טויוטה C-HR 2018 - אוטו 

טויוטה C-HR 2018 יד שניה

טויוטה C-HR 2018 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
26.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

טויוטה C-HR 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חוץ וסביבת נהג ייחודיי ומקורי, נוחות נסיעה טובה, הנעה היברידית חסכנית, אבזור נחות, אבזור בטיחות.
חסרונות מנוע חלש, רעשי כביש ורוח, הנדסת אנוש, מרחב מאחור מעט קלסטרופובי, תא מטען קטן מאוד.
בשורה התחתונה רכב פנאי מעוצב ומאובזר היטב.

טויוטה C-HR 2018 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    טויוטה C-HR נחת לתוך קטגורית הפנאי הקומפקטי הלוהטת, עם כוונות להפוך לאחד הכלים הדומיננטיים בקטגוריה. למעשה לטויוטה שתי כלים באותה קטגוריה: ראב4 – רכב הפנאי הראשון בעולם (1994) – ממוקם בקצה העליון של סקלת הממדים (וגם המחירים) בקטגוריה הזו, כש-C-HR ממוקם בצד הקטן של הקטגוריה עם ממדים דומה יותר לאלה ניסאן קשקאי וסיאט אטקה. גם ראב4 וגם C-HR מתבססים על פלטפורמת TNGA כשל-C-HR אורך של 436 ס"מ, רוחב של 179.5 ס"מ, גובה של 155.5 ס"מ (לגרסה ההיברידית), ובסיס גלגלים של 264 ס"מ. תא המטען מצומצם יחסית: 297 ל'.

    לישראל הגיע בינואר 2017 ואת שנת 2018 צלח עם עדכון אחד שנוגע לתוספת רמת גימור חדשה ובכירה שנקראת C-ONCEPT. היא הגיעה לזמן קצר במהלך השנה ועיקרה הוספת ריפודי עור לרמת 'שיק' (C-HIC).

    מלבד רמה זו המשיכו להימכר הרמות שהיו קודם: 'סיטי' (C-HIC) שמוצעת גם בגרסת הטורבו וגם בהיברידית, עם חישוקי "17, מולטימדיה מקורית – טויוטה טאץ' 2 עם צג "8, מצלמה ובלוטות' – מפתח חכם ובקרת אקלים מפוצלת. ורמת 'שיק' (C-HIC) שמוצעת רק בהיברידית ומוסיפה חישוקי "18, גג ובתי מראות שחורים מבחוץ, ונגיעות בפנים כמו חימום מושבים קדמיים, כיוון קשיחות מסעד במושב הנהג, תאורת אווירה עשירה יותר וגם גוונים וחומרים שונים.

    היצע מערכות הבטיחות בכל הגרסאות זהה וכולל בלימה אוטונומית (עם זיהוי הולכי רגל – עדכון שבוצע גם לדגמי העבר), בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, קריאת תמרורים ועמעום אורות אוטומטי. יש לומר שציון הבטיחות של EuroNCAP אינו תקף בישראל כיוון שהגרסה שקיבלה את הציון כללה 9 כריות אוויר ובארץ המכונית נמכרת עם 7 כריות בגרסה ההיברידית ו-6 כריות בגרסת הטורבו.

    גם אין שינוי בהיצע יחידות הכוח שכולל היברידית (זהה לזו שכבר משרתת את פריוס וקורולה עם מנוע בנזין 1.8 ל' (98 כ"ס) ומנוע חשמלי (71 כ"ס), שיחדיו מנפקים 122 כ"ס. וגרסת טורבו עם מנוע 1.2 ל', 116 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב הוא אחד הקלפים החזקים בדגם, ומבחינה זו C-HR פותח דף חדש בטויוטה. הוא שופע קימורים וניפוחים, קווים חדים, בליטות וחיתוכים, באופן שפשוט לא מאפשר להתעלם ממנו.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של טויוטה C-HR 2018 מאוד נעים ולא מזכיר שום דבר שראינו מטויוטה בשנים האחרונות. אבל מורגש שהנדסת האנוש הוקרבה על מזבח העיצוב: תנוחת הנהיגה לא מוצלחת בגלל טווח כיוון מוגבל של ההגה (גם לגובה וגם לעומק), מעט תאי אחסון וחסרונן של פתחי אוורור מאחור. מרווח הפנים סביר גם מאחור, אך מרגיש אינטימי במיוחד בגלל החלונות הקטנים והגג המשתפל שגם פוגם בנוחות הכניסה למושב האחורי. תא המטען קטן ב-50% ביחס למוצע אצל המתחרים.

  • מנוע וביצועים

    122 הסוסים שמציעה היחידה ההיברידית הם כ-15-20 כ"ס פחות מהמקובל בגרסאות הכניסה של קטגורית הפנאי הקומפקטי. בפועל הביצועים סבירים ולא מסעירים כפי שנוצר מהרושם החיצוני הנפוח והמצ'ואיסטי. צריכת הדלק מצוינת ודומה לזו שתתקבל ממתחרים היברידיים או ממנועי דיזל.

  • נוחות והתנהגות

    הטיפול בשיבושים קטנים ובינוניים, במהירות נמוכה או גבוהה, טוב יחסית למקובל ברכבי פנאי (שבדרך כלל נוקשים יחסית) כך שמתקבלת נוחות נסיעה טובה מאוד. בידוד הרעשים הוא מתחת לממוצע. מבחינת התנהגות, C-HR מזכיר מכונית פרטית יותר מאשר רכב פנאי, (גם בזכות השלדה הטובה וגם בזכות ממד הגובה הנמוך). שינויי הכיוון זריזים והניהוג קליל, ללא תחושת הסרבול המסורתית של רכבי פנאי.

  • תמורה למחיר

    טויוטה C-HR 2018 מיועד לקהל שמחפש עיצוב מיוחד ואבזור עשיר, ולא מתעניין באיכות החיים במושב האחורי או בנפח תא המטען. התמורה טובה.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2018 הגרסה הנמכרת הייתה C-HIC 1.8 ליטר עם כ-3100 יחידות.

    אחריה גרסת C-ITY 1.8 ליטר עם כ-2200 יחידות.

     

  • סיכום

    בגלל השימושיות שמעט נפגמת הוא מתאים יותר למי שעבורו זה רכב שני במשפחה.

טויוטה C-HR 2018 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה C-HR

כתבות ומבחני דרכים טויוטה C-HR

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה C-HR?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • מאיר שוורט

    האוטו שלי

    טויוטה C-HR אוט', 1.8 ל' היברידי, C-LUB
    מודל: 2018 - 2018

    תאריך: 01.05.2023

    קניתי טויוטה בגלל האמינות ושומר על הערך וקל למכור את האוטו בד שנייה ההיברידי מוסיף לחיסכון בדלק הישיבה במושב האוחי צפוף והחלון קטן ואין נראות אחוצה

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 1

    צריכת דלק ממוצעת: 17 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5