פיג'ו 3008 - אוטו 

פיג'ו 3008 מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
15.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

פיג'ו 3008 יתרונות וחסרונות

יתרונות הופעה חיצונית ופנימית, עידון, ביצועים (בבנזין), צריכת דלק (בדיזל), בטיחות, תמורה, מגוון גרסאות רחב
חסרונות נוחות נסיעה בינונית בעיר, סביבת נהג שדורשת היכרות
בשורה התחתונה מרתק בהופעה ומרשים בכלל

פיג'ו 3008 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    הדור השני של 3008, שהוצג באמצע 2016, שונה לחלוטין מקודמו. רכב הפנאי הרך עבר מהפכה עיצובית של ממש, כשאת העיצוב המיניוואני החליפה הופעה מרשימה ומושקעת. סביבת הנהג עברה שינוי ברוח דומה.

    פיג'ו 3008 מוצע עם מגוון מנועים רחב הכולל מספר מנועי בנזין, דיזל ויחידות היברידיות. בארץ משווקים שני מנועי בנזין – 1.2 ל' עם 130 כ"ס או 1.6 ל' עם 180 כ"ס – ומנוע דיזל אחד – 1.5 ל' עם 130 כ"ס. כולם משודכים לתיבה אוטומטית עם 8 יחסי העברה.

    באוגוסט 2020 החל שיווק גרסאות פלאג-אין היברידיות, אלה משלבות בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ל' למנועים חשמליים ומציעות אפשרות לנסיעה על חשמל בלבד. לגרסת ההנעה הקדמית הספק משולב של 225 כ"ס, בעוד לזו עם ההנעה הכפולה הספק משולב מרשים של 300 כ"ס. טווח הנסיעה החשמלי הרשמי עומד על 61 ו-63 ק"מ בהתאמה.

    הדור השני של פיג'ו מוצע בישראל מנובמבר 2016, והגרסה המעודכנת נחתה בישראל לקראת 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    גם היום, כשמונה שנים אחרי שהוצג לראשונה, הדור השני של 3008 עדיין נאה מאוד לעין וייחודי בהופעתו.

  • תא נוסעים ומטען

    לסביבת הנהג הופעה ייחודית ואווירה יוקרתית. מנגד, מדובר בסביבת נהג לא שגרתית העלולה לדרוש פרק זמן להסתגלות - החל מתפעול המערכות השונות (רוב התפעול מתבצע דרך מסך מגע) וכלה לסידור הגה/לוח מחוונים.

    חומרי הדיפון איכותיים, אך איכות ההרכבה והגימור שלהם לא תמיד מבריקה.

    מרחב הפנים טוב למדי מאחור (ולחיוב נציין שלושה מושבים נפרדים) אך מלפנים עשוי להעניק תחושה מעט צפופה בגלל מבנה הקונסולה הרחבה.

    נפח תא המטען נדיב בגודלו בגרסאות הבנזין והדיזל, פחות בגרסאות ההיברידיות.

  • מנוע וביצועים

    גרסת הבסיס (1.2 ל', בנזין, 130 כ"ס) מנפקת ביצועים נאותים, וצליל המנוע נוכח אך חביב. ה-1.6 ל' (בנזין, 180 כ"ס) כבר מציג ביצועים מצוינים, כולל כושר התקדמות נטול מאמץ. גרסת הדיזל (1.5 ל', 130 כ"ס) מפתיעה בפעולה חלקה ובזכות המומנט הזמין (30.6 קג"מ) פועלת בנינוחות בסל"ד נמוך ושקט יחסית. תיבת 8 ההילוכים בגרסאות אלה מתפקדת היטב, זריזה למדי בתגובותיה וחלקה לרוב.

    הגרסה ההיברידית נטענת הבכירה, כפולת ההנעה, חזקה מאוד (300 כ"ס) והתחושה נמרצת ביותר. יחידת הכוח פועלת בצורה נעימה ומעודנת לרוב, וגם כאשר הסוללות מתרוקנות לגמרי הביצועים טובים.

  • נוחות והתנהגות

    ל-3008 איכות נסיעה כוללת טובה, בזכות בידוד רעשים מוצלח ומתלים נוקשים המרסנים היטב את המרכב. עם זאת, במתאר נהיגה עירוני, נוחות הנסיעה נפגמת בשל אותו כיול נוקשה.

    התנהגות הכביש של פיג'ו 3008 טובה מאוד לרכב מסוגו, לעיתים אפילו מהנה.

  • תמורה למחיר

    בגרסאות הבנזין מציעה 3008 תמחור תחרותי ותמורה מצוינת. הגרסה ההיברידית-נטענת הבכירה יקרה מאוד ופחות משתלמת.

  • גרסאות ורמות גימור

    רמת הגימור 'אקטיב', הבסיסית במבחר, מציעה מערך מולטימדיה שכולל בלוטות' וממשק אפל קארפליי, כמו גם חישוקי "17 קלים, תפעול הילוכים מההגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אקלים עם שליחת מיזוג לאחור, בלם יד חשמלי וחיישני חניה מאחור.

    רמת גימור 'אקטיב פק' (מוצעת בגרסת הבנזין 1.2 ליטר ובגרסת הדיזל); מציעה מפרט אבזור דומה לזה שבאקטיב הזולה יותר, אך מפרט בטיחות כמו זה שב'פרמיום'.

    רמת הגימור פרימיום (רק בגרסת הבנזין), מוסיפה מפתח חכם, מצלמה, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, תפעול חשמלי למושבים, משטח טעינה אלחוטי, גג פנורמי, חישוקי "19 ובקרת אקלים מפוצלת.

    רמת הגימור GT תוסיף על כל אלו תאורת לד עוקבת פניה, חישוקי "19, בורר מצבי ניהוג, גג שחור, עור משולב זמש, עיסוי במושבים הקדמיים, ואפשרות לצביעה שונה של דופן המכונית.

    חבילת גריפ קונטרול, שמשפרת את יכולות השטח, כוללת בקרת נסיעה במורד וצמיגי M+S, ומוצעת בתוספת תשלום.

  • בטיחות

    ה-3008 מציעה מערך בטיחות שכולל בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימה אוטונומית, התרעה על רכב בשטח מת ועל סטייה מהנתיב (כולל תיקון), עמעום אורות אוטומטי, קריאת תמרורי מהירות וחיישני חניה קדמיים.

    ה-3008 זכתה לציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק של יורו NCAP בשנת 2016 - אולם מאז המבחן עודכן והקריטריונים הוחמרו.

  • צריכת דלק

    גרסת הבנזין החזקה (1.6 ל', 180 כ"ס) רשמה 12 ק"מ/ל' בממוצע המבחן.

    גרסת הדיזל חסכונית מאוד עם 13.8 ק"מ לליטר במבחן מאומץ ועד כ-20 ק"מ לליטר בשיוט.

    צריכת הדלק בגרסה ההיברידית נטענת תלויה באורך המסלול וחלקה של ההנעה החשמלית בו. זו הייתה במבחן בתוואי מאתגר 10.5 ק"מ/ל', ובשיוט הגיעה גם ל־15 ק"מ/ל'.

  • טווח נסיעה

    יכולת נסיעה בפועל בחשמל בלבד בגרסה ההיברידית-נטענת היא לטווח של כ־40 ק"מ.

  • מה חדש בפיג'ו 3008 2024

    בתחילת 2024 הופסק שיווקה של רמת הגימור GT בגרסה ההיברידית-נטענת הבכירה (300 כ"ס).

  • סיכום

    רכב פנאי משובח ומתומחר היטב.

פיג'ו 3008 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 3008

כתבות ומבחני דרכים פיג'ו 3008

ברשותך פיג'ו 3008?

ציון ותגובת גולשים

פיג'ו 3008 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5