ב.מ.וו M4 2022 יד שניה חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
סדרה 4 (קוד G22/G23/G26) הוצגה ב-2018 ומכירות בעולם ובישראל החלו ב-2019. גרסת M4 (קוד G82/G83) הוצגה ב-2020 ושיווק בישראל החל במאי 2021 (יחד עם גרסת M3). בשנת הדגם הזו לא חל שינוי בדגם שהמשיך כרגיל עם אותם מכלולים ואותה רמת גימור.
עם חשיפת הדגם, ב.מ.וו הציגה בדגם כמה אלמנטים שהוצגו לראשונה בסדרה: לראשונה ב.מ.וו מציעה תצורת סטיישן של M3, לראשונה מוצע הדגם גם בהנעה כפולה (באירופה) ולראשונה מידות שונות לחישוקים ("19 מלפנים ו-"20 מאחור).
זהו דור שני ל-M4 והוא חולק פלטפורמה, מכלולים ויחידות כוח עם M3 – לאחר שהשתיים הופרדו לסדרות נפרדות ב-2012. הלב, כמו בדור הקודם, הוא מנוע טורבו-בנזין 3.0 ליטר, 6 צילינדרים טורי, אלא שהוא שודרג ביחס לקודמו. בישראל משווקת מהדורת 'קומפטישן' של M4 (וגם של M3) וזו מציעה 510 כ"ס ומשודכת לתיבה אוטומטית 8 הילוכים שמחליפה תיבת 7 הילוכים אוטומטית רובוטית דו-מצמדית שהיתה בעבר. יש גם גרסה מוחלשת של אותו מנוע עם 480 כ"ס שמוצעת גם עם תיבה ידנית ותגיע לישראל בהזמנות מיוחדות. בשני המקרים ההנעה אחורית, כשבאירופה מוצעת מהדורות 'קומפטישן' גם בהנעה כפולה.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
גרסאות ורמות גימור
יש רק רמת גימור אחת ועל פירוט תכולתה תוכלו לקרוא בדף הדגם של שנת 2021.
-
בטיחות
היצע הבטיחות כולל את חבילת ה-Driving Assistant Professional שכוללת בלימה אוטונומית בזיהוי הולכי רגל וכן כלי רכב בתנועה חוצה מלפנים ומאחור, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת" כולל מניעה אקטיבית של מעבר נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ומערכת סיוע הנסיעה לאחור המסוגלת לנהוג עצמאית את 50 המטרים האחרונים.
-
מה חדש בב.מ.וו M4 2022
אין שינויים בשנת 2022.
-
סיכום