פיג'ו 3008 - אוטו

פיג'ו 3008 מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
18.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2025

פיג'ו 3008 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, איכות, הנדסת אנוש, צריכת דלק, נוחות נסיעה, התנהגות כביש
חסרונות מרחב ברכיים, ביצועים בעומס מתמשך בגרסת הבנזין
בשורה התחתונה רכב פנאי משובח - מהטובים בקבוצה

פיג'ו 3008 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    בדצמבר הושק בישראל הדור השלישי של רכב הפנאי הקומפקטי פיג'ו 3008.

    העיצוב של הדור החדש של 3008 ממשיך בדרכו של קודמו, אך ההופעה מודגשת יותר וספורטיבית באופייה. בעיקר בולטות חזית רבת-נוכחות ושמשה אחורית משופעת ליצירת מבנה של פנאי-קופה. סביבת הנהג במבנה i-קוקפיט, בו ההגה נמוך יחסית, מעליו התצוגה – צג "21 הכולל את לוח המחוונים והמולטימדיה; תקני ברמות האבזור הגבוהות, אופציה בנמוכה.

    דגם זה היה עם הצגתו ראשון בקבוצת סטלנטיס שהוטמעה בו הפלטפורמה החדשה 'STLA מדיום' – והוא גדול מקודמו: בסיס הגלגלים 273 ס"מ (+6.5 ס"מ ביחס לדגם היוצא), האורך 453 ס"מ (+8 ס"מ), הרוחב 189 ס"מ (+5 ס"מ) והגובה 167 ס"מ (+5 ס"מ). נפח תא המטען דווקא הצטמק מעט בגרסת הבנזין ביחס לעבר, 520 ליטרים (70 ליטר פחות).

    פיג'ו 3008 מוצע בישראל עם מנוע בעירה פנימית או בגרסה חשמלית. בראשונה מנוע טורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים המייצר 136 כ"ס ו-23.4 קג"מ, וצמוד לו מערך היברידי-מתון (48 וולט) המייצר 22 כ"ס ו-5.2 קג"מ. התיבה דו-מצמדית עם 6 הילוכים וההנעה קדמית. משקל גרסה זו הוא 1573 ק"ג.

    בגרסה החשמלית מנוע יחיד המייצר 210 כ"ס ו-35.2 קג"מ, וההנעה קדמית. לסוללה 73 קוט"ש, הטווח המוצהר 499 ק"מ והספק הטעינה המהירה 160 קילוואט. משקל גרסה זו 2108 ק"ג.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב הוא אבולוציה של הדור הקודם. החזית מעט אגרסיבית יותר, וחלקו האחורי המשופע ומעניק מבנה של פנאי-קופה. התוצאה פשוט נהדרת.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג החדשה ממשיכה גם היא את עיצוב הדגם הקודם עם אותו מבנה i-קוקפיט.

    הדיפון נראה מצוין ומהווה גם חלק משמעותי מהעיצוב, והתא שופע בפתרונות אחסון שימושיים.

    הגרסה שנבחנה צוידה בצג ה-21" הקעור שהינו מרשים בהופעתו. המסך עשיר בתצוגות, אך הן מוגשות בצורה מכובדת ולא עמוסה.

    פאנל מתגי קיצורי הדרך נוח לתפעול וכך גם בורר ההילוכים הנאה, אם כי צריך להתרגל למיקומו.

    גלגל ההגה קטן מרוב ההגאים שתמצאו במכונות ספורט טהורות וזה נחמד. פחות נחמד הוא סידור המתגים עליו והאופן בו צריך ללחוץ עליהם – ובעיקר: העובדה שצריך להתבונן במחוונים מעל ההגה ולא דרכו.

    המושבים הקדמיים נוחים, אך הראות החוצה סבירה מינוס. המרחב מלפנים גם הוא סביר מינוס, בעיקר לברכי הנוסע - מחסרונותיה של הקונסולה המרכזית הרחבה.

    הכניסה לאחור קצת צפופה, ומרווח הברכיים אינו נדיב. דווקא מרווח הראש מפתיע לטובה למרות הגג המשתפל, והספסל נוח מאוד.

    תא המטען בנפח נאה (520 ליטרים) ולרצפה שני גבהים. המפרט שלו כולל גלגל חלופי מוקטן והמבנה שימושי.

  • מנוע וביצועים

    לגרסת הבנזין של ה-3008 מנוע טורבו 1.2 ליטר המספק 136 כ"ס, בשילוב מערך היברידי מתון ותיבה דו-מצמדית עם 6 הילוכים.

