סוזוקי סוויפט 2017 - אוטו 

סוזוקי סוויפט 2017 יד שניה

סוזוקי סוויפט 2017 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
21.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

סוזוקי סוויפט 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, אבזור נוחות עשיר, מרחב לנוסעים, יכולת דינמית מוצלחת, צריכת דלק חסכונית.
חסרונות איכות חומרים, מושבים, תפעול מערכות לא מוצלח, תא מטען יחסית קטן, נוחות נסיעה בינונית, בידוד רעשים, היגוי לא מוצלח, ביצועים, מחסירה מערכות בטיחות אקטיביות (שקיימות בדגם בחו"ל).
בשורה התחתונה טובה מקודמתה כמעט בכל תחום, אבל יש טובות ממנה.

סוזוקי סוויפט 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    ביולי 2017 נחת בישראל הדור החדש של סוזוקי סוויפט, ודף הדגם הזה מתייחס רק אליו. סוזוקי לא תמיד הצמידה את השם סוויפט למכונית מקטגוריית הסופרמיני, כשבנוסף בשווקים שונים השתמשה בשם סוויפט למכוניות בגדלים שונים, לכן ספירת הדורות של סוזוקי לא אחידה בכל העולם. בישראל זהו דור שישי למכונית, כשמבחינת היצרנית והשימוש הגלובלי בשם סוויפט, זהו דור שלישי לסופרמיני.

    היא מבוססת על פלטפורמה חדשה וקלה מבעבר, שמשמשת גם את באלנו, איגניס וסלריו. ביחס לקודמתה סוויפט קצרה בס"מ אחד (ל-384 ס"מ), נמוכה ב-1.5 ס"מ, אבל רחבה ב-4 ס"מ (173.5 ס"מ) ובעלת בסיס גלגלים שגדל ב-2 ס"מ (245 ס"מ). ממדים אלה יוצרים יציבה דינאמית מבעבר. שמירה על הממדים ושימוש בחומרים עדיפים הצליחו להקטין את משקל המכונית ב-90 ק"ג וגם להקטין משמעותית את רדיוס הסיבוב לטובת התנהלות עירונית. תא המטען גדל ב-31 ל', אבל עם 242 ל' הוא נותר הקטן בקבוצה.

    מתחת למכסה המנוע שוכנת אותה יחידת כוח שהיתה בדור הקודם: בנזין, 4 צילינדרים, בנפח 1.2 ל', אך בסוזוקי מציינים כי היא שודרגה וכעת יש שני מזרקי דלק לכל צילינדר. זו אותה יחידת כוח שנמצא גם בבאלנו ובאיגניס. הנתונים דומים לדגם הקודם, עם 90 כ"ס (במקום 94) ב-6,000 סל"ד, ו-12.2 קג"מ ב-4,400 סל"ד (לעומת 12 ב-4,800). התיבה האוטומטית חדשה – כעת רציפה במקום פלנטארית (ארבעה הילוכים בעבר), ויש גם תיבה ידנית עם חמישה הילוכים.

    יש רק רמת גימור אחת, GLX, שכוללת חישוקי "16 קלים, קיפול חשמלי למראות הצד, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית, בלוטות' וחיישני תאורה. בתוספת תשלום מוצעת מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית (עם מסך "8), ניווט עם תוכנת ווייז ומצלמת נסיעה לאחור, כמו גם אפשרות לצביעה דו-גוונית (גג-מרכב).

    מפרט הבטיחות דל ביותר, וכולל רק מערכת התרעה בהתקנה מקומית של מובילאיי – זאת למרות שסוויפט, לראשונה, מוצעת בחו"ל עם בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ועמעום אורות למניעת סינוור. ויתור על מערכות אלו פירושו שציון הבטיחות של סוויפט הנמכרת בישראל עומד על 3 כוכבים ב-EuroNCAP, ציון נמוך במיוחד. עם מערכות הבטיחות, הסוויפט המשווקת בחו"ל זכאית לכוכב רביעי (עדיין ציון די בינוני).

