טויוטה קורולה קרוס - אוטו 

טויוטה קורולה קרוס

טויוטה קורולה קרוס מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
20.0 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2022

טויוטה קורולה קרוס יתרונות וחסרונות

יתרונות נוחות נסיעה, שימושי, צריכת דלק
חסרונות ריסון, ביצועים בעומס, בידוד רעשים, מחיר, איכות חומרים
בשורה התחתונה רכב פנאי בינוני, שיהיה רב מכר ודאי

טויוטה קורולה קרוס 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    טויוטה קורולה קרוס הוא רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) הממוקם בין C-HR הנמצא בצד הקטן של הסגמנט, לראב 4 הגדול יחסית לסגמנט.

    הקרוס חולק פלטפורמה (TNGA) ומכלולים רבים עם טויוטה קורולה המוכרת והוא נחשף לראשונה ביולי 2020 בגרסתו הגלובלית. בדצמבר 2021 הוכרזה הגרסה האירופאית וזו כוללת שינויים קלים לעיצוב (יחידות תאורה, סבכה ועוד), לוח מחוונים מוקרן (12.3 אינץ') ומערכת מולטימדיה מתקדמת יותר (10.5 אינץ').

    בסיס הגלגלים זהה לזה של C-HR עם 264 ס"מ מקצה לקצה, אך הוא ארוך ורחב יותר ומציע תא מטען גדול יותר: בין 403-436 ל' בהתאם לרמת הגימור.

    טויוטה קורולה קרוס מוצע בעולם עם יחידת הנעה היברידית חזקה בעלת מנוע 2.0 ל' ומנוע חשמלי המפיקים יחדיו 197 כ"ס. בארץ הוא מוצע רק עם היחידה ההיברידית המוכרת העושה שימוש במנוע 1.8 ל' ומנוע חשמלי – וכאן ההספק עומד על 140 כ"ס.

    השיווק בישראל החל בספטמבר 2022.

  • עיצוב ונוכחות

    למרות השם, העיצוב אינו מזכיר כלל את הקורולה – לקרוס מופע מעוגל ונעים מלפנים והמרכב קרוב יחסית לקרקע ומעמעם מעט את חלק ה"פנאי". התוצאה בהחלט נאה ומושכת.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג של טויוטה קורולה קרוס בסיסית למראה, כוללת כפתורים מיושנים ועשויה מפלסטיקים פשוטים ונוקשים. מסך המולטימדיה גדול (10.3 אינץ') ולוח המחוונים המוקרן נאה. הנדסת האנוש אינה מצטיינת אף היא.

    מושב הנהג אינו נוח בנסיעות ארוכות ולא כל אחד ימצא תנוחת נהיגה מתאימה.

    המרחב בשורה השניה נאות עבור שני מבוגרים, אך איכות הדיפונים והפלסטיקה נמוכה עוד יותר.

    תא המטען בעל נפח סביר (436 ל') ומבנה יעיל אך פשוט.

  • מנוע וביצועים

    יחידת ה-1.8 ל' העדכנית (היברידית, 140 כ"ס) מפתיעה עם זינוק מיידי ומהיר מהמקום והיא נעימה למדי בשימוש מתון. אולם מהר מאוד מתגלה כי היכולת אינה גבוהה כבר בעומס בינוני והביצועים סבירים בלבד. עקיפות יש לתכנן ולבצע בקפידה.

    על אלה מוסיפה יחידת הכוח רמה גבוהה של רעשים.

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים של טויוטה קורולה קרוס נוטה לצד הרך וזה מביא לנוחות נסיעה טובה למדי בכביש ובשבילים.

    על צד השלילה, אותו כיול רך מוביל למחסור מורגש בריסון המרכב במעבר על פסי האטה, רצף שיבושים ובכביש גלי.

    התחושה הכללית אינה רהוטה דיה, בין היתר גם בגלל רמה גבוה של רעשי מתלים במעבר על שיבושים ורעשי כביש.

    התנהגות הכביש טעונה שיפור אף היא והבלמים חסרי דיוק.

  • תמורה למחיר

    מחירו של טויוטה קורולה קרוס גבוה ביחס למתחרים הישירים והתמורה סבירה בלבד.

  • גרסאות ורמות גימור

    טויוטה קורולה קרוס 2024 מוצע בישראל בגרסה אחת – 1.8 ל', היברידית, 140 כ"ס, תיבה רציפה, הנעה קדמית – ובשלוש רמות גימור.

    'אקטיב' מיועדת בעיקר לציי רכב וכוללת חישוקי 17 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, קישוריות לאנדרואיד ואפל ועוד.

    'דיינמיק' מוסיפה תאורת לד מלאה, חישוקי 18 אינץ', כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת אווירה, מסילות הטענה בגג, שמשות כהות מאחור ועוד.

    'אדוונצ'ר' הבכירה כוללת גג זכוכית פנורמי, חיישני חניה היקפיים, ריפוד משולב עור-בד למושבים, חימום למושבים מלפנים ועוד.

  • בטיחות

    טויוטה קורולה קרוס נבדק ע"י יורו NCAP ב-2022 וזכה ל-5 כוכבים במבחן הריסוק, עם 85% בהגנה על מבוגרים, 83% בהגנה על ילדים, 87% בהגנה על הולכי רגל ו-82% על מערכות בטיחות.

    היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, סיוע במניעת התנגשות בצמתים, סיוע להיגוי בשעת חירום ובקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט.

    רמת 'אדוונצ'ר' מוסיפה גם מערכת לניטור שטחים מתים ובלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק טובה: 13.6 ק"מ לליטר במבחן דרכים וכ-16 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת ונינוחה.

  • סיכום

    כרכב פנאי הקרוס סביר בלבד - אך אין ספק שהוא יהיה להיט מכירות.

טויוטה קורולה קרוס גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה קורולה קרוס
טויוטה קורולה קרוס גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1798
140
החל מ- 1,367 ₪
174,990
1798
140
החל מ- 1,406 ₪
179,990
1798
140
החל מ- 1,484 ₪
189,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים טויוטה קורולה קרוס

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה קורולה קרוס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • ברגר דוד

    האוטו שלי

    טויוטה קורולה קרוס, 1.8 ל' היברידי, Active
    מודל: 2025 - 2025

    תאריך: 14.10.2024

    רכב פשוט אפילו לא גיפ חסר חיות וחסרים לו כל הפיצרים שיש לכל רכב אחר.אין לו נורת ביקורת במראה שמראה על רכב,עוקף .אין כסא חשמלי אחד.זה רכב קורולה ותו לא.צריכת הדלק בסביבות 20 קמ לליטר.לדעתי במחירים כאלה ניתן למצוא רכבים חשמליים או היברידיים מאובזרים הרבה יותר

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 2

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

טויוטה קורולה קרוס מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5