טויוטה קורולה 2020 - אוטו

טויוטה קורולה 2020 יד שניה

טויוטה קורולה 2020 יד שניה

קטגוריה: משפחתיות
גירסה מומלצת:
29.4 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

טויוטה קורולה 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, תא נוסעים מקורי, צריכת דלק, נוחות נסיעה, מוניטין.
חסרונות מרווח ראש מאחור, ביצועים ורעש תחת עומס, בידוד רעשים.
בשורה התחתונה חבילה משפחתית מצוינת.

טויוטה קורולה 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    חשיבותה של טויוטה קורולה עבור היצרן, היבואן והצרכן הישראלי ברורה. על כך תעיד העובדה שהדור ה-12 נחשף בפני העיתונות הישראלית בסוף 2018, כמה ימים לפני שהדגם הוצג בבכורה עולמית בסין. בהחלט כבוד.

    השיווק בישראל החל בינואר 2019 בתוצרת סדאן כשתצורת ההאצ'בק והסטיישן הצטרפו במרץ אותה שנה. במהלך שנת 2020 תצורות הסדאן והסטיישן נותרו כשהיו כשתצורת ההאצ'בק ('אקסייט') זכתה לשתי רמות גימור חדשות. במקביל הופסק שיווק מנוע הבנזין (שהיה רק בסדאן ויועד בעיקר למכרזי ציי רכב).

    בינואר 2020 לתצורת ההאצ'בק הצטרפה רמת גימור 'GR ליין' שמציעה מראה ספורטיבי ללא תוספת כוח או שינויים כלשהם למפרט הטכני. סדרת ה-GR ליין, על-שם סדנת המרוצים של טויוטה 'גאזו רייסינג' (Gazoo Racing), היא חוליה מקשרת בין דגמי הספורט האמיתיים ("GR") לבין דגמי טויוטה רגילים. כאן היא מציעה חישוקי "17 בעיצוב ייחודי, גג שחור, עיצוב פנים וריפוד ספורטיבי וספי דלתות עם הכיתוב GR. היא נוספה להיצע לזמן מוגבל כשמאפריל השנה היא תוצע על בסיס הזמנה מיוחדת.

    באפריל 2020 החליפה רמת גימור 'סקאי' בהאצ'בק את רמת הגימור 'פלוס' ששיווקה הופסק. רשימת האבזור דומה למדי ל'פלוס', כשה'סקאי' מוסיפה גג שמש פנורמי גדול שיכול להיפתח. בין ההבדלים נציין כי ל'סקאי' חישוקים קלים בעיצוב וגודל שונים (16 אינץ‘ במקום 17), צבע אחיד למרכב (גג שחור ב'פלוס') ועוד מספר שינויים קלים. המחיר לא השתנה.

    הדור ה-12 לשושלת המפורסמת הביא מספר בשורות, בהן איחוד כל גרסאות המרכב תחת השם קורולה ואפשרות לקבל חטיבת כוח היברידית גם בתצורת הסדאן (בעבר רק עם אוריס האצ'בק וסטיישן הוצעו עם מנוע היברידי). המשפחתית נשענת על פלטפורמת TNGA המודולרית של טויוטה ומציעה ממדים גדולים מבעבר – במיוחד בהאצ'בק.

    היצע המנועים כולל מנוע אחד בלבד: היברידי שמשלב מנוע בנזין 1.8 ל' ומנוע חשמלי שיחדיו מפיקים 122 כ"ס. זו אותה יחידת כוח שנמצא בדגמים אחרים כמו למשל טויוטה פריוס.

    היצע מערכות הבטיחות רב וכולל: התרעה על תאונה (עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים), תיקון סטייה מנתיב הפועל יחד עם בקרת השיוט האקטיבית, ניטור שטחים מתים מהצד ותנועה חוצה מאחור ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    "לא עוד מכוניות משעממות" הכריז נשיא טויוטה, אקיו טויודה. ואכן טויוטה קורולה 2020 מציגה מראה כמעט נועז ושונה מהקו שהנחה את היצרנית בעבר. העיצוב דינמי עם קווים ארוכים וספורטיביים שמרכיבים מכונית מאוד נאה ורבת רושם.

  • תא נוסעים ומטען

    גם סביבת הנהג פחות שגרתית, עם קימורים ומפלסים שיוצרים עניין, ובמרכז בולט מסך מולטימדיה גדול מאוד, "9 (התקנה מקומית בכל רמות הגימור, פרט ל'למיטד' הבכירה עם מסך "8 מקורי). למתחרים מסכים איכותיים יותר וגם חומרים עדיפים, אבל סה"כ המראה והתחושה טובים. מלפנים יש מספיק מקום, כאשר מאחור הוא רק סביר בעיקר בגלל מרווח הראש, וסידור המושב בהושבה של שלושה מבוגרים. תאי המטען, בכל התצורות, ממוצעים בנפחם.

  • מנוע וביצועים

    122 סוסים של הגרסה ההיברידית מספקים כל צורך בנסיעה רגילה וגם בעקיפה יעילה בכביש חד-נתיבי. עם זאת, בעלייה ממושכת בולטת מגבלת ההספק. בנוסף, ברגע שהמנוע יצא מאזור הנוחות שלו, הוא רועש למדי, ומודיע שהוא מתאמץ. צריכת הדלק מצוינת.