  • עיצוב ונוכחות

    לאחר שני דורות בעיצוב דומה, סוזוקי שינו לגמרי את המראה. הוא כעת בוטה ונועז יותר עם תפיחות בבתי הגלגלים, פגושים אגרסיביים, וקורה אחורית מושחרת. העיצוב יחד עם שינויי הממדים, אמורים לתרום למראה דינאמי יותר, אבל בפועל זה לא ממש מצליח, ויותר מזה, איפשהו בדרך היא גם איבדה את החינניות.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של סוזוקי סוויפט 2017 מציג שיפור בעיצוב, אבל השאר פחות מרשים: החומרים פשוטים למראה ולמגע, איכויות הגימור וההרכבה לא מצטיינים, עוצמת בקרת האקלים חלשה מידי, והצבע השחור קודר. האבזור הרב מפצה על חלק ממגרעות אלה.

    הממדים לא שונים מהותית מבדור הקודם, ולמרות זאת מרחב הפנים גדל משמעותית, ותחרותי לקבוצה. אפילו במושב האחורי. המושבים עצמם לא מספיק נוחים לאורך זמן. תא המטען גדל ב-31 ל' לעומת קודמו ונראה שימושי יותר, אבל עם 242 ל', הוא עדיין אחד הקטנים בקטגוריה.

     

  • מנוע וביצועים

    90 כ"ס זה לא הרבה עבור סופרמיני מודרנית – במיוחד בהשוואה למתחרות המצוידות במנועי טורבו. ובכל זאת בזכות המשקל הקל, סוויפט מציעה התנהלות עירונית זריזה, ושיוט בינעירוני נינוח. בנהיגה תחת עומס כמו בעליות או עקיפות, התיבה הרציפה מביאה את המנוע לסל"ד גבוה ורועש ויוצרת תחושה מאומצת. התיבה הידנית יעילה עם בורר נוח ושילוב מדויק. צריכת הדלק מצוינת.

  • נוחות והתנהגות

    במהירות איטית בעיר סוזוקי סוויפט 2017 מציעה נוחות הולמת. אך ככל שעולה המהירות (גם בעיר) והשיבושים הופכים מורכבים או חדים יותר המתלים מתקשים במלאכה, בייחוד מאחור. זה מצטרף לחוסר העידון והבידוד הלא מוצלח של רעשי כביש, רוח והמנוע.

    התנהגות הכביש טובה, והמכונית משנה כיוון מהר ובאופן אפילו מהנה. אחיזת הצמיגים אינה גבוהה במיוחד אבל מספקת.

     

  • תמורה למחיר

    סוויפט מרווחת, חסכונית, עשירה באבזור שחלקו לא שגרתית לקטגוריה, ונהנית ממוניטין מצוין. אבל היפנים לא בצעו את ההתקדמות הנחוצה בתא הנוסעים (שם אף הלכו אחורה) ובחטיבת הכוח, ואבדו משהו מהקסם. לא פחות מפריע הוא המחסור באביזרי בטיחות מתקדמים, שכבר מוצעים אצל חלק מהמתחרות. התמורה סבירה.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2017 הגרסה הנמכרת הייתה GLX 1.25 ליטר עם כ-600 יחידות.

    אחריה גרסת GLS 1.25 עם כ-450 יחידות.

  • מה חדש בסוזוקי סוויפט 2017

    דור חדש (שישי בישראל, ושלישי לפי הספירה של סוזוקי שמתחילה ב-2004). פלטפורמה חדשה (שמשותפת לבאלנו, לאיגניס ולסלריו), מנוע מעודכן. תיבה אוטומטית חדשה (רציפה במקום פלנטרית). לראשונה נמצא בסוויפט מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, אבל אלה לא מוצעות בסוויפט שנמכרת בישראל.

  • סיכום

    מתומחרת היטב, אבל מובילות הקבוצה טובות ממנה.

סוזוקי סוויפט 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סוזוקי סוויפט
סוזוקי סוויפט גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1242
90
583
-
1242
90
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סוזוקי סוויפט

ברשותך סוזוקי סוויפט?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5