
פולקסווגן טיירון – מבחן דרכים (השקה עולמית)
דגם פנאי חדש של פולקסווגן, מתמקם בין טיגואן לטוארג, נמצא ליד קודיאק של סקודה – וכמו בכמעט כל דגמי הפנאי של המותג שמו מתחיל ב-T. וכן, לשם אין כל משמעות
הרכבים הפופולריים /
דגם פנאי חדש של פולקסווגן, מתמקם בין טיגואן לטוארג, נמצא ליד קודיאק של סקודה – וכמו בכמעט כל דגמי הפנאי של המותג שמו מתחיל ב-T. וכן, לשם אין כל משמעות
בעיירת חוף ספרדית, היצרן הצרפתי הנועז השיק את רכב הפנאי החדש שלו וכמו גם הציג מתיחת פנים של המשפחתית שלו
השקה במדריד לרכב הפנאי הקטן והחדש של BYD, אטו 2. האם יש לו הכלים לשחזר את הצלחת הדגם הגדול ממנו, אטו 3? שאלה מתבקשת, ויש תשובה (עם תנאים ודרישות)
פגשנו במסלול בגרסת ולוצ'ה של ג'וניור החדש, בדרך עברנו בתחנות בהיסטוריה המפוארת של אלפא רומיאו
הפנאי-הקומפקטי של אינפיניטי מגדיר מחדש את המושג "ספורטיבי" בסגמנט היוקרתי. על הנעה, מימדים, איכות – והנאה מנהיגה
19 יוני | רוני נאקהקרוסאובר הקטן של ניסאן מצליח מעל המצופה. מה עושים? מגדילים
06 אוקטובר | דני פרומצ'נקו, ז'נבהדיזל ראשון, רכב פנאי חדש וטענה ישנה לאופי אירופאי - קבלו את הקפטיבה של שברולט
25 יוני | ניצן אביבידור שלישי לאחד מרכבי הפנאי האהודים ביותר מעלה בשר, תופח ו... מאבד מאופיו החביב. מחיר ההתאמה למכנה המשותף הרחב ביותר ?
07 יוני | רוני נאקהדור שלישי בשושלת הפראדו פורץ את המסגרת, אבל באופן מבוקר. אוטו שטח עם נימוסי כביש משופרים
07 יוני | רוני נאקהאם גרסת V8 ברכב פנאי/פאר המכוון אל לב השוק האמריקאי יכולה לפגוע במתחרות בארץ ?
06 יוני | אריאל אלסיבוניהאנקלייב החדש נראה טוב, מבצע את פרופיל המשימה שלו ביעילות גבוהה ויש לו מנוע V6 אולטרא מודרני – אבל לא V8. רגע, זה באמת ביואיק?
06 יוני | טל שביטמפגש ראשון עם ה-X5 אחרי מתיחת-פנים מגלה גברת עם מכניקה אחרת – שחבוייה היטב מאחורי (כמעט) אותה אדרת. כל מה שחסר הוא מזג אויר אירופי (וכבישים בהתאם)
06 יוני | טל שביטה-X3 הוא הצאצא האחרון של שושלת סדרה 3, אך הוא שואף למקום אחר, להיות אח קטן ל-X5
06 יוני | רוני נאקאיסוזו D-Max מחודש הגיע לשבילי הארץ ומצא זירה צפופה מתמיד. האם לרב–המכר של סגמנט הטנדרים עדיין יש את זה?
05 יוני | רוני נאקרכב הפנאי הראשון של אודי מגיע לטעימת אספלט ועפר ציוניים ראשונה ומתגלה כממשיך ראוי לשושלת קוואטרו המפוארת. רכב פנאי עם כיף בכביש
05 יוני | רוני נאקהאדוונצ'ר הענק של ק.ט.מ מגיע לקרב עם ענק אחר - אלסיבוני. הק.ט.מ ניצח, החום היה רק תירוץ
01 יוני | אריאל אלסיבונילקסוס מראה לעולם שאפשר ליצור רכב פנאי דינאמי וחזק מבלי לוותר על האג‘נדה הסביבתית
13 מרץ | רוני נאקרגע לפני שזכו באליפות (נוספת) בליגת העבירות הישראלית, קיבלו צמד הסופות של קבוצת "אספיר" שדרוג מהותי לכבוד ראלי קרואטיה. לשם בסופו של דבר הם לא הגיעו – אבל אנחנו הרווחנו את צמד הסופות הטובות ביותר שנזכה כנראה לראות
21 אפריל | טל שביטדיסקברי 3 החדש נחת אצלנו היישר מול פגושו המעוצב של הטוארג. בעימות מרתק של תפישות עולם, עיצוב ויכולת בכביש ומעבר
10 מרץ | רוני נאק
אור סיטון
יועצת רכב
מכוניות משפחתיות
יונדאי I30
יונדאי I30
החל מ- ₪1,500 ל-24 חודשים
ריבית
תודה על פנייתך, נציגנו יפנו אליך בהקדם
תודה רבה על שיתוף הפעולה, חוות דעתך תעזור לקוני הרכב
חוות הדעת שלך ?
מחזיק ברכב זה? חוות הדעת שלך חשובה מאוד לקוני רכב עתידיים שמתעניינים בקניית רכב זה, את חוות הדעת יש למלא לפי ניסיון אישי בלבד, תודה רבה על שיתוף הפעולה
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.