  • נוחות והתנהגות

    טויוטה קורולה 2020 סופגת היטב את פגעי הכביש בכל מהירות ובכל תנאי הדרך. רעשי הכביש מעט נוכחים, ורעש המנוע בעומס בולט מאוד. בידוד רעשי הרוח מצוין. השלדה מאפשרת פנייה כהלכה, אבל ההגה בעל פעולה מעט צמיגית ועם שטח מת גדול מידי, וחסרה בלימת מנוע לקראת פנייה.

  • תמורה למחיר

    קורולה מרווחת, מאובזרת, חסכונית, נוחה מאוד, ומוצעת בתמחור תחרותי. כל אלה מרכיבים חבילה מצוינת שבזכותה היא גם זכתה בתואר 'אוטו השנה 2020 בסגמנט המשפחתיות'.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2020 הגרסה הנמכרת הייתה לימיטד סדאן 1.8 ליטר היבריד עם כ-8200 יחידות.

    אחריה גרסת הסטיישן ספייס 1.8 ליטר היבריד עם כ-2000 יחידות.

     

  • סיכום

    טכנולוגיה ירוקה, עשירה במערכות בטיחות, מאובזרת כיאות שעטופה בהופעה חיצונית מוחצנת ותא נוסעים מקורי.

טויוטה קורולה 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה קורולה

כתבות ומבחני דרכים טויוטה קורולה

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה קורולה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

3
  • האוטו שלי

    טויוטה קורולה סדאן 1.6 ל', SUN
    מודל: 2020 - 2020

    תאריך: 17.05.2020

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • טל

    האוטו שלי

    טויוטה קורולה סדאן 1.8 ל' היברידי, LIMITED
    מודל: 2020 - 2020

    תאריך: 01.05.2023

    אחד הרכבים המאכזבים ביותר שקניתי בחיים. נתחיל מהסוף – במחיר הזה עדיף רכב אחר. הדבר היחיד שטוב ברכב, כנראה בגלל שהוא חדש, זה בולמי הזעזועים. צריכת הדלק אפילו לא קרובה למוצהר – 12 עירוני 15 משולב. הרכב רועש מאוד ובעיקר בכביש מהיר. הפח מרגיש זול מאוד. תאוצה מ-0 עד 60 טובה. מ-60 ל-100 מרגיש כמו

    סובארו DL של שנות ה-90. מנוע 1.8 שאין ל בכלל כח סחיבה בעליה. נמוך מאוד ביחס לכל רכב אחר. לאנשים שהם מעט גבוהים מהממוצע קשה להיכנס ולצאת מהרכב. הראש נתקע בתקרה. מאוד צפוף מאחורה, אין כמעט מקום לרגליים. 3 כיסאות לילדים שנכנסו בקלות בסקודה אוקטביה, לא נכנסים בכלל בטויוטה (הדלתות לא נסגרות). הנדסת האנוש של הרכב לוקה בחסר – עד שלא נוהגים ברכב לא מבינים. כיסא הנהג – מרגיש כאילו מישהו מהמושב האחורי דוחף רגל מאחורה באופן קבוע. דברים פשוטים כמו הדלקת האורות בתוך הרכב בלילה דורשות הורדת העיניים מהכביש כי פשוט לא ניתן למצוא את הכפתור (שורה של 4 כפתורים קטנים שהם בדיוק אותו דבר). החלפת תחנה ברדיו מההגה, שוב חייבים להוריד את העיניים מהכביש. הכפתורים בדיוק אותו דבר. תחנות בצד ימין, ווליום בצד שמאל. הרכב מאוד אוהב לצפצף ולא ברור למה. עצרתם את הרכב, כיביתם את המונע והאורות, באתם לפתוח דלת ו... הרכב מצפצף. למה? כי פתחתם דלת כדי לצאת מהאוטו. מרוב שהוא מצפצף על שטויות כבר לא מתייחסים. אם הדלקת אורות בחורף במהלך היום, כפי שמחייב החוק הישראלי, בכיבוי מנוע האורות נשארים דולקים. אצלי הוויז לא הגיע מקורי, אלא התקנה מקומית. במילה אחת - זוועה. אין Android Auto Car. מקומות איחסון ברכב – לוקה בחסר מאוד. תאי האחסון בדלתות צרים וקטנים. אחסון רק מאחורי המושב הימני. בשמאלי – אין. גלגל רזרבי קטן שעליו מונחים כלים ולא מעוגנים לאוטו. בכל מעבר על במפר (פס האטה) תזכרו בזה. למרות שהיה לי טויוטה קורולה בעבר, הרכב הזה הוא אכזבה.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 15 ק״מ לליטר

  • שמעון

    האוטו שלי

    טויוטה קורולה סדאן 1.8 ל' היברידי, SENSE
    מודל: 2020 - 2020

    תאריך: 29.05.2023

    אחלה רכב. חסכוני מאוד. נוח מאוד. עיצוב יוקרתי ונאה.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 2

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

טויוטה קורולה מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5