טויוטה יאריס 2013 - אוטו

טויוטה יאריס 2013 יד שניה

טויוטה יאריס 2013 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
19.6 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2012

טויוטה יאריס 2013 יתרונות וחסרונות

יתרונות פשוטה בפנים, אבזור דל בגרסת הבסיס, וטוב מאוד בהיברידית. תנוחת הנהיגה ומרחב הפנים טובים, ביצועים מספקים, צריכת דלק טובה בבנזין ומדהימה בהיברידית.
חסרונות מנועים רועשים תחת עומס, אופי פעולת תיבת ההילוכים, ההגה קל מדי, נוחות נסיעה בינונית בעיקר בעיר אבל לא רק שם.
בשורה התחתונה יעילה, מאובזרת ומוצלחת.

טויוטה יאריס 2013 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    הדור השלישי לסופרמיני הפופולארית נחת בישראל בינואר 2012 והחזיר את היצרנית היפנית לאחד הסגמנטים הכי חמים בשוק המקומי. תחילה שווק רק בגרסת בנזין כשהגרסה ההיברידית הגיעה באוקטובר אותה שנה. בשנת 2013 לא חל שינוי בדגם.

    היא מבוססת על פלטפורמה חדשה ומציעה ממדים גדולים מקודמתה: האורך צמח בעשרה ס"מ ל-388.5 ובסיס הגלגלים בחמישה ל-251 ס"מ. הרוחב נותר ללא שינוי (169.5 ס"מ). למרות המערך ההיברידי והמצברים שומרת המכונית בשתי גרסאות המנוע, על נפח זהה לתא מטען (288 ל').

    בתחילת הדרך שווקה המכונית רק עם מנוע הבנזין, כשהבשורה החשובה בגרסה היא החלפת התיבה האוטומטית-רובוטית הלא מוצלחת של הדור היוצא, בתיבה אוטומטית רציפה. זו מציעה גם אפשרות תפעול מההגה של שבעה הילוכים מתוכנתים מראש. יש גם תיבה ידנית (שישה הילוכים) לבחירה, והשניים משודכים למנוע 1.3 ל' חדש שמייצר 99 כ"ס. יחידת הכוח הזו כבר משרתת את ספייס-וורסו, האחות הגדולה.

    באוקטובר הגיעה הגרסה ההיברידית. לזו במערכת שנלקחה מהדור השני של טויוטה פריוס ועברה התאמות לגודלה של היאריס – מנוע ה-1.5 ליטר עודכן, נצילותו שופרה ב-6% וכעת הוא מייצר 74 כ"ס ו-11.3 קג"מ. המצברים הוקטנו ביחס לפריוס, והמנוע החשמלי מייצר 60 כ"ס ו-17 קג"מ. ההספק המשולב הוא 100 כ"ס (דומה לזה של גרסת הבנזין).

    לדגמי הבנזין יש שתי רמות גימור 'סול' ו'סטייל' כשלשתיהן חלונות חשמל מלפנים ו-7 כריות אוויר. רמת גימור סטייל מוסיפה מחשב דרך ואת מערך המולטימדיה טויוטה טאץ' שכולל מסך מגע, מצלמת רוורס ודיבורית בלוטות'.

    הגרסה ההיברידית מגיעה ברמה מאובזרת יותר שכוללת בנוסף בקרת אקלים, מפתח חכם, תאורת לד ליום, וחלונות חשמליים גם מאחור.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב של טויוטה יאריס 2013 לא מעוררת מחלוקות כבעבר, וסה"כ סולידי ונאה. הגרסה ההיברידית מציגה חזית מעט שונה.

     

  • תא נוסעים ומטען

    הפלסטיקה קשיחה ולא מזמינה. מערכת המולטימדיה המקורית ברמת הגימור הבכירה משפרת מעט את התחושה. הנדסת האנוש טובה ברובה. המושבים נוקשים אך נוחים, והמרווח מלפנים ומאחור טוב. תא המטען גדול ושימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    גרסת הבנזין מציעה ביצועים טובים, ובשיוט רגוע היא גם שקטה. אך בהאצה ועומס, בייחוד בעליות אך לא רק, היא מאוד רועשת. צריכת הדלק טובה מהממוצע.

    הגרסה ההיברידית מציעה ביצועים דומים, פעולה מעט שקטה יותר ותצרוכת דלק אמיתית מדהימה של מעל 20 ק"מ/ל' בממוצע.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה סבירה בלבד בעיר, והמצב משתפר מעט עם העלייה במהירות, אך לא מדובר במכונית נוחה במיוחד בכביש משובש. התנהגות הכביש בטוחה אבל ההגה מהיר, משקלו קל והוא עצבני מעט בנסיעה מחוץ לעיר. הרכב, בהתאם, פונה היטב אבל חסר את תחושת הבטחון הרצויה תחת עומס. בנוסף הבלמים הרגנרטיביים מתוגברים מאוד ובעלי תחושה לא אחידה בעת הבלימה.

     

  • תמורה למחיר

    בגרסת הבנזין טויוטה יאריס 2013 מציעה חבילה טובה, במיוחד ברמת הגימור הגבוהה. גם תג המחיר תחרותי.

    הגרסה ההיברידית מאובזרת עוד יותר, והיא גם הדבר הכי חסכוני בגזרת מחיר זו. אבל המחיר יקר מידי, כך שהתמורה פחות טובה.

     

  • סיכום

    הבנזין תקסום ללקוח השמרן, ההיברידית חסכונית ללא תחרות.

     

טויוטה יאריס 2013 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה יאריס

כתבות ומבחני דרכים טויוטה יאריס

ברשותך טויוטה יאריס?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5