אודי TT - אוטו

אודי TT מידע כללי

קטגוריה: ספורט
גירסה מומלצת:
14.7 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

אודי TT יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב מרהיב לרודסטר ולקופה, ביצועים טובים, יכולת דינמית טובה, הנעת קוואטרו יעילה. לגרסת TTS ביצועים מעולים
חסרונות יקרה, לא מאוד נוחה בעיר בגרסת ההנעה הכפולה, מושב סמלי מאחור ותא מטען קטן
בשורה התחתונה יפהפייה, כמעט שימושית כקופה

אודי TT 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    בתחילת 2014 חשפה אודי דור חדש למכונית הקופה שלה – אודי TT, בדיוק 15 שנה לאחר הצגת הדור הראשון.

    הדור החדש – השלישי, על בסיס רצפת ה-MQB - אמנם לא חדשני או נועז כמו הדור הראשון, אך ללא ספק נשאר רענן ונאה - גם אם נראה קצת כמו מתיחת פנים לדגם היוצא.

    תא הנוסעים, לעומת זאת, הוא אחד מנקודות החוזק של ה-TT, עם עיצוב מיוחד ומרהיב ביופיו.

    ה-TT מוצעת בישראל עם שלושה מנועים, מ- 180 כ"ס ועד 310 כ"ס, כאשר התיבה היא רק רובוטית דו-מצמדית (7 היל' בדגם הבסיס, 6 היל' בכל השאר); בחו"ל מוצע מגוון יחידות הנעה עשיר בהרבה.

    כמו כן, ה-TT מוצעת, כרגיל, עם מרכב קופה או קבריולט ועם הנעה קדמית או כפולה.

    ה-TT הגיעה לישראל בינואר 2015, תחילה רק בגרסת ה-230 כ"ס ועם תג מחיר גבוה ביותר.

    ל-TT ארבעה כוכבי ריסוק במבחן הריסוק העדכני.

  • עיצוב ונוכחות

    ה-TT מציעה גרסה מעודכנת לעיצוב המוצלח של הדור הקודם.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של ה-TT מוצלח במיוחד - הוא איכותי ומגומר בקפידה, אך בעיקר בולט בעיצובו האלגנטי והעתידני.

    התפעול דורש
    קצת חקירה ולימוד, אבל אחרי שלומדים איך העסק עובד - התפעול טבעי והגיוני.

    המושב האחורי סמלי למדי, כמקובל בקטגוריה ותא המטען בעל נפח צנוע, אך נהנה ממבנה שימושי.

  • מנוע וביצועים

    לגרסת הבסיס, עם 230 כ"ס, שפע כח זמין ופעולה זריזה וחלקה של תיבת ההילוכים.

    גרסת הקוואטרו מאיצה מעמידה טוב יותר.

  • נוחות והתנהגות

    ה–TT לא מגהצת מהמורות, אבל בהחלט נוטלת מהן את העוקץ בצורה מוצלחת.

    גרסת ההנעה-הקדמית קצת יותר רכה וקצת יותר נוחה בעיר. כושר הבלימה טוב למדי, אך הבלמים מתעייפים מהר מהרצוי.

    גרסת ההנעה הכפולה עדיפה בהיבט הנהיגה הספורטיבית, המציעה תחושת ביטחון משופרת לנהג.

    על אף האמור, יש מכונות נהיגה מוצלחות יותר.

  • תמורה למחיר

    בערכי תמורה לשקל קרים אין ל–TT הצדקה - S3 תהיה מהירה ושימושית יותר.

    מצד שני, ה-TT כן מצליחה להעניק תחושה ייחודית.

    עבור חובבי הנהיגה, הקוואטרו עדיפה - ההבדל ביכולת יותר ממצדיק את ההבדל במחיר.

  • סיכום

    מכונית ייחודית, אבל יקרה מדי.

אודי TT גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג אודי TT

כתבות ומבחני דרכים אודי TT

ברשותך אודי TT?

ציון ותגובת גולשים

אודי TT מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5