ב.מ.וו סדרה 6 2018 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
ב.מ.וו השיקה את ה-6 החדשה בשני שלבים – באירופה הוצגה הקופה בגרסת "קונספט" כמעט זהה לדגם הסדרתי ולאחר מספר חודשים הוצגה בארה"ב הקונברטיבל - ובגרסת ייצור.
שני השינויים הבולטים ביותר לעין הם נטישת העיצוב השנוי במחלוקת של הדור הקודם לטובת מראה רגוע ושגרתי יותר, לצד צמיחה משמעותית במימדים.
כמו קודמתה, גם ה-6 החדשה מתבססת על פלטפורמת סדרה 5 ועושה שימוש ביחידות הכוח המוכרות ובתיבת שמונת-ההילוכים האוטומטית.
ההיצע מתחיל במנוע 3.0 ליטר טורבו עם 320 כ"ס ו-45.8 קג"מ, כאשר בגרסה הבכירה (למעט ה-M6), שוכן מנוע 4.4 ליטר טורבו שמספק 407 כ"ס ו-61.1 קג"מ (שהפכו בהמשך ל-450 כ"ס ו-66.2 קג"מ).
בשני המקרים הביצועים מרשימים: 5.4 ו-4.9 שניות בהתאמה (4.4 שנ' בדגם החזק עם המנוע המעודכן) בזינוק הקלאסי ל-100 קמ"ש. גרסת ה-M, עם 560 כ"ס ו-69.3 קג"מ, מציעה ביצועים בקנה מידה בליסטי, הן בגרסת הקופה (4.2 שנ') והן בגרסת הקבריולט (4.3 שנ').
לסדרה יש יש גם גרסת 4 דלתות, המפורטת בדף דגם נפרד.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום