טויוטה קאמרי 2011-2015 - אוטו

טויוטה קאמרי 2011-2015 יד שניה

טויוטה קאמרי 2011-2015 יד שניה

קטגוריה: משפחתיות גדולות / מנהלים
גירסה מומלצת:
17 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2011

טויוטה קאמרי 2011-2015 יתרונות וחסרונות

יתרונות היברידית חזקה וחסכונית, מרווחת, עיצוב עדכני, אבזור נוחות (ב-XLE), התנהגות כביש בטוחה, נוחות נסיעה טובה למדי.
חסרונות ללא אבזור בטיחות עדכני, נפח תא המטען מוקטן בגלל הסוללות.
בשורה התחתונה משפחתית גדולה בהצעה חסכונית.

טויוטה קאמרי 2011-2015 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    הדור הנוכחי של הקאמרי הושק בשנת 2012, אולם אלינו הוא הגיע רק בסוף שנת 2013.

    בתחילת הדרך הוצעה הקאמרי בישראל עם שני מנועים לבחירה - 2.5 ליטר עם 178 כ"ס (תשעה יותר מבדור היוצא) וגרסת ההייבריד המחודשת, שזכתה להצלחה רבה בישראל בייבוא אישי בדור הקודם ומ-2012 מגיעה אלינו גם בייבוא סדיר.

    ההייבריד מצוידת הפעם במערכת כלאיים חזקה יותר עם 200 כ"ס במקום 190 בדור הקודם, שתאפשר גם תצרוכת דלק טובה משמעותית מבעבר: 17.4 ק"מ לליטר לעומת 14.

    גם כאן מסייעת הפחתת משקל משמעותית – 120 ק"ג פחות מהדור הקודם. גרסה זו תוכל לנוע בלי בנזין למרחק של כ-2.6 ק"מ במהירות של עד 40 קמ"ש, ושינוי במיקום חלק מרכיבי מערכת הכלאיים הביא לצמיחה משמעותית בגודל תא המטען, שזינק מ-311 ל-371 ליטר.

    ב-2014 עברה הקאמרי מתיחת פנים משמעותית, הכוללת שלדה קשיחה מבעבר, כיול חדש למתלים והבטחה ל-NVH (יכולת בידוד רעשים ורעידות) משופר.

    הקאמרי המחודשת נחתה בישראל בתחילת 2015 כשהיא מצויידת רק ביחידת ההנעה ההיברידית וברמת גימור גבוהה (כולל 10 כריות אוויר) - כאשר המחיר זול מבעבר. 

  • עיצוב ונוכחות

    הקאמרי נראית קלילה ודינאמית מבעבר, אך גם קטנה יותר (למרות שיחידות התאורה האופקיות משוות מראה רחב). המכונית בסך הכול נעימה לעין והרמונית, אך היא אינה בולטת במיוחד (ואתם תחליטו אם זה חיובי או שלילי).

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מאופיין במבנה פשוט לעיכול ולתפעול ומסגיר מיד שהיעד העיקרי הוא השוק האמריקני.

     

    הפנים משלב בין הקו העדכני של טויוטה לבין כמה מתגים מוכרים מהעבר (שנראים מעט מיושנים), אבל עדיין התא מציג אווירה יוקרתית. תנוחה הנהיגה טובה, אך המושב מעט קצר לגדולי מידות.

     

    מאחור יש שפע של מקום, בייחוד לרגליים. תא המטען גדול ושימושי (מעט פחות בגרסה ההיברידית).

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח ההיברידית עובדת היטב. היא חזקה מחד (200 כ"ס), וחסכונית מאידך (14-16 ק"מ לליטר בהחלט נשמעים הגיוניים). מנוע הבנזין של הגרסה הרגילה, ששווקה עד 2014, מציע ביצועים מספקים מבלי שיהיה צורך לאמצו ומפתיע בחסכנותו ביחס לגודל ולהספק.

  • נוחות והתנהגות

    רמת הנוחות טובה ברוב המצבים. הקאמרי מכוילת על הצד הקל יחסית, והיא מספקת נסיעה נעימה ונינוחה. היא גם מבודדת את מרבית הרעשים היטב, עניין שרק מוסיף לנינוחות. התנהגות? הקאמרי מתנהגת בצורה צפויה ובטוחה, ואם רציתם להשתעשע חפשו במקום  אחר – היא רכה ובעלת הגה קל, ופחות אוהבת משחקים מסוג זה.

  • תמורה למחיר

    הקאמרי מאובזרת, גדולה וחסכונית (במיוחד בהיברידית), אבל המחיר מציב אותה קרוב מאוד למתמודדות יוקרתיות יותר (אירופאיות בעיקר) או מצוידות יותר (כמה אמריקאיות למשל).

  • סיכום

    אמריקנית מיפן, טובה מבעבר.

טויוטה קאמרי 2011-2015 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה קאמרי

כתבות ומבחני דרכים טויוטה קאמרי

ברשותך טויוטה קאמרי?

ציון ותגובת גולשים

טויוטה קאמרי מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5