ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2021 - אוטו

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2021 יד שניה

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות איכות חומרים, עיצוב, התנהגות כביש
חסרונות מרחב לנוסעים, אבזור, מחיר
בשורה התחתונה אם העיצוב מדבר אליכם

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    במרץ 2020 הושקה בישראל ב.מ.וו סדרה 2 החדשה. המכונית מוצעת בינתיים רק כסדאן (או קופה ארבע דלתות) בשם "גראן קופה". בדומה לסדרה 1 הנוכחית, גם הסדרה 2 עברה להנעה קדמית. היא תשווק במקביל לסדרה 2 קופה וקבריולה שיוצגו בהמשך וימשיכו להתבסס על פלטפורמת הנעה אחורית.

    בדומה לסדרה 1, הגראן קופה מוצעת בשתי גרסאות - 218i ו-M235i xDrive, כאשר לשנייה הנעה כפולה; ל-218i מנוע שלושה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 140 כ"ס ותיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. גרסת ה-M235i מציעה אף היא מנוע טורבו-בנזין אך ארבעה צילינדרים, נפח של 2.0 ליטר ו-306 כ"ס. תיבת ההילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה ובנוסף להנעה כפולה יש גם דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכאני (טורסן).

    הגראן קופה תוצע בשתי רמות גימור: "ספורט ו-"M ספורט" (שתוצע גם עם חבילת "M Play"). בכל רמות הגימור בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית בלבד, תיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים, מהצד ומאחור. בM- ספורט והלאה גם בלימת חירום אוטונומית עד 200 קמ"ש ובקרת שיוט אדפטיבית.

    ברמת הבסיס, ספורט, תקבלו חישוקי "17, תאורת לד מלאה, חלון גג, בקרת אקלים ומערכת מולטימדיה עם מסך "8.8 ופיקוד קולי. רמת M ספורט מוסיפה גימור "ספורטיבי" מבחוץ ומבפנים. למכונית גם חיישני חנייה היקפיים, מצלמה אחורית ומערכת חנייה אוטומטית, כולל אפשרות לנסיעה אחורה אוטונומית (חזרה על נתיב הנסיעה 50 מטר לאחור). חבילת M-פליי מוסיפה מערכת שמע ומולטימדיה משודרגות

    לגרסת ה-M235i xDrive חישוקי "19, בולמים קשיחים יותר שנשלטים אלקטרונית, היגוי ספורטיבי עם יחס משתנה, בקרת זינוק ומערכת פליטה ספורטיבית יותר. לגרסה זו גם הופעה חיצונית שונה, סביבת נהג "לייב קוקפיט פרו" עם מסך מולטימדיה גדול יותר ("10.25) ומחוונים מוקרנים ("10.25), בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור. כן תקבלו כאן גם כיוון חשמלי למושבים ומפתח חכם.

  • עיצוב ונוכחות

    למרות שב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2021 בולטת למרחקים ומושכת מבטי סקרנים, התקשינו להחליט אם היא יפה. היא בוודאי נראית גדולה בהרבה ויוקרתית מסדרה 1, אך נדמית יותר כמו סדאן מאשר כקופה סקסית.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג דומה לזו שפגשנו בסדרה 1, וכמוה היא איכותית ונעימה. צג המולטימדיה נאה וממוקם היטב ותפעולו נוח, בקרת האקלים קלה לשימוש והמחוונים קלאסיים וברורים.

    הבעיה העיקרית נמצאת ברשימת האבזור, וזו חסרה, בגרסת הבסיס, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, פתח אוורור מאחור, או ממשק אפל קארפליי למולטימדיה (תוספת של 5000 שקלים). למושב הנהג הנעים שפע אפשרויות כיוון – אך הכל מתופעל ידנית, וזה מעט מאכזב.

    למרות שהמכונית נראית גדולה ומרווח הרגליים מאחור נאות, המרווח לראש מצומצם אפילו למבוגרים נמוכים, וגם ביחס לסדרה 1. לתא המטען נפח נאה – 430 ליטר – אך המפתח קטן.

  • מנוע וביצועים

    ל-218i מנוע טורבו-בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, וזה כאמור משודך לתיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים. נתון של 140 כ"ס אינו נראה מרשים, עם זאת, הביצועים בסך הכל טובים – המכונית מאיצה היטב מהמקום ומתנהלת בזריזות, וגם צליל המנוע נעים. ביחס לתיבות דו-מצמדיות אחרות, זו שב-2 פועלת באופן שקט ונעים, לעיתים על חשבון תגובה זריזה, ובנסיעה איטית היא עלולה לקפץ קצת.

    מה שעלול להפריע יותר היא העובדה שהמנוע מתעורר לחיים ברעד שאינו הולם רכב יוקרה. דבר זה מודגש במהלך ההתנהלות בעיר, בגלל מנגנון דימום/התנעה פעלתן המדגיש זאת באופן שאינו נעים.

    צריכת הדלק טובה עם 9.5 ק"מ/ל' ביום מבחן עמוס ו-14 ק"מ/ל' בקצב רגוע. עם זאת, נראה שמיכל דלק בנפח 42 ליטר מעט קטן לרכב שכזה.

  • נוחות והתנהגות

    לב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2021 נוחות הנסיעה נאותה. הגראן מתקשה על שיבושים גדולים בעיר וחספוס הכביש מורגש במהירות איטית, אבל המתלים מגיבים באופן נכון. מחוץ לעיר, כאשר המהירות עולה, נוחות הנסיעה משתפרת מאוד, והמכונית נעימה מאוד בהקשר זה.

    בכביש המתפתל, ה-2 מתגלה מעט פחות ספורטיבית וחדה מסדרה 1 המקבילה. היא מפגינה יכולת טובה, ונענית היטב לפקודות ההיגוי, אך היא פחות מחודדת ונחושה מאחותה הקצרה. להיגוי משקל נאות, אך הוא מושפע לעיתים מכוח המנוע, וזה, בפניות הדוקות, עלול לגבור על אחיזת הצמיגים הקדמיים. פעולת הבלמים טובה, אך בהאטה חריפה לפני פנייה היציבות הכיוונית לוקה.

  • תמורה למחיר

    קצת קשה לדבר על סדרה 2 גראן קופה במונחים של תמורה לכסף. מחירה כחדשה, למעלה מרבע מיליון שקלים, מגלם תוספת לא רק בגלל שם המותג, אלא גם בגלל עיצוב מיוחד ומיצוב אקסקלוסיבי.

    גם המתחרה הבולטת, מרצדס CLA, שלטעמינו נאה יותר, סובלת מבעית תמורה דומה, והיא אף יותר יקרה.

  • מה חדש בב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2021

    אין שינויים במפרט בשנת המודל 2021.

  • סיכום

    סדאן מוצלחת שמתקשה להצדיק את מחירה.

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה

כתבות ומבחני דרכים ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה

ברשותך ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה ?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5