טויוטה ראב 4 2019 - אוטו 

טויוטה ראב 4 2019 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
21.7 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

טויוטה ראב 4 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות תא נוסעים, תא מטען, ביצועים, צריכת דלק, התנהגות.
חסרונות נוחות נסיעה, בידוד רעשים, מחיר
בשורה התחתונה רכב מוצלח וחסכוני.

טויוטה ראב 4 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    הדור החמישי של ראב 4 נחת בישראל בצמוד להשקתו בחו"ל, והוא שונה לחלוטין מקודמו. הוא מבוסס על פלטפורמה חדשה, TNGA, כאן בגרסת K שלה המיועדת למרכבים גדולים יותר ומשמשת גם את קאמרי, כשהממדים מעט גדולים מאלה של הדור היוצא.

    יש גם חטיבה היברידית חדשה שמשלבת מנוע בנזין 2.5 ל', 178 כ"ס ומנוע חשמלי עם 118 כ"ס. ההספק המשולב הוא 218 כ"ס בגרסת הנעה קדמית ו-222 כ"ס עם הנעה כפולה, הכוללת מנוע חשמלי נוסף מאחור. במקביל מוצעת גרסת בנזין עם מנוע 2.0 ל' חדש שמייצר 173 כ"ס, משודך לתיבה אוטומטית רציפה ומוצעת בהנעה קדמית או כפולה.

    שינוי נוסחת המס הירוק שנכנסה לתוקף בינואר 2019 הובילה להתייקרות משמעותית של הגרסה ההיברידית ולשינוי מהותי בתמהיל הגרסאות עוד לפני שזו ממש החלה להימכר. בכדי בכל זאת להציע את הדגם במחיר תחרותי, בחרה היבואנית לשווק גרסת הנעה קדמית ברמת גימור בסיסית, ולהוסיף רמת גימור נוספת מאובזרת יותר גם עם הנעה קדמית וגם עם הנעה כפולה, במקום התכנון המקורי שדיבר רק על הנעה כפולה ורמת גימור אחת ('אקספלורר'), שמוצבה בין שתי רמות הגימור.

    גרסת הבנזין מוצעת ברמת גימור 'איוולב', וכוללת חישוקי "17 קלים, מולטימדיה מקורית בגודל "8 (טויוטה טאץ' 2) עם WAZE, מצלמה אחורית בהתקנה מקומית, 3 כניסת USB (אחת מלפנים ושתיים מאחור) לחצן התנעה, צג "4.2 בלוח המחוונים, בקרת אקלים עם פתחים לאחור, תאורת לד וקיפול מראות חשמלי. הרמה מעל נקראת 'אקספיריינס' ומוסיפה, צג "7 בלוח המחוונים, מצלמה אחורית מקורית, חיישני חניה היקפיים מקוריים, מפתח חכם לכניסה ותנעה, פנסי ערפל קדמיים, חיישני תאורה וגשם, חלונות כהים מאחור, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית.

    לגרסה ההיברידית 4 רמות גימור: רמת 'אי-וולב' ו'אי-אקספריאנס' שזהות באבזורן לאלה שבגרסאות הבנזין, רמת גימור 'אי-מושן' שמוסיפה חישוקי "18, צבע שחור לגג, תפעול חשמלי למושב הנהג ולדלת תא המטען, חימום מושבים קדמיים, ריפוד דמוי עור, תאורת לד קדמית שונה, ועוד כניסת USB מלפנים. רמת גימור 'אי-אקסטרים' מוותרת על תפעול חשמלי למושבים הנהג, אך מוסיפה חלון גג.

    כל הגרסאות ורמות הגימור מציעות מערכות בטיחות מתקדמות ובהן בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי. רמות הגימור 'אי-מושן' ו'אי-אקסטרים' מוסיפות ניטור "שטח מת" ותנועה חוצה מאחור.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו של טויוטה ראב 4 2019 זוויתי ואגרסיבי. המראה הקשוח מעצים את הנוכחות וגורם לכך שהוא נראה גדול מכפי שהוא.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג ממשיך את זה החיצוני, עם שפע משטחים וזוויות. איכותם, ואיכות ההרכבה, פחות טובים מהמצופה ומהקיים בסגמנט. למושב הקדמי חסרה תמיכה, כשמאחור המושב נמוך והמשענת מוטה מידי. המרחב הפנימי סביר, ותא המטען גדול.

  • מנוע וביצועים

    הגרסה ההיברידית מגיבה בזריזות, אבל לעיתים קרובות מידי התיבה מעלה את המנוע לסל“ד גבוה מידי, ושם המנוע מייצר רעש רב מדי. צריכת הדלק מצוינת.

  • נוחות והתנהגות

    במהירות עירונית טויוטה ראב 4 2019 מטפל היטב בשיבושים גדולים, ומתקשה לסנן שיבושים קטנים. מחוץ לעיר הנוחת משתפרת אבל רמת הרעש הכוללת גבוהה – ובמיוחד רעשי הכביש. התנהגות הכביש טובה, אבל לא מהנה.

  • תמורה למחיר

    לראב 4 נוכחות, יחידת כוח ירוקה, חזקה וחסכונית ומוניטין שהשיג ביושר. אבל תא הנוסעים לא איכותי מספיק, נוחות הנסיעה לוקה, והוא רועש מידי. הוא אולי מוצע בשפע של רמות גימור, אבל כולן יחסית יקרות, ובכל השוואה המתחרים מציעים יותר. התמורה בינונית.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2019 הגרסה הנמכרת הייתה אקספיריאנס 2.5 ליטר עם כ-3700 יחידות.

    אחריה גרסת E-VOLVE 2.5 ליטר עם כ-700 יחידות.

     

  • מה חדש בטויוטה ראב 4 2019

    דור חדש (חמישי), פלטפורמה חדשה, יחידות כוח חדשות, מערכות בטיחות מתקדמות (לראשונה בדגם שמשווק בישראל).

  • סיכום

    טוב בהרבה מקודמו, אבל המתחרים אטרקטיביים ממנו.

טויוטה ראב 4 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה ראב 4

כתבות ומבחני דרכים טויוטה ראב 4

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה ראב 4?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

3
  • יובל

    האוטו שלי

    טויוטה ראב 4 אוט', 2.5 ל' היברידי, E-Xperience, 4x4
    מודל: 2019 - 2019

    תאריך: 17.05.2020

    הרכב הכי טוב בתקציב הנ"ל

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 13.7 ק״מ לליטר

  • יובל

    האוטו שלי

    טויוטה ראב 4 אוט', 2.5 ל' היברידי, E-Xperience
    מודל: 2019 - 2019

    תאריך: 19.07.2021

    רכב הרבה יותר טוב מכל הרכבים במחיר שלו.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 2

    צריכת דלק ממוצעת: 14 ק״מ לליטר

  • עכאוי איאד

    האוטו שלי

    טויוטה ראב 4 אוט', 2.5 ל' היברידי, E-Volve
    מודל: 2019 - 2019

    תאריך: 05.06.2024

    רכב טוב מאוד ואני ממליץ

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5