קיה סורנטו 2021 - אוטו 

קיה סורנטו 2021 יד שניה

קיה סורנטו 2021 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
11.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

קיה סורנטו 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, צריכת דלק (היברידי), נוחות נסיעה, מרחב לנוסעים, שורה שלישית
חסרונות תא מטען כשכל המושבים בשימוש, אבזור, מושבים
בשורה התחתונה רכב פנאי מצוין

קיה סורנטו 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    במרץ 2021 החל שיווקו של הדור החדש של קיה סורנטו בישראל. זהו דור רביעי של הדגם שהוצג ב-2002, והוא מתבסס על רצפה חדשה, המשרתת גם את יונדאי סנטה פה, והשניים חולקים מכלולים רבים. בסיס הגלגלים גדל ב-3.5 ס"מ ל-281.5 ס"מ, ואילו ממדי המרכב כמעט ללא שינוי.

    קיה סורנטו 2021 מוצע בישראל לא רק בגרסאות בנזין ודיזל כמקודם, אלא גם בגרסה היברידית, ובגרסה היברידית-נטענת.

    בגרסת הבנזין, מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי המייצר 180 כ"ס, לתיבה האוטומטית 6 הילוכים וההנעה קדמית; בגרסת הדיזל מנוע 2.2 ליטר מחודש המייצר 202 כ"ס, התיבה דו-מצמדית עם 8 הילוכים וגם כאן ההנעה קדמית; בבסיס הגרסאות ההיברידיות מנוע 1.6 טורבו-בנזין המייצר 180 כ"ס. בגרסה ההיברידית הרגילה מנוע חשמלי 60 כ"ס וההספק המשולב 230 כ"ס; בגרסה הנטענת מנוע חשמלי 95 כ"ס וההספק המשולב 265 כ"ס. בשתיהן תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים - ההנעה קדמית בהיברידית הרגילה, כפולה בנטענת.

    גרסאות הבנזין והדיזל יוצעו ברמת הגימור 'אורבן', ובמפרט: חישוקי "18, מפתח חכם, מולטימדיה וצג "10.1, בקרת אקלים ועוד; בגרסה ההיברידית,בנוסף לנ״ל, חישוקי "19 ומחוונים מוקרנים. לגרסה ההיברידית-נטענת אבזור נוסף, הכולל תפעול חשמלי לדלת אחורית, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, אוורור ותפעול חשמלי למושבים (ריפוד עור) ועוד. בגרסה זו גם הקרנת צילום של שטחים מתים במחוונים עם הפעלת האיתות.

    במפרט הבטיחות, בכל הגרסאות, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור היקפי אקטיבי של שטחים מתים, התרעה על יציאה לא בטוחה ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב של קיה סורנטו 2021 מוחצן בזכות שבכה גדולה, כונס אוויר בולט, יחידות תאורה מודגשות, קווים מחודדים ומשטחים בפאזות שונות בכל צידי הרכב. המפרגנים יציינו זאת לחיוב, אלה שלא, יאמרו כי התוצאה הסופית בוטה מדי.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מעוצבת אף היא מחדש. ההופעה הכוללת עדכנית ונאה. איכות החומרים, הגימור וההרכבה ברמה גבוהה. המסך המרכזי ("12.3), שהוא ארוך וצר יחסית, באיכות גבוהה, וכך גם לוח המחוונים המוקרן ("12.3) - אבל אין לו תצוגה ברורה של מד סל"ד, וחבל שכך. מושב הנהג סביר ותנוחת הנהיגה טובה.

    מאחור המרחב הכולל מכובד ביותר. מרווחי הרגליים והראש מצוינים, ובזכות רצפה כמעט שטוחה יהיה נוח גם לנוסע במרכז. ניתן להזיח את המושב, כולו או חלקו, ולעשות זאת בקלות.

    הכניסה לשורת המושבים השלישית סבירה לאנשים לא גדולים; לאחר שמתיישבים שם, מגלים כי מרווחי הברכיים מצוינים, גם ללא הזחת השורה השנייה, אבל מרווח הראש ממש גבולי למבוגרים.

    תא המטען עשוי מצוין והוא ממש ענק כאשר השורה השלישית מקופלת (813 ליטרים), ממש קטן כאשר היא בשימוש (179 ליטרים).

     

  • מנוע וביצועים

    בגרסה ההיברידית שנבחנה מנוע טורבו־בנזין 1.6 ליטר המייצר, יחד עם העזר החשמלי שכנגדו, 230 כ"ס ו־35.7 קג"מ.

    סורנטו יוצא מהמקום בנחישות ראויה, צובר מהירות באופן יעיל, ומשייט בניחותא בכבישים הבין־עירוניים. עם זאת, ובגלל תגובה איטית־משהו של תיבה ההילוכים, לא נוצר המחץ המיידי ההוא בהאצות ביניים או בקיק דאון תחת עומס. לזכות התיבה תצוין פעולה חלקה ונעימה מאוד.

    צריכת הדלק הממוצעת הייתה טובה מאוד: 12.3 ק"מ/ל'.

     

  • נוחות והתנהגות

    הכיול הבסיסי של מערכת המתלים נמצא בצד הרך של הסקלה. בעיר, נוחות הנסיעה טובה, והרכב מטפל היטב בשיבושים. עם זאת, על פני שיבושים קטנים בכביש הבין־עירוני, לעיתים נוצר נדנוד קל.

    סורנטו מפגין בכבישים המפותלים יכולת דינמית טובה, להגה משקל טוב והשטח המת שלו קטן יחסית.

     

  • תמורה למחיר

    הגרסה ההיברידית שנבחנה נושאת תג־מחיר קרוב לדגמים דומים מקוריאה ומיפן, אך יקרה מדגמים מקבילים מאמריקה. סורנטו — בגרסה אותה בחנו — מצטיין בצריכת הדלק, אך האבזור לא מספיק נדיב.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה אורבן 2.5 ליטר עם כ-270 יחידות.

    אחריה גרסת אורבן 2.2 ליטר דיזל עם כ-150 יחידות.

     

  • מה חדש בקיה סורנטו 2021

    תחילת שיווק הדור החדש בארץ, במרץ 2021.

    באוקטובר 2021 החל שיווק רמת גימור EX עם מנוע הבנזין. ביחס ל'אורבן' הבסיסית ה-EX מוסיפה ריפודי עור וגג שמש חשמלי ומחירה 240,000 שקלים.

  • סיכום

    קיה סורנטו החדש טוב מהדגם אותו החליף, טוב לכשעצמו. הוא עשוי היטב, מרחב הפנים שלו נדיב, יש בו מקום אמיתי לשבעה, יחידת ההנעה ההיברידית המשרתת אותו יעילה וחסכנית, נוחות הנסיעה ראויה בהחלט. ביחס להופעה, נשאיר לכם להחליט.

קיה סורנטו 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קיה סורנטו

כתבות ומבחני דרכים קיה סורנטו

ברשותך קיה סורנטו?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5