יונדאי קונה - אוטו
בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "VA הַנְגָּשָׁת אָתָרִים". הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לִפְתִיחַת תַּפְרִיט הֵנְּגִישׁוּת לְחַץ ALT+0


יונדאי קונה

יונדאי קונה מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
21.7 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2018

יונדאי קונה יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, מרחב, צריכת דלק, תא מטען
חסרונות מחיר, ביצועים, בידוד רעשים
בשורה התחתונה הקונה התבגר והשתפר - אך גם התייקר

יונדאי קונה 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    בסוף 2023 החל שיווקו של יונדאי קונה החדש בישראל. הדור השני לקונה נכנס לנעליו של דגם שהפך מצליח ביותר מבחינת מכירות בעולם וגם בארץ,

    ומבוסס על פלטפורמה המשותפת לקיה נירו החדש. למעשה זו גרסה משודרגת בכבדות של הדור היוצא.

    קונה החדש צמח במידותיו באופן משמעותי ביחס לדור המוחלף, ובזכות תוספת הסנטימטרים ותכנון מוקפד יותר ביונדאי מדווחים על מרחב משופר לנוסעים ולמטען.

    יונדאי קונה הוצע בתחילת הדרך עם מגוון יחידות הנעה - אך החל מ-2025 משווקת בישראל רק הגרסה ההיברידית.

    לגרסה זו יחידת הכוח המוכרת של הקבוצה — מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר ולצידו מנוע חשמלי, וההספק המשולב הוא 139 כ“ס ו-27 קג“מ. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבה דו-מצמדית עם שישה הילוכים.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב של הדור החדש שונה מאוד מזה של קודמו. ההופעה עדכנית, קרובה מאוד לזו של הדגמים החשמליים של יונדאי – והחזית האטומה מדגישה זאת באופן בוטה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נאה ומודרנית. מול הנהג לוח מחוונים גדול ואיכותי, לצידו מערך מולטימדיה מושקע ונאה. הנדסת האנוש טעונה שיפור, אך היא טובה מן המקובל כיום. איכות החומרים סבירה.

    תנוחת הנהיגה גבוהה והמושב מוצלח.

    המרחב מאחור נאה ויש פתחי מיזוג.

    תא המטען (466 ל') גדול מאוד, דומה לזה של דגמים מקטגוריה גדולה יותר, ומבנהו שימושי.

  • מנוע וביצועים

    הגרסה ההיברידית מציעה ביצועים הולמים ליום יום. בעומס מתמשך (עליה ארוכה, למשל) או בעקיפה, התחושה מאומצת והביצועים פחות מרשימים.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה הכוללת טובה, גם אם לא מצטיינת. בעיר הקונה מתמודד היטב עם שיבושים קטנים, פחות טוב עם הגדולים. מחוץ לעיר הנוחות משתפרת, אך התחושה "עסוקה" על רצף שיבושים.

    בידוד הרעשים בינוני.

    היכולת הדינמית טובה. עם זאת, במהירות ממש גבוהה היציבות הכיוונית אינה מרשימה. ההיגוי קל מדי במצב רגיל ואינו חד, אך משתפר במצב 'ספורט'. לבלמים פעולה נאותה ביחס לכלים היברידיים, אך במצבים מסוימים הם מאבדים מהדיוק.

    תיקון הסטייה מנתיב פעלתן מדי ובכלל המערכות נוטות לצפצפנות יתר.

  • תמורה למחיר

    יונדאי קונה החדש גדל גם במחיר, וכעת הוא מתקרב לגזרה של טוסון הגדול יותר. התמורה לא מצטיינת.

  • גרסאות ורמות גימור

    יונדאי קונה 2025 החדש מוצע בישראל בגרסה אחת - היברידית המשלבת בין מנוע בנזין אטמוספרי 1.6 ל' למנוע חשמלי המפיקים יחד 139 כ"ס. התיבה רובוטית דו-מצמדית עם שישה הילוכים וההנעה קדמית.

    היצע רמות הגימור עשיר ומגוון – יותר מ-6 רמות גימור שונות כולל N-ליין בעלת ההופעה הספורטיבית.

  • בטיחות

    יונדאי קונה נבדק ע"י יורו NCAP וזכה ל-4 כוכבי בטיחות.

    היצע מערכות הבטיחות כולל: מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ובקרת שיוט אדפטיבית כסטנדרט. ברמות הגימור הגבוהות תוספת של ניטור שטחים מתים, בלימה אוטונומית לאחור והתרעה על יציאה מסוכנת מהרכב.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק בגרסה ההיברידית שנבחנה טובה למדי: 13.8 ק"מ לליטר ביום מבחן מאומץ, 15.5 ק"מ לליטר בשיוט מהיר בכביש 6, וכ-18.5 ק"מ לליטר בשיוט נינוח.

  • מה חדש ביונדאי קונה 2025

    הפסקת שיווק גרסאות הטורבו-בנזין בתחילת 2025 והתמקדות בגרסה ההיברידית בלבד.

  • סיכום

    הדור החדש גדל, התעדן והשתפר ביחס לקודמו - חבל רק שהמחיר גבוה מדי.

יונדאי קונה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי קונה

כתבות ומבחני דרכים יונדאי קונה

ברשותך יונדאי קונה?

5
מתקדמים לרכב חדש? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

open chatbot