GX (וויזקיד), ונראה מעט כבד ודחוס.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים עשוי חומרים פשוטים ומשענות היד לא נוחות, אך הוא מעוצב נהדר וכולל שפע של אבזור (גם אם המתחרים כבר סוגרים פערים). מאחור המרחב טוב לרכב שכזה, וגדול מרוב המתחרים. גם תא המטען גדול יחסית ונוח.

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח מציעה ביצועים סבירים. במאמץ המנוע רועש מידי, במיוחד בשילוב לתיבה האוטומטית שאופיה גורר שהייה בסל"ד גבוה. צריכת הדלק מצוינת.

  • נוחות והתנהגות

    המתלים סופגים את רוב שיבושי הכביש, כשבנסיעה בינעירונית מתגלה החיסרון הגדול – העדר בידוד של רעשי מנוע, כביש ורוח. כיוון שמדובר ברכב צר וגבוה, סוזוקי איגניס 2019 רגיש לרוחות צד חזקות. יכולת השטח מפתיעה לטובה.

  • תמורה למחיר

    איגניס שובה את לבך עם העיניים הגדולות האלה. חמוד-חמוד-חמוד. אבל הוא מחסיר מערכות בטיחות אקטיביות שכבר יש למתחרות. התמורה בינונית.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2019 הגרסה הנמכרת הייתה GLX 1.25 ליטר עם כ-1600 יחידות.

    אחריה גרסת GLX 1.2 ליטר ידנית עם כ-70 יחידות.

     

  • סיכום

    משב רוח מרענן בתחום מכוניות המיני.

סוזוקי איגניס 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1242
90
685
-
1242
90
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סוזוקי איגניס

ברשותך סוזוקי איגניס?

ציון ותגובת גולשים

סוזוקי איגניס מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5