    נתון ההאצה מהמקום אינו מרשים ביחס למקובל בעידן החשמלי, אבל מערך ההנעה הזה יעיל מאוד בשימוש יומיומי. המנוע החשמלי הקטן של המערכת ההיברידית מעניק תוספת נאה של הספק ומומנט, מה שמוצא ביטוי בתגובה מיידית מהמקובל במצבי עומס.

    שילוב ההילוכים נעשה בנועם, והתיבה שואפת לטפס להילוך גבוה ולהישאר שם. תגובות התיבה לקיק דאון מעט איטיות.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר בהחלט טובה. לא הרבה פעמים אנו פוגשים ברכב הסופג היטב בורות ושיבושים, ומשכך היטב גם פסי האטה.

    נוחות הנסיעה טובה מאוד גם בכבישים הבין-עירוניים, אך קצת פחות מצטיינת במעבר על אספלט גלי.

    יחד עם בידוד רעשים מכובד מתקבלת איכות נסיעה כוללת מעולה, אולי הטובה בסגמנט.

    גם בשבילים מציג ה-3008 ספיגת מהמורות מצוינת ונוחות טובה.

    היכולת הדינמית טובה מאוד, וגם בקצב גבוה בפיתולי הכביש הרכב מתנהל היטב.

    משקל ההגה נעשה כבד יחסית בכביש הבין-עירוני, המרכוז מוצלח, והמשקל טוב בנהיגה מאתגרת. הבלמים מרשימים, ומינון הנשיכה הראשונית מוצלח.

    עוד חשוב לציין: מערכות הבטיחות עובדות מצוין, כמעט לא מרגישים בהתערבותן - וזה מאוד נדיר בימינו.

    זו הייתה אחת הפעמים היחידות במבחן של מכונית מהתקופה הנוכחית בה לא ניתקנו מערכת כלשהי.

  • תמורה למחיר

    בהשוואה לדגמי פנאי קומפקטיים עם מנועי בנזין ובאבזור דומה, 3008 החדש ממש מעט יקר יותר, ההספק והביצועים טובים פחות אך צריכת הדלק טובה יותר, והוא מביא מולם הופעה, ייחוד ואיכויות נסיעה וניהוג ברמה הגבוהה ביותר - כך שהתמורה מצוינת.

  • גרסאות ורמות גימור

    גרסת ה-1.2 ליטר מוצעת בשתי רמות אבזור. הראשונה היא 'אלור', הכוללת תאורת לד, חישוקי "19, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, 2 מסכי "10 (אופציה לצג יחיד "21), ממשקי קארפליי ואנדרואיד אלחוטיים ותפעול הילוכים מההגה. בתוספת תשלום תוכלו לקבל "חבילת מולטימדיה" הכוללת מסך "21, תאורת אווירה ועוד.

    רמת האבזור 'GT' כוללת בנוסף תאורת לד אדפטיבית ומתקדמת יותר, גג זכוכית בשחור, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים שהם משופרים במבנה וכוללים אוורור, חימום ועיסוי, צג "21 וריפוד עור נאפה.

    הגרסה החשמלית מוצעת רק ברמת הגימור GT וכוללת בנוסף חישוקי 20 אינץ'.

  • בטיחות

    פיג'ו 3008 החדש טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP.

    ברמת הכניסה 'אלור' כולל מפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, מצלמות היקפיות, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

    ברמת גימור GT מתווסף גם מרכוז הרכב בנתיב.

  • צריכת דלק

    צריכת דלק במבחן לגרסת הבנזין הייתה טובה מאוד: 14.6 ק"מ/ל'. בשיוט הצריכה כבר הרשימה ממש, עם נתון של 16.2 ק"מ'/ל'.

  • מה חדש בפיג'ו 3008 2025

    תחילת שיווק הדור השלישי של פיג'ו 3008 בישראל בדצמבר 2024.

  • סיכום

    רכב פנאי משובח - מהטובים בסגמנט.

פיג'ו 3008 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 3008
פיג'ו 3008 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1199
136
החל מ- 1,461 ₪
186,990
1199
136
החל מ- 1,617 ₪
206,990
פיג'ו 3008 גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
499 ק"מ (WLTP)
210
החל מ- 2,024 ₪
258,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים פיג'ו 3008

ברשותך פיג'ו 3008?

ציון ותגובת גולשים

פיג'ו 3008 